גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה
הפוסט הבא בסדרה מוקדש כולו לבחירת מוצר מנצח בנישה שבה אנו מתמקדים.
מוצר שיעמוד בקריטריונים מסוימים שרצוי מאוד שיהיו לו כדי שבאמת נוכל לראות רווח ממשי.
השלב הזה חשוב מאוד בתהליך ההקמה. כאשר גולשים מגיעים לאתר הנישה שלכם, לא ממש מעניין אותם כמה זמן האתר שלכם קיים, כמה רווחי הוא ומי עומד מאחוריו. מה שהגולשים מחפשים זה מוצר שיתן להם פתרון טוב ויעיל לבעיה שאיתה הם מתמודדים.
רוב אתרי הנישה נכשלים ממספר סיבות מרכזיות כאשר אחת מהן היא בחירת מוצר לטובת האינטרס האישי. מוצר כזה מתמקד אך ורק בתועלות שיכול להניב לבעל האתר. מוצרים שלא תורמים ערך לגולשים, לא יחזיקו יותר מידי זמן (השמועות באינטרנט מתפשטות מהר) וכך יוצא שכל העבודה הקשה שהשקעתם במחקר, הקמת האתר, וקידומו בגוגל- נזרקת לפח.
אותם האנשים שיודעים לחשוב לטובת הגולשים שמגיעים לאתר, ירוויחו לטווח הרחוק.
הערת ביניים: כאשר אני אומר “מוצר” אני מתכוון למוצרים ושירותים. לא ממש נוח לרשום בכל פעם מוצר/שירות.
כשהקמתי את אתר הנישה הראשון שלי, לרגע לא שיערתי שצריך לחשוב גם על הגולשים באתר. כלומר, כל מה שעניין אותי זה לקדם את האתר לעמוד הראשון ולהכניס מזה כסף. אמנם לעשות כסף באינטרנט היה ונשאר היעד הראשי אבל מה שלא הבנתי באותה תקופה זה שתמיד חייב להסתכל מנקודת מבטו של הגולש. להבין מה הכי יעזור לו ללמוד על המוצר (ולא רק אילו מילות מפתח הכי יקדמו אותי בגוגל) ואיזה מוצר הכי יעזור לו (ולא רק איזה מוצר יכניס לי הכי הרבה כסף) כי פה טמונה ההצלחה:
ככל שתחשבו יותר על הגולשים, כך התגמול שתקבלו יהיה יותר גדול.
המשפט הזה הוא הבסיס לכל הידע שאחלוק אתכם עכשיו ובעתיד.
לכן, כאשר אתם ניגשים לבחור מוצר או מוצרים לאתר, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
נהנים מהפוסט? עשו לרגע הפסקה ושתפו אותו עם חבריכם בפייסבוק
אחרי שהבנתם את המשמעות לבחירת מוצר, נעבור כעת לשלבים המעשיים שצריך לבצע כדי להבטיח בחירת מוצר שעומד בכל הקריטריונים.
הצעד הזה מתמקד כולו בכיוון בו אתם בוחרים ללכת עם אתר הנישה.
ישנם 3 אפשרויות ראשיות שבהן האתר שלכם יכול להתמקד.
בגדול, חיפוש מוצרים זו תורה שלמה בתוך כל נושא תוכניות השותפים.
ישנם מספר מקומות מרכזיים שבהם ניתן לקבל רעיונות למוצרים שאותם אנו רוצים לקדם ולכן בהם נתמקד:
אחרי שבחרתם את סוג המוצר שבו יתמקד האתר, הגיע הזמן לבחור את המוצר הנכון. לשם כך, צרו רשימה של 5-10 מוצרים אליהם הכי התחברתם ועליהם תרצו שיתבסס אתר הנישה.
עוד לפני שניגשים לכלי מילות המפתח של גוגל לצורך המחקר המעמיק, צריך קודם לסנן את המוצרים שלא עומדים באחת משלושת השאלות הבאות:
כפי ששמתם לב, בחרתי לחלק את הנושא של בחירת מוצר מנצח לשני פוסטים נפרדים כיוון שלא רציתי להעמיס עליכם את כל המידע בפוסט אחד. בפוסט זה דיברנו על 3 מתוך 5 הצעדים המרכזיים שיש לעשות כדי לבחור את המוצר הסופי שאיתו נתקדם הלאה.
בפוסט הבא נדבר על שני הצעדים הנותרים והמאוד חשובים:
אשמח לשמוע מה דעתכם על הצעדים שהצגתי לבחירת מוצר מנצח, האם יש צעדים נוספים שהייתם מכניסים לרשימה? שתפו בתגובות
ועוד דבר, אל תשכחו להירשם לקבלת עדכונים במייל, זה בחינם!
פוסטים נוספים בסדרת אתר השותפים הראשון שלי:
היי חברים, כאן אורי, מייסד ומנכ”ל So Simple, האקדמיה הגדולה והותיקה ביותר בארץ למסחר באמזון וגם – סוחר בעצמי מעל…
קראו עודבכתבה זו נסביר בדיוק מה הדרכים להקים חנות ומותג באמזון והדרך להביא את המוצרים שלכם להצלחה
קראו עודשמי שמואל, הצטרפתי לאקדמיה בדיוק לפני שנה ו10 ימים (31.01.20) והיום אני עולה ללייב מיוחד במדרשה…
קראו עוד
[…] מקרה, הפוסט הזה הוא החלק השני של הפוסט מחקר מילות המפתח – חלק ראשון, שבו הסברתי שיש 5 אלמנטים מרכזיים לבחירת מוצר […]