fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

הצעדים למכירת מותג באמזון: מ-0 ל-1,000,000 דולר

איך המוכרים הפרטיים באמזון יצאו לחופש כלכלי?
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

היי חברים, כאן אורי, מייסד ומנכ”ל So Simple, האקדמיה הגדולה והותיקה ביותר בארץ למסחר באמזון וגם – סוחר בעצמי מעל 13 שנה.

היום, אני הולך לחשוף אתכם לשיטה, צעד אחד צעד, שלקחה כבר אלפי ישראלים מ-0 ל- מליון דולר הכנסות במכירת המותג שלהם בAmazon.

אז קודם כל, איך הכל התחיל?

הכל התחיל מקייס סטאדי שהכנו מ2014, בו נסינו להראות איך מגיעים מ0 ל 3000 תוך 90 יום.

מסתבר, שהיינו מעט פסימיים כשהתחלנו את הקייס סטאדי. כי לאחר 61 ימים בלבד, הגענו כבר ל6,117 דולר הכנסות.

רצינו להוכיח שאותה שיטה שעבדה לנו ב2014, עם שינויים מסוימים באמזון, עובדת גם ב 2022. 

ותנחשו מה? זה עבד ובגדול.

הפעם הגענו ב67 ימים ל47,350 דולר עם מוצר חדש לגמרי!

איך עשינו את זה? אז הנה ההסבר, איך הגענו מ 0 לקצת יותר מ47,000 דולר בתוך 67 יום:

1. מחקר מוצר –

אנחנו לא נכנסים לאמזון למלחמה שאנחנו לא בטוחים שאנחנו יכולים ננצח בה. לכן, זהו השלב הכי חשוב בתהליך. מי שלא עושה את השלב הזה – בדרך כלל ימצא את עצמו תקוע עם סחורה באמזון שהוא לא יודע איך להוציא אותה והוא מפסיד הרבה הרבה כסף.

אז מה זה מחקר מוצר?

הכוונה היא לכל אותם אלמנטים שהופכים את המוצר שלכם מראש למוצר שימכור כמו לחמניות באמזון.

קודם כל, במציאת מוצר מנצח צריך להבין את העקרונות הבסיסיים במוצרים שאנחנו מוכרים.

מוצח מנצח זה מוצר שהוא:

  • קל משקל
  • עד 2 קילו
  • לא מסכן ולא מסוכן – שוקר, תוספי מזון, כלי נשק וכו’
  • נמכר בממוצע מעל 15 דולר – כדי שישאר לנו “באפר” (מרווח) להשקיע כסף על פרסום המוצר וגם לצאת עם רווח.
  • טרנדיות – אנחנו רוצים עסק שיפעל לנו כל השנה ולכן הצורה הכי פשוטה לבדוק אם מוצר הוא טרנדי זה להיכנס לGoogle Trends ולרשום את מילת המפתח שמייצגת את המוצר שלנו. כאן, תוכלו לראות האם המוצר שלכם הוא טרנדי או לא טרנדי – באיזה עונות הוא עולה והאם הוא יורד בעונות מסוימות, באיזה חודשים עולה וכו’. 
  • רווחיות – כאן בעצם טמון הסוד. כשאמרנו שאנחנו לא רוצים להיכנס למלחמה שאנחנו לא הולכים לנצח בה התכוונו לזה. לכן, הדבר הכי פשוט לעשות כשאתם נכנסים לכל הסוגיה של הרווחיות זה לדבר מול ספקים על מה שאתם רוצים.

בדיקת מוצר מנצח בגוגל 

לצורך העניין, כשאתם מתחילים לעשות מחקר מוצר, אתם לוקחים שוק מסוים או מוצר מסוים שמעניין אתכם. זה לא משנה מה אתם בוחרים – מוצרי תינוקות, כדורגל, דיג, ציד, שיפוץ הבית או כל דבר אחר- אתם רוצים לדעת שכל מוצר שאתם מוצאים תחת כל קטגוריה עונה על הקריטריונים שהצגנו ורווחיות בראשה.

בסופו של דבר, אתם לא באים ועושים את זה רק מתוך רצון טוב או בגלל שאתם אנשים טובים (אתם גם) אלא, אתם רוצים להרוויח כסף ולכן רווחיות זהו האלמנט החשוב ביותר.

אז איך בודקים את רווחיות המוצר שלכם באמזון?

 

  1. בשלב הראשון נכנסים לאתר עליבאבא (אתר הספקים הגדול בעולם) ומסתכלים על מה הספקים מציעים לכם – שאין כרגע באמזון.
  2. OEM – מוודאים שאותו ספק בעליבאבא מאפשר למתג את המוצר – כלומר, היכולת להטביע את הלוגו שלכם על המוצר.
  3. בירור עלות משלוח – פונים אל הספק ובודקים מולו כמה יעלה לכם להזמין X יחידות עם הלוגו שיצרתם לכתובת אקראית בארה”ב
  4. באפר – מרווח ביטחון, על כל דולר שתשקיעו, אתם רוצים לעשות לפחות 70 סנט רווח. זאת אומרת, שאם מוצר מסוים עלה לכם 1$ – אתם תמכור אותו בלפחות 1.70$.
  5. Amazon Seller Calc (קישור כאן) – מחשבון הרווחיות של אמזון. רושמים את המחיר שאותו תרצו למכור, את המחיר של המוצר כפי שהספק אמר לכם ואת המחיר של המשלוח כפי שהספק אמר לכם. מחשבון הרווחיות יגיד לכם בדיוק כמה תרוויחו על כל דולר שתשקיעו.

 

מאוד מאוד חשוב לבדוק את כל האלמנטים האלו ולבצע מחקר מוצר. ברגע שאתם יוצאים לייצור ולא עשיתם את כל הבדיקות האלו כמו שצריך, אתם נכנסים למלמחה שאתם לא יודעים שאתם הולכים לנצח בה ואתם עלולים להפסיד מכך הרבה כסף.

2. ייצור ומיתוג –

כשאנחנו אומרים שאתם מייצרים מותג פרטי משלכם – אין פירוש הדבר רק לוגו על מוצר. מותג זה הרבה יותר מזה. תחשבו על המותגים הגדולים שאתם מכירים ותשימו לב לרגש שאתם חווים רגש מסוים מכל מותג ומותג כזה. זה בדיוק מה שאתם רוצים לגרום למותג שלכם להרגיש בעיניים של אנשים אחרים.

אז איך עובד תהליך המיתוג שלכם?

 

  • לוגו – קודם כל, לוגו איכותי ויפה שתואם למותג. אפשר ללכת לאתר כמו Fiverr ולעצב לוגו פשוט בעלות של כ -5$ או לוגו קצת יותר איכותי בכ -30$ .
  • אריזה – לאחר מכן, אתם רוצים גם לעצב את האריזה של המוצר שלכם. אפשר ללכת לאתר כמו 99desidgns ולעצב את האריזה של המוצר דרכו. אריזה ממותגת עם לוגו נותנת תחושה רציני וגורמת למוצר להיראות איכותי.
  • יתרון יחסי – אתם רוצים להבליט את היתרון היחסי שלכם על פני המתחרים שלכם כדי לגרום למוצר שלכם להיות טוב יותר בשביל הלקוח. 

מיתוג למוצרי אמזון ארה"ב

איך תדעו מה היתרון היחסי שאתם רוצים להבליט?

מה שאתם בעצם עושים זה לקרוא את כל הביקורות של המתחרים שלכם – גם הדברים שאנשים אוהבים וגם הדברים שאנשים פחות אוהבים. 

ברגע שאנחנו יודעים מה אנשים רוצים יותר – אנחנו נותנים להם יותר מזה:

  • סקר – כפי שכבר אמרנו קודם, אתם לא נכנסים למלחמה שאתם לא הולכים לנצח בה. אז איך תדעו אם הרעיון שחשבתם עליו או המוצר שאתם רוצים לייצר הוא מה שאנשים באמת ייקנו?
  • לוקחים את כל ה”רוויוס” שניתחתם בשלב הקודם וחושבים על ‘תזה’ שאותה אתם רוצים לבחון.
  • מייצרים מודל 3D של המוצר שאותו אתם מדמיינים בfiverr.
  • עכשיו, שהרעיון שלנו הפך לתמונה פיזית, אנחנו ניצור סקר אל מול המתחרים המובילים ונשאל את הצרכנים – “איזה מוצר תעדיף א’ או ב’?”.
  • אם אנחנו ננצח בסקר הזה ב- 70% או יותר נדע שאנחנו יכולים להרגיש מספיק בטוחים כדי להתחיל בייצור.
  • דוגמית – ניגשים לאותו ספק שדיברנו איתו בשלבים הקודמים ומבצעים הזמנת דוגמית למוצר שלנו – אותו מוצר שכבר יצרנו לו לוגו, אריזה ו3D בfiverr.

בעיקרון, אנחנו מוכנים לייצור, אנחנו יודעים בדיוק מה העלות שלנו הולכת להיות, מה המחיר שלנו הולך להיות וכמה אנחנו הולכים להרוויח על כל שקל שנשקיע.

  • Inspection – בדיקת הסחורה בתוך המפעל. שולחים מישהו מטעמכם שיצלם את הסחורה בתוך האריזה ויוודא שכל הדברים הם באמת כמו שאתם ששילמתם עליהם וכמו שדמיינתם. ברגע שאתם מקבלים תמונות, רואים שאין שריטות, המוצר לא מלוכלך והכל נראה תקין – אתם מוכנים לעבור לשלב השילוח.
  • שילוח למחסנים של אמזון – מכינים תוכנית שילוח דרך המערכת של אמזון ומדביקים מדבקות FNSKU על כל מוצר ועל כל קרטון שבו המוצר נארז. המדבקות נועדו לכך שאמזון ידעו לאיזה מחסן מכל המחסנים של אמזון (FBA) המוצר צריך להישלח.

3. promotions –  איך אתם עושים כסף? 

  • תוצאות חיפוש – המוצר שלכם עשה את דרכו הארוכה והגיע לאמזון, דבר ראשון והכי חשוב שאתם צריכים לשים לב אליו הוא שהמוצר שלכם מופיע בתוצאות החיפוש של אמזון.

איך אתם גורמים לזה שהמוצר יעלה בדירוג שלו תחת מילת מפתח מסוימת?

הצורה הכי טובה היא לגרום לאנשים לקנות את המוצר שלכם תחת אותה מילת מפתח שבה אתם רוצים להופיע.

לצורך העניין, אם אתם רוצים שהמוצר שלכם יופיע תחת הביטוי “car sunshade”, תפנו תחילה לחברים ולמכרים ותבקשו מהם את לרכוש את המוצר שלכם תחת אותה מילת מפתח שבחרתם. 

כשהמערכת של אמזון תזהה שהמוצר שלכם נרכש דרך מילת מפתח מסוימת, אתם תשימו לב איך תוצאות החיפוש מקדמות לאט לאט את המוצר עד שתגיע למקום הראשון.

הגעתם למקום הראשון על ביטוי מסוים? מעולה, למילה הבאה!

 

  • ביקורות – אנחנו יודע שחלקכם מכירים את הפלטפורמה וחושבים לעצמכם – “אני קונה באמזון רק על בסיס ביקורות אז למה שמישהו יקנה ממני אם אין לי בעצמי ביקורות?”

אז פה נכנסת טקטיקה חזקה במיוחד לצבירת ביקורות במוצר שלכם – DOS. בשיטה זו, אתם מחזירים את הכסף לרוכשים של המוצר, אבל לא מבקשים מהם רוויוס ( זה נגד הpolicy של אמזון).

אז איך כן תקבלו את הביקורת שאתם כל כך רוצים – זוכרים שאמרנו שחוץ מהמוצר שלכם, ויש לוגו על המוצר ויש את האריזה של המוצר? דבר נוסף שאפשר לשים בתוך האריזה זה package insert – דף שאתם מצרפים למוצר, זה יכול להיות חוברת הוראות למוצר, הסברים איך להפיק את המירב מהמוצר או כל ערך מוסף שתוכלו לתת לרוכש. ואז, באותו הדף תוכלו להציע לאותו רוכש מתנה נוספת בהקלקה על קישור מסוים, בדרך כלל לאתר שלכם, ובאתר שלכם הלקוח יעובר איזה תהליך מסוים שבסוף הוא ישאיר לכם review באמזון. 

על פי השיטה שהראנו לכם במאמר הזה, אתם יכולים להגיע למעל מליון דולר בשנה!

כמובן, שהדברים יותר מורכבים ממה שהם ויש עוד הרבה תהליכים שעוברים בדרך ושצריך להבין בצורה מאוד קפדנית לפני שמתחילים את שלבי הייצור.

לכן, חשוב ללמוד כל הזמן ולקבל ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

אם תעשו את זה בדרך הנכונה, תוכלו להגיע לחופש הכלכלי שתמיד רציתם ותוכלו להינות מהזהב הטמון שנמצא בפלטפורמה המדהימה הזאת שנקראת Amazon!


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


2 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • משה
    26/12/2023 at  04:01 Reply

    וואוו אני כל כך רוצה להיכנס לתהליך לעבר השינוי

    • אורי לוי
      07/04/2024 at  13:01 Reply

      ומה עוצר אותך?

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר