fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

אתר השותפים הראשון שלי – הסיפור המלא

  • facebook
  • chat
  • whatsapp

ההיכרות הראשונה שלי עם תוכניות שותפים הייתה בערך לפני שנתיים. רק אז באמת נחשפתי לכל השוק העצום הזה ולפוטנציאל האדיר שקיים בו. לא עבר יותר מידי זמן עד שהבנתי שכמות האנשים שמתפרנסים מתוכניות שותפים גודלת מיום ליום. באותו זמן, הידע שלי בשיווק וקידום אתרים באינטרנט היה מועט מאוד.
גם אני רציתי לקחת חלק בחווית השותפים, גם אני רציתי לדהור על הגל העולה ולנצל את ההזדמנות הנהדרת הזו לעשות כסף באינטרנט מתוכניות שותפים. החלטתי לצלול עמוק בנושא ולברר כל מה שאני יכול לפני שאני עושה את הצעד הראשון.

ואכן ביררתי את כל הדברים הנחוצים כמו: איך לבחור מוצר מנצח?, כיצד לחפש מילות מפתח בצורה נכונה?, כיצד לבחור שם דומיין?, איך לרשום תוכן טוב לאתר? כיצד לקדם אותו לעמוד הראשון בגוגל? ועוד ועוד..

בסדרת הפוסטים הקרובה החלטתי לחשוף בפניכם את כל המידע השייך לאתר תוכניות שותפים הראשון שלי ולנסות להעביר לכם כלים וידע שלמדתי בדרך, כיצד קידמתי אותו ב-3 מילות מפתח שונות לעמוד הראשון בגוגל?, כמה כסף הוא הכניס לי עד היום? כיצד האתר שרד את עדכוני גוגל פנדה וגוגל פינגווין? ועוד הרבה מאוד מידע מעניין.

לפני שאתחיל לספר על החוויה שלי עם תוכניות שותפים, אסביר במספר מילים מה זאת החיה הזו בכלל?

מה זה תוכניות שותפים?

למי שעוד לא מכיר, תוכניות שותפים זו הדרך שלנו לקדם מוצרים ושירותים שבכלל לא שייכים לנו ולהרוויח מהם כסף בכל פעם שהצלחנו למכור את המוצר. סכום העמלה שנרוויח בכל פעם משתנה ממוצר למוצר אבל בדרך כלל ינוע באזור ה- 50% עד 70% עמלה.
לדוגמה, נניח והמוצר אותו אני מקדם הוא שואב אבק והמחיר שלו הוא 300 דולר כאשר העמלה עליו היא 50%. בכל פעם שהצליח למכור את שואב האבק, הרוויח עליו בחישוב פשוט 150$ לכיס.

זה הרעיון הכללי שעומד מאחורי תוכניות השותפים. כמובן שזה רק קצה הקרחון ויש עוד הרבה מאוד מידע שצריך לדעת לפני שנכנסים לפעולה. את המידע הזה אני אנסה להעביר לכם בצורה המדויקת ביותר על סמך הניסיון האישי שלי ואשתף אתכם בדרכים שפעלתי.

אני לא מתחייב בפניכם שהדרכים שלי יעבדו גם בשבילכם כיוון שבכדי להכניס את הדולר הראשון תצטרכו לעבוד מאוד קשה. אך עם זאת, כשאני הרווחתי את הדולר הראשון מתוכניות שותפים הרגשתי סיפוק אדיר שדחף אותי עוד יותר קדימה.

בסדרת הפוסטים אדבר בעיקר על הקמת אתרי נישה שזה סוג אחד מיני רבים של דרכים ליצירת הכנסה. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הקמת אתרי נישה ועל דרכים נוספות ליצירת הכנסות באינטרנט כדאי לכם לצפות בסרטון וידאו שהכנתי בנושא: איך לעשות כסף באינטרנט – 5 דרכים לעבודה מהבית

שלושת הסוגים השונים לאתרי נישה

לפני שהחלטתי להקים אתר נישה ניצבתי בפני בחירה. לא ממש “בחירתה של סופי” אבל עדיין זו הייתה בחירה שתקבע את הכיוון אליו ילך האתר שלי, כיצד הוא יראה, מה הוא יכיל וכמה זמן יקח לי לקדם אותו.

ישנם 3 סוגים שונים של אתרי נישה:

1. אתר נישה בעל מוצר אחד – אתר כזה יכיל בד”כ מידע רק על מוצר אחד שאותו בחרנו לקדם. אם המשיך את הדוגמה של מקודם אז האתר הזה ימכור אך ורק את שואב האבק בדגם הספציפי שבחרנו.
כתובת הדומיין של האתר תהיה בדרך כלל שם המוצר בצירוף תוספת. לדוגמה -EurekaVacuumReview כאשר EurekaVacuum זה שם המוצר ו- Review זו התוספת.
ישנם עוד הרבה מאוד אלמנטים השייכים לאתר נישה בעל מוצר אחד שגם אותם אסקור בהרחבה בפוסטים יותר מתקדמים בסדרה.

2. אתר נישה בעל קטגוריה אחת – אתר מסוג זה יקדם מספר מוצרים השייכים לאותה קטגוריה.
לדוגמה, נקדם מספר סוגים שונים של שואבי אבק כאשר הקטגוריה תהיה שואבי אבק.

3. אתר מולטי נישה – אתר כזה יהיה בעל מספר קטגוריות כאשר בכל קטגוריה יקודמו מספר מוצרים השייכים לה. במידה ותחליטו להקים אתר מולטי נישתי, הייתי ממליץ לבחור נושא אחד ששייך לכל הקטגוריות.
לדוגמה: נושא האתר יהיה “מוצרים למטבח”, הקטגוריות יהיו “מיקרוגלים” ו “בלנדרים” ובתוך כל קטגוריה יהיו מספר מוצרים השייכים לה.

לכל סוג אתר יש חסרונות ויתרונות. במידה ועדיין לא הקמתם אתר נישה הייתי מציע לכם להתחיל בהקמת אתר עם מוצר אחד בלבד כדי שתבינו לעומק את כל נושא אתרי הנישה.
האתר אותו אני הקמתי היה מסוג זה ולכן אסביר בקצרה על היתרונות והחסרונות שנלווים אליו.

יתרונות בהקמת אתר בעל מוצר אחד:

א. תוצאות מהירות – במידה ופעלנו בצורה נכונה בעת קידום האתר, נוכל לראות תוצאות יחסית מהירות בכל הנוגע לדירוג מילות המפתח בגוגל. כשאני אומר תוצאות יחסית מהירות אני מדבר על בין 3 חודשים לחצי שנה. ביחס לסוגי האתרים האחרים ששם ייקח הרבה יותר זמן.
ב. שכפול וריבוי אתרים – לאחר שבנינו את האתר הראשון ונחליט להקים עוד אתר מהסוג הזה, לא נצטרך לבנות ולעצב את התבנית מחדש אלא נוכל פשוט לשכפל את התבנית הקיימת ישירות לאתר החדש.
ג. שלח וסע – אין צורך לתחזק את האתר ולהוסיף אליו תכנים. זכרו, מדובר באתר עם מוצר אחד. אף אחד לא מצפה שנוסיף אליו עוד מידע כיוון שבדרך כלל אין עוד מה להוסיף. בנוסף הגולשים הם חד פעמיים, הם לא נכנסים לאתר פעמים מרובות בצפייה לקבל בכל פעם עדכונים נוספים. לאחר שבנינו את האתר כל מה שנשאר לעשות זה לקדם אותו (למעט שינויים קטנים להגדלת יחס ההמרה).

חסרונות בהקמת אתר בעל מוצר אחד:

א. כמות גולשים נמוכה – במידה והאתר מוכר אך ורק מוצר ספציפי אחד, קהל היעד שלנו הרבה יותר ממוקד ולכן, כמות הגולשים שיחפשו את שם המוצר המדויק תהיה יחסית קטנה, דבר שיגרום לכמות גולשים נמוכה עבור כל מילת מפתח.
ב. הכנסה יחסית קטנה – בואו נצא מנקודת הנחה שאחרי מספר חודשי קידום, הצלחנו לקדם את האתר עד לעמוד הראשון ואפילו למקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל במספר מילות מפתח. במצב הזה, כמות ההכנסה המקסימלית שנצליח לצבור בכל חודש תגיע לכל היותר ל- 1000$ ובחישוב לשקלים- כמעט 4000 ש”ח. אני בטוח שלהרבה מכם זה ממש לא נשמע בתור חיסרון, האמת היא שגם לדעתי זה לא חיסרון, 1000 דולר נוספים בכל חודש זה הרבה מאוד כסף. העניין הוא שקשה לחזות מראש כמה קשה יהיה לקדם את האתר למקום הראשון, וגם אם נצליח, 1000$ דולר זה במקרה מאוד טוב.

בפוסט הבא אחשוף נתונים מאוד מעניינים ואשתף אתכם בסוג הנישה שבחרתי, בכתובתו, מילות חיפוש מובילות, כמות כניסות חודשיות ועוד מידע שרלוונטי אליו.

בין אם יש לכם אתר נישה קיים או שאתם מתכננים להקים אחד, הייתי ממליץ לעקוב אחרי סדרת הפוסטים ולנסות ללמוד דברים חדשים שיכולים לעזור לכם בהגדלת הידע וההכנסות החודשיות.
בפוסטים הבאים לא אדבר רק על נתונים ומספרים השייכים לאתר הנישה שלי. הרעיון הוא לשתף אתכם בכל המידע שלמדתי בדרך ולספק מידע חיוני שיכול לעזור.

ועכשיו אשמח לשמוע מכם. האם יש לכם אתר נישה? באיזה סוג אתר מדובר? שתפו אותי וספרו על החוויה שלכם עם תוכניות שותפים.


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


15 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • מיכל
    01/07/2012 at  09:56 Reply

    טיפים מעולים!!! לא ידעתי שאפשר לעשות כסף בכזאת קלות…. מתה כבר להכנס לזה בכל הכח שיש.
    כל הכבוד לך!!!
    מהמעריצה מספר אחת 😉

  • יוסי
    01/07/2012 at  10:45 Reply

    כל הכבוד על הרצון לתרום ולתת, אשמח ללמוד מהדרך שלך וליישם. כבר תקופה ארוכה שאני לומד את התחום אבל אני תקוע בביצוע, יש כלכך הרבה מידע מפוזר בכל רחבי הרשת, ולכן אין לי מושג כיצד להתחיל מבלי לבזבז זמן יקר ולגלות שזו לא הדרך ואז להתחיל שוב. אתה מבין למה אני מתכוון?

    • אורי לוי
      02/07/2012 at  13:08 Reply

      מבין לחלוטין למה אתה מתכוון. זה בדיוק המצב שקרה לי ולכן אני רוצה להעביר לכם מידע ברור ומדוייק כדי שלא תתקעו בדרך לביצוע או אפילו תוך כדי.

  • טל מ- בלו בנ
    01/07/2012 at  14:15 Reply

    אחלה פוסט אורי
    כל הכבוד אורי אנחנו מחכים שכבר יצא הקורס המתקדם לוורדפרס

    • אורי לוי
      02/07/2012 at  13:09 Reply

      גם אני 🙂

  • אתר השותפי�
    15/07/2012 at  09:02 Reply

    […] אתר השותפים הראשון שלי – הסיפור המלא (30/06/2012) […]

  • אליהו
    17/07/2012 at  23:02 Reply

    היי אורי.
    שמי אליהו, ואנחנו כבר מכירים מהפורום של מכללת קליקים.
    השאלה שלי היא כזו. נניח שיש לי אתר בנושא “בורסה” ויש לי כ 1200 כניסות בחודש (שזה מה שאפשר לצפות מאתר בשפה העברית). אם אני משווק תוכנית שותפים כמו לדוגמה קורס של לימודי שוק ההון (נושא מתאים) דרך דף נחיתה קלסי או לחלופין לינק אפיליאייט לפי מה שאומרים רק כ 2 אחוז אכן ימלאו את הפרטים שלהם בטופס. זאת אומרת שכ 12 אנשים בחודש (2 אחוז מתוך 1200 שווה 12).

    עכשיו במידה שאני משווק את התוכנית שותפים באמצעות רשימת דיוור מה יהיה אחוז ההמרה לדעתך?

    • אורי לוי
      18/07/2012 at  08:43 Reply

      על פי מה שראיתי באתר שלך, אתה מוביל את הגולשים להירשם לרשימת התפוצה שלך. אני לא יודע כמה נרשמים יש לך ברשימה לכן קצת קשה לדבר באחוזים.
      מה שאני הייתי מציע לך לעשות זה לקדם באתר שלך את תוכנית השותפים שבחרת ולשים במספר מקומות באתר, קישורים לעמוד הנחיתה.
      הייתי גם מוריד את הפרסומות של אדסנס באתר ושם במקומם באנר עם קישור לעמוד הנחיתה ובגדול, מתמקד בשיווק של תוכנית שותפים אחת שנראית מוצלחת ובעלת פוטנציאל המרות גבוה.
      אין שום פסול לקדם את תכנית השותפים גם לרשימת התפוצה שלך, כנראה שרובם יפספסו את קישור השותפים באתר שלך וזו ההזדמנות שלך לנסות ולשווק אותו שוב עם הסבר יותר מפורט.
      נ.ב – 2 אחוז מתוך 1200 שווה 24. ראית איך הכפלתי לך את הרווחים? 🙂

  • אליהו
    18/07/2012 at  19:37 Reply

    אופס צודק 2 אחוז מתוך 1200 זב 24.
    אני ינסה חודש חודשיים ואז להשוות את התוצאות.
    למעשה אפילו חצי אחוז המרה זה יותר טוב מאדסנס.

  • אתר השותפי�
    02/08/2012 at  16:47 Reply

    […] אתר השותפים הראשון שלי – הסיפור המלא (30/06/2012) […]

  • כיצד מבצעי�
    17/08/2012 at  19:08 Reply

    […] אתר השותפים הראשון שלי – הסיפור המלא (30/06/2012) […]

  • עינת
    01/07/2013 at  18:03 Reply

    שלום אורי,
    הפוסט שלך נחמד, אבל לאחר מספר חודשים של עיסוק באינטרנט, מעניין אותי איך אתה יכול להגיע תוך חצי שנה או אפילו שנה למקום ראשון בגוגל עם אתר קטן עם מוצר אחד שאינו מתעדכן בתכנים חדשים. אשמח ללמוד את הסוד, אתה יכול רק מהפטנט הזה לעשות הרבה כסף.
    תודה עינת

    • אורי לוי
      01/07/2013 at  18:17 Reply

      היי עינת,
      הקמת אתר נישה שמייצר רווחים זה תהליך שמסתמך על הבנה של דרך מסויימת. אין פה סודות אלא שלבים נכונים שצריך לעשות. כל מישהו שרציני לגבי זה יכול לייצר כך הכנסה. למעשה, יש הרבה מאוד אנשים שזו הפרנסה שלהם ולהם עשרות ומאות אתרי נישה כאלו.
      אז קודם כל, הפוסט הזה הוא רק הראשון בסדרת פוסטים שכתבתי שמדברת על הקמת אתרי נישה ועל אתר הנישה שאני הקמתי. את יכולה לקרוא את שאר הפוסטים בקישור הזה
      ואם את מעוניינת ללמוד ממש לעומק, אז אני מציע לך לעקוב אחרי בחור בשם פט פלין. יש לו בלוג בשם http://www.smartpassiveincome.com/ ובימים אלו הוא מקים אתר נישה בנושא שבחר ומספר על הדרך שבה הוא פועל בבלוג שלו.
      תעקבי אחריו ותקראי את הפוסטים האחרונים שלו שמדברים על זה.
      אם יש לך שאלות נוספות תגיבי פה..
      אורי

  • asher
    11/08/2015 at  09:12 Reply

    אורי שלום

    לאחרונה נחשפתי לתכניות שלך ושל השותף שלך אורי של עשית כסף על ידי מכירה באמאזון.
    ההשקעה שלכם ביצירת כל הסירטונים וההדרכה המאוד מקצועית, פשוט מעוררת התפעלות.
    מה שמסקרן אותי הוא, מה יוצא לכם מזה?
    אילו רווחים תוכלו לקבל מההשקעה הזו שלכם בלימוד אנשים זרים לחלוטין?
    אשמח לקבל תשובה כנה.
    אשר קמחי

    • אורי פירוז
      12/10/2015 at  08:26 Reply

      היי אשר כאשר פתחנו את הקייסס סטאדי לא ממש חשבהו מה יוצא לנו מזה
      אבל לאחר שהשקנו את האקדמיה לאמזון יצא לנו
      1. להחזיר קצת השקעה על תוכנות שפיתחנו ( ע”י צירוף אנשים לאקדמיה – האמת שאנחנו עדיין במאזן שלילי של רווח הפסד מהקורס עצמו)
      2. יצא לנו קהילה מדהימה שאנחנו יכולים לשתף אותה ולהישתתף איתה במסע שלנו – ואני מדבר על קבוצת ה VIP
      3. חוץ מזה איינשטיין אמר http://screencast.com/t/0bpf2mbQL
      ומסתבר שאנחנו כן יודעים להסביר אז כנראה שאנחנו מבינים מה שאנחנו עושים 🙂

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר