סיפורי הצלחה מאת SoSimple

מנטור מוביל באקדמיה מספר

שם: יבגני ברזין

עושים עבודה מצויינת. תכנים מעולים ומאוד מקיפים עם יחס ושירות ברמה גבוהה. תמיד זמינים לענות לכל שאלה.

שלום לכולם, שמי יבגני ואני סטודנט בקורס של האקדמיה לאמזון.

אני בא עם רקע חזק של איביי ונכנסתי לעולם הזה בלי רקע קודם. אני רוצה לציין לטובה את הדבאל אורי, שעושים עבודה מצוינת, גם מבחינת התכנים, תכנים מעולים, לעניין ומאוד מקיפים וגם מבחינת היחס והשירות שאנחנו מקבלים. אני לפחות, באופן אישי. יש תמיד זמינות ותמיד נכונות לעזור. גם הקבוצה בפייסבוק, זה עניין שהוא מאוד, מאוד תורם והחבר'ה עוזרים אחד לשני. וזהו, אני נמצא באמצע הקורס ואני מאוד, מאוד מרוצה ואני מקווה שזה ימשיך באותו קצב ורק ישתפר. תודה.

מה אומרים הסטודנטים שלנו

YouTube Thumbnail
“בגיל 50 חיפשתי שינוי – ומצאתי את אמזון”
YouTube Thumbnail
קשת סלע מספרת “איך הפכתי לבעלת מותג באמזון”
YouTube Thumbnail
מחוסר אמונה מוחלט ל-50 מכירות ביום
YouTube Thumbnail
מנהל בית ספר שנתקל בפרסום של האקדמיה ביטויוב
YouTube Thumbnail
איריס מספרת על המסע שלה ועד היום
YouTube Thumbnail
הוא הגיע ל-5 ספרות בתוך 3 חודשים בלבד ובגדילה מתמדת
YouTube Thumbnail
“החזרתי את ההשקעה יותר מהר ממה שחשבתי”
YouTube Thumbnail
מה שגרם לי להצטרף זה תהליך הליווי הפנטסטי
YouTube Thumbnail
עובדת בתחום הביוטק 20 שנה בתעשייה
YouTube Thumbnail
אחרי תקופה של חל”ת עם הילדים בבית הבנתי שאני מחפשת משהו אחר
YouTube Thumbnail
אמא לשלושה בנות – “הצטרפתי לקורס בזמן החל”ת”
YouTube Thumbnail
החלטתי להכנס לאמזון בגלל הרצון שלי להיות עצמאי

התחברות