fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

מאפס לחנות רווחית בתוך מספר חודשים בלבד

מאפס לחנות רווחית בתוך מספר חודשים בלבד

דירוג:
שם: ארז אמויאל
תיאור

ארז אמויאל ניסה לייצר הכנסה באמזון במשך 3 שנים ונכשל. עד שהחליט להרים את הכפפה ולהצטרף לאקדמיה לאמזון של סוסימפל. בתוך מספר חודשים בנה מותג פרטי עם מספר מוצרים שמייצרים לו הכנסות ורווחים בכל חודש. ארז מספר על 4 המרכיבים המרכזיים שעזרו לו להצליח ועל המרכיב הכי חשוב מתוכם שבלעדיו לא היה מצטרף.

תמליל

שלום חברים, שמי ארז. אני רוצה להמליץ על האקדמיה של So Simple, מהחוויה האישית שלי. מבחינתי, אמנם אני לא הגעתי מאותה נקודה שהרבה מאוד אנשים מגיעים וזה להתחיל מאפס. הגעתי עם איזה שהוא ידע טכני מסוים. אבל עדיין, הייתי הרבה, הרבה לפני מסוגלות להביא מוצר לאמזון.

האקדמיה של So Simple נותנת לך כלים ייחודיים ולא סתם אני אומר ייחודיים, להביא מוצר לאמזון. הדרך שהם עושים את זה, זה באמצעות מספר מודולים מפורטים ומספיקים לכל בן אדם מתחיל כיצד להביא את המוצר לאמזון ואני אחלק את זה לשלושה חלקים. למעשה, לארבעה חלקים, כאשר השלושה החלקים הראשונים הם השלבים והחלק הרביעי, כפי שאני רואה את זה, זה החומר שמחבר את כל החלקים ביחד ומביא אותך למצב, שבו אתה, לא נגיד אקספרט אבל בוא נאמר, שאתה מוכן להתחיל לייצר כסף באמזון. ואלה השלבים שאני חוויתי.

אז השלב הראשון, זה הרעיוני, אני קורא לו. השלב השני זה הלוגיסטי והשלישי, זה הצד הטכני. אז בשלב הרעיוני, מדובר בעצם, הרכבה מאפס של טבלה מסודרת, טבלת אקסל מסודרת של מוצרים פוטנציאליים. אם זה מבחינת השוק של המוצרים, מילות המפתח, ביקוש, היצע, טרנדים וכל העולם הזה. הצד השני, החלק השני זה בעצם הלוגיסטי, כיצד להביא את המוצר לאמזון. למעשה, אחרי שבחרנו מוצר ובעצם בדקנו את השוק שלו וראינו שמבחינת רווחיות, באקסל כמובן, מבחינת הרעיון והדרך לשפר אותו והדרך לגשת למה שהלקוחות באמת רוצים ולהביא משהו מבודל, שונה מהמתחרים שלך, מגיע הצד הלוגיסטי, שהוא מדבר בעיקר על שילוח המוצר, inspection למוצר, כלומר בדיקה, בדיקת האיכות למוצר, השיחות עם הספקים, מציאת הספקים כמובן, הרלוונטיים לאותו מוצר, הקשר איתם, הכנת ברושור שיגיע עם המוצר וכמובן, כל הצד הלוגיסטי של הגעת המוצר לאמזון והכנתו ללקוח. החלק השלישי, הוא החלק הטכני. החלק הטכני, זה הזמן שבו, וזה מה ש-So Simple עושים בצורה מאוד יפה, הזמן שבו המוצר בדרך לאמזון, שזה יכול לקחת בין חודש עד חודשיים, אנחנו מתחילים לעבוד על כל הפלטפורמה שתעטוף את הלקוח שלנו, מהרגע שהם פוטנציאליים, מהרגע שהלקוח פוטנציאל ועד הרגע שהלקוח כבר שלנו וגם להמשך.

So Simple שמים דגש על מונח שנקרא LCV, שזה Long Crust owner Value, נותנים ערך ללקוח לטווח הארוך, לאורך זמן, לא עוזבים אותו, לא מרפים ממנו וממשיכים לתת לו עוד ועוד ערך ומכינים אותך לצד הטוב ביותר, צריך לבנות תשתית רחבה. אם זה דומיין ואתר משלך, אם זה מודעות בפייסבוק, בגוגל, באינסטגרם. ממש, מתחילים מאפס ומסבירים לך איך להקים את כל התשתית הזאת. לתת למוצר איזה שהוא נפח שיווקי, פרסומי טוב יותר, עדיף יותר על המתחרים שלך. לתת ללקוח לדעת מי אתה. ליצור איזה שהוא אתר תדמיתי, שבהמשך אפשר גם לשדרג אותו לאתר e commerce לכל דבר ועניין. כלומר, חבר’ה, מדובר פה בקורס מקצועי לחלוטין, שעוטף אותך ועוטף את הלקוחות שלך, מביא אותך, לדעתי לפחות, מאפס, מאפס ידע, אוקי? לרמה שבה אתה יודע למכור מוצר, לא מביא מוצר לאמזון, יודע למכור מוצר באמזון.

זה So Simple.

אבל החלק הרביעי ואמרתי שיש ארבעה חלקים, כאשר החלק הרביעי הוא המחבר בין כולם.

אז החלק הרביעי, שפה אני בהחלט בגללו ממליץ על So Simpleזה שירות הלקוחות שלהם. שירות הלקוחות שעוטף אותך. ולמה הכוונה? אם זה וובנירים, פעמיים בשבוע, חבר’ה, זה לא משהו שהוא, שאני ראיתי בהרבה, אני מכיר הרבה מאוד קורסים, בלי לזלזל באף אחד. זה לא משהו שראיתי בהרבה מאוד מקומות. כשפעמיים בשבוע יש וובינרים חיים עם מנטורים מהטובים ביותר שלהם וגם עם צמד ה”אורים” בעצמם. פעמיים בשבוע, שבהם אנשים עולים, החבר’ה עולים, מכירים אחד את השני, מדברים, שואלים שאלות ולא מוותרים לאף אחד. אדם עולה, שואל עשר שאלות, לא מוותרים לו עד שהוא קיבל תשובות לכל השאלות שלו. זה דבר שלא רואים בהרבה מאוד קורסים. אז וובינרים, קבוצת תמיכה פייסבוק. קבוצת פייסבוק סגורה לכל האנשים שהיו באקדמיה, לדורותיה. אנשים שכבר רצים עם מוצרים מצליחים באמזון, אנשים שאפילו קצת נכשלו בדרך ולמדו מהכישלון ויכולים לתת לכם ערך לפני שאתם נכנסים למוצר ובטח אנשים, כמובן בשלבים שלכם ושלבים יותר מתקדמים ופחות מתקדמים, כל אחד ושלבו הוא. אנשים פעילים בקבוצה, אורי ואורי פעילים בקבוצה, המנטורים פעילים בקבוצה. בן אדם שנכנס לקבוצה מציג את עצמו, אומר: “חבר’ה, שלום. אני חדש כאן, אני שמח לצאת לדרך חדשה”. כולם ישר קופצים עליו: “שיהיה לך בהצלחה, כל מה שאתה צריך אנחנו כאן”, המנטורים, האנשים המנוסים והאנשים החדשים שאיתו באותו שלב. כולם פשוט עוטפים אותך, אתה מקפיץ שאלה, הקבוצה חיה, תוססת וזה דבר מאוד נהדר.

אז אחד זה וובינרים, שתיים זה קבוצת תמיכה סגורה בפייסבוק ייעודית לאקדמיה, שלוש, לא פחות חשוב, אולי אפילו אחד החשובים ביותר, מייל תמיכה של ה”אורים”. מייל תמיכה, שחבר’ה, לא ראיתם כזה דבר. החבר’ה האלה באמת עונים באון ליין ברמה של מעכשיו לדקות הקרובות לשעות הקרובות. מייל שעונים לך ולא סתם עונים לך. מעלים לך סרטון, שבו הם מקריאים את השאלות שלך ונותנים לך תשובות בלייב, אתה רק מקשיב דקה וחצי שתיים לתשובות, אתה לא צריך לקרוא ולהתכתב איתם שבעים מיילים שמתארכים. אתה פשוט מקבל תשובות באון ליין, בלייב, בשידור מוקלט עם מסך מוקלט, שבו הם מראים לך פשוט, בצורה מסודרת, איך אתה נכנס, מאיפה אתה לוחץ, מה פספסת וגם מה לא הבנת. ואיזה מודול כדאי לך להיכנס, כדי לראות את התשובה לזה ולזה ולזה. וחברים, וובינר, שירות לקוחות ותמיכה טכנית עם תמיכה במיילים ובקבוצת פייסבוק באון ליין, עם וובינרים שעולים ושואלים שאלות, זה משהו שבאמת לא קיים בשום מקום וזה לדעתי, מה שמחבר את כל השלבים מאפס ועד להביא מוצר מצליח לאמזון, זה מה שמחבר ולדעתי, כמו שהם מראים לך איך לתמוך בלקוחות שלך באמזון, הם עושים את זה תוך כדי תנועה. הם מראים לך איך הם תומכים בך. ולא היתה לי שום שאלה, שה”אורים” לא קפצו עליי ולא הרימו לי טלפונים ולא נתנו לי תשובות מלאות, פלוס ולא הייתה לי שאלה, שלא קיבלה מענה מידי.

זו החוויה שלי ואם זאת החוויה שלי, כל שנותר לי הוא כמובן להודות להם ועל ידי כך, כמובן אני היום מחזיק מוצרים באמזון. יש לי היום מוצר privet label ועוד שיטה נוספת של מסחר במוצרים, שגם את זה הם מלמדים בקורס, כבונוס. אני מאמין שאם הם יתחילו את זה יותר ויותר גם בשלבים המתקדמים של המודולים, שזה, השיטה הזאת יש לי עוד שלושים וחמישה, שלושים ושישה מוצרים נוספים, שמכניסים לי כסף בכל חודש. בסופו של דבר, יש לי חנות שרצה וזו תחילת הדרך מבחינתי, אני עוד אשאף להצליח קדימה. חבר’ה, אני ארבע שנים באמזון, שנה בתוך האקדמיה, שלוש שנים שקדמו הם לא השנה האחרונה מבחינתי. זה קפיצת מדרגה משמעותית. הם הביאו אותי, לא מאפס, אבל הביאו אותי ממצב שבו אני לא הייתי מצליח להביא מוצר לאמזון אל המצב שאני סוחר במוצרים מפה לשם, מעת לעת, למצב שיש לי מוצר שרץ ומכניס לי כסף באמזון ואני בטוח, שהארבעה, חמישה ועשרה המוצרים הבאים יעבדו באותה שיטה ויצליחו באותה צורה ואני כל יום לומד משהו חדש. אז כן, אני ממליץ על So Simple, מהבחינה הזו, שהם מתאימים לכל בן אדם, בכל שלב.

כמובן צריך לבוא עם כמה פרמטרים. זמן, צריך זמן. בכל זאת, צריך זמן להתמודד עם זה, אי אפשר לעשות את זה בשעה פה, שעתיים שם, לדעתי זה לא מספיק, צריך רצף עבודה, אז זמן. אוקי? תקציב, ה”אורים” יסבירו לכם בדיוק איזה תקציב צריך, אבל חבר’ה, אין פה קסם, צריך להביא כסף ולא מעט, למוצר הראשון ולסטוק השני, גם להכין אותו. אז זמן, כסף ורצון טוב. אנגלית ברמה הבסיסית שיש. אני לא חושב שצריך יותר מרמה של התכתבות במיילים. אני גם דיברתי עם ספקים ועם אנשים, אבל אם אתה לא יודע לדבר באנגלית, אז אתה יכול גם להתכתב איתם. אף אחד לא צריך לשמוע אותך בטלפון. גם התמיכה של אמזון וגם ה”אורים”, שעוזרים לך מול התמיכה של אמזון, הכל בהתכתבויות, אז אנגלית ברמה הבסיסית ביותר. אבל חבר’ה, זמן, קצת כסף ורצון טוב להצליח. תבואו עם הרצון, ה”אורים” ייקחו אתכם מפה וירימו אתכם לאן שאתם רק רוצים. אני ראיתי אנשים שנלחמו עליהם שהם כמעט ויתרו, בודדים, אבל כמעט ויתרו כי לא האמינו שמגיע להם, כי לא האמינו שהם יכולים, כי לא האמינו שהם יכולים להביא את זה לאן שהוא ופשוט לקחו אותם מהקרשים והרימו אותם למעלה. הם לא מוותרים על אף אחד וכשאני רואה דברים כאלה, גם אם זה לא קרה לי, כשאני רואה דברים כאלה ואני ער למה שקורה מסביבי, אני יודע איפה אני נמצא, אני יודע על מי אני ממליץ. אין לי ספק, שכל מי שרוצה להצליח, עם האקדמיה של So Simple הוא יצליח בענק. וזהו, אז שיהיה לכם בהצלחה. אני מאמין שתעשו בחירה נבונה ותבחרו ב-So Simple ותצטרפו להצלחה שלנו באקדמיה. תודה רבה.

הראיון המלא עם ארז:

התחל וגדל עסק רווחי במיוחד עם מותג פרטי משלך באמזון

לחץ כאן וגלה איך למכור מוצרים פיזיים באמזון ולייצר מכונת מכירות אוטומטית משלך, מבלי להתעסק עם מלאי, שילוח ושירות לקוחות

איך אמא בחופשת לידה בנתה מותג אמזון של מליון דולר

איך אברך עם משפחה הגיע להקמת חנות באמזון של 6 ספרות וכיום עובד עליו שעה ביום ומתפרנס בכבוד

ב-3 שנים האחרונות, יעקב התלווה לצוות סוסימפל להקמת חנות באמזון. כיום יש ליעקב מספר מוצרים תחת מותג משלו ומתפרנס בכבוד...

איך גל, סוחר חדש באמזון ארצות הברית, השיק את המוצר הראשון שלו למעל $12,000 תוך פחות מחודש

סיפור ההצלחה של גל, בן 38, נשוי + 3, הייטקיס שגר בארה”ב. גל מגיע מעולמות האיקומרס והאונליין, ומספר שתמיד רצה...

עשרות שנות ותק, ניסיון רב וחדשנות..

חיפשתי להקים עסק ואהבתי את הרעיון של להיות סוחר באמזון, לעבוד בזמן שלך ומהמיקום שבא לך. אחרי שצפית בארבעת הסרטונים...

מורה דרך – בגלל הקורונה העבודה שלי נפסקה לגמרי

חיפשתי תחומים חדשים להתנסות בהם, אחרי כל מיני הצעות, ראיתי פוטנציאל במסחר באמזון. הבנתי שזה דורש השקעה אבל אפשרי מאוד...

מתעסקת בסחר בינלאומי כבר כמה שנים והיום כל כולי באמזון

מה שגרם לי להיכנס לאמזון זה הרצון להישאר בתחום העיסוק שלי ויחד עם זאת לעשות את זה בזמן ובמיקום שאני...

עובד כשכיר בתאגיד בינלאומי – שמחפש לצאת לעצמאות

תמיד ידעתי שאני רוצה להתעסק בתחום המסחר האלקטרוני וכבר שנים שאני מתעניין מהצד. אני יודע שאמזון היא זירת המסחר הגדולה...

החלטתי להכנס לאמזון בגלל הרצון שלי להיות עצמאי

החלטתי להכנס לאמזון בגלל הרצון שלי להיות עצמאי לא בגלל הכסף הגדול אלא יותר בגלל האתגר. חשוב מאוד להיות מוכן...

בעלת עסק לעיצוב והפקת מתנות

הגעתי למסקנה שאני רוצה למכור באמזון ולא בפלטפורמות אחרות, בגלל הנוחות שאין צורך להתעסק באריזות ומשלוחים. הגעתי לסוסימפל כי הם...

אחרי תקופה של חל”ת עם הילדים בבית הבנתי שאני מחפשת משהו אחר

עבדתי בראיית חשבון עד הקורונה ואז הייתי הרבה עם הילדים בחל”ת. הבנתי שאני מחפשת משהו אחר עם שעות יותר גמישות...

עובדת בתחום הביוטק 20 שנה בתעשייה

אחרי שעקבתי אחרי האורים תקופה ארוכה, החלטתי להירשם לאקדמיה. אני כבר חודש ימים בתהליך הליווי – אני קצת סקפטית אבל...

בעל חנות קוסמטיקה בגרמניה

הצטרפתי בינואר 2021 – ובגלל הקורונה הבנתי שאני חייב הכנסה נוספת שלא תלויה במיקום פיזי. ממליץ בחום על כל תוכנית...

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר