פתוח לקריאה בחינם: הנה התחזית המלאה להצלחת המותג שלך באמזון בשנת 2019 והלאה…
writer image

מאת: אורי פירוז, סוחר באמזון פרייבט לייבל (מותג פרטי) כ-13 שנה ועם למעלה מ-850 מותגים שונים. מוביל דעה, המנטור של המנטורים ויוצר האקדמיה לאמזון של SoSimple.

תאריך: 14/11/2019

אני שומע את זה מהמון מוכרים באמזון..

“זה לא עובד לי”

“קשה מאוד למכור באמזון”

“זה לא מה שהיה פעם”

הרבה מוכרים אבודים שמרגישים עמוק בפנים שזה לא פייר שהם עושים את ההשקעה ואמזון קוצר את התשואה ללא סיכון

אני אוהב להסתכל עליהם כעל… נפשות אבודות..

מוכרים בלי תוכנית שפשוט חשבו שהם יביאו את המוצר שלהם לאמזון בלי הדרכה נכונה הוא יתחיל להפגיז להם במכירות מעצמו.

יש לי חדשות בשבילכם… 2018 נגמרה ויש עוד 100 אלף סלרים שעושים בדיוק כמוכם!

אבל יש לכם מזל שנתקלתם בכתבה הזאת אנחנו הולכים לשנות את כל זה היום..

אם אתם כאלו שהמותג שלהם נתקע איפשהו ב- BSR (Best Seller Rank) מיליון ואתם עושים מכירה פעם באף פעם – תמשיכו לקרוא…

אם אתם מוכרים שמייצרים מכירה או 2 ביום ולא מצליחים לנסוק למעלה – תמשיכו לקרוא…

אם אתם מוכרים שמייצרים כמות נכבדת של מכירות אבל בתמונה הכללית עדיין מופסדים..

כדאי לכם מאוד להמשיך לקרוא..

בסדרת הכתבות הקרובה הרכבתי לכם מדריך שהולך להעיף את המכירות שלכם ויותר חשוב את הרווחיות של המותג שלכם הרבה מעבר למה שדמיינתם.

יש פיל לבן גדול בחדר שכבר מזמן נהיה ברור לכולם – לא כל מי שמוכר היום באמזון בהכרח רווחי (הרוב ממש ממש לא!)
הוצאות התפעול סביב המותג הפרטי שלכם הם אלו שמגמדות את הרווח של המכירות שלכם אל מול ההוצאות השוטפות.

במילים אחרות- גם אם אתם מוכרים, אתם לא בהכרח רווחיים!

המידע שאתם הולכים לקבל הולך להיות לגמרי בחינם! – אבל למען הסר ספק, הטמעת התהליך בעסק שלכם, למוצרים שלכם, הולך לעלות לכם כסף כי מן הסתם צריך להשקיע כסף כדי להרוויח כסף – אבל… כשתבינו כמה זה הולך לחסוך לכם, החשיבה שלכם תשתנה 180 מעלות.

לפני שנדבר על העתיד ואיך באמת אתם הולכים להגיע למצב שאתם הופכים את המותג שלכם לרווחי, אעשה לכם פרומו קצר על מה אתם הולכים לקרוא במדריך הזה ו..אני מציע לכם באמת לקרוא את הכל…

יש משפט חצי מפורסם שאומר ש..

מוכר שלא יודע את עברו, ההווה שלו דל, ועתידו לוט בערפל – טוב נו… סילפתי את זה קצת אבל מה שאני מנסה להגיד (בפעם השניה) תקראו את ההההההכל.

אני אולי לא יחדש לכם בהכל – אבל לפחות תבינו טוב טוב את התמונה הכללית לפני שתגיעו לעשיה בפועל – זה פשוט יעזור לכם לעשות הכל הרבה יותר טוב!

את סדרת הפוסטים הזו אני הולך לפתוח בשאלה כללית – למה אף אחד לא קונה את המוצר שלי באמזון?

שם אני ינסה לקחת אותכם דרך נקודת המבט של הלקוחות שלכם כדי שתוכלו להבין כיצד נראה הרושם הראשוני של הלקוחות שנתקלים בליסט שלכם..

משם אנחנו נתקדם קצת במסע שלנו וננסה להבין – איך אפשר למקסם מכירות באמזון עם האלמנטים שיש לנו שליטה עליהם?

כאן אני ידבר על כיצד אפשר למקסם את הקסם של המותג שלכם בדיוק בנקודות המגע הראשונות של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם עם המוצר שלכם.

לאחר מכן נעשה שיעור היסטוריה קצר על איך נראים הדברים מנקודת המבט של אמזון ובאופן מדוייק על – מדוע אמזון נמצא במלכוד 22 ומקשה על מוכרים להשיג ביקורות.

שם נבין בדיוק מדוע כל השיטות שאתם משתמשים בהם כדי לקדם את המותג שלכם לא באמת מביאות את התוצאות הרצויות – ואיך ניתן להשיג את המרכיב החסר כדי לקבל תוצאות שבאמת יעבדו לכם!

משם נדבר על איך נראית האבולוציה של המסחר באמזון ולמה נגמרו הימים של שיטות השיווק המסורתיות להשגת מכירות מהירות..

ומה המוכרים של 2019 צריכים לעשות שיווקית לפני המכירה ואחרי המכירה כדי להפוך את עצמם ואת המותג שלהם במציאות החדשה להיות מכונת מכירות אוטומאטית שמביאה תוצאות.

מכונה מופלאה כזאת שבאמת מבינה את הפסיכולוגיה העמוקה שגורמת ללקוחות שלהם להעדיף לרכוש דווקא אותם על פני כל המתחרים שלהם!

ועכשיו, אחרי שתבינו את זה אתם תהיו מוכנים ובשלים ליצירת הקמפיין השיווקי הראשון שלכם – בחלק הראשון שלו אראה לכם ממעוף הציפור כיצד הולך להראות הקמפיין השיווקי שאתם הולכים ליצור למוצרים שלכם, אנחנו אפילו נבנה את היסודות שיעזרו לנו לייצר אוטומציה במכונת המכירות שלנו.

לאחר בניית היסודות נעבור לחלק השני ביצירת הקמפיין השיווקי למוצר שלנו ונצלול חזק לתוך הפרקטיקה שם נסביר כיצד אפשר לבנות את ההצעה הראשונה ללקוחות שקנו מאיתנו כדי לגרום להם ליצור איתנו אינטראקציה ואיך להיות איתם בקשר רציף גם מחוץ לאמזון (באופן חוקי לחלוטין).

אינטראקציה עם הלקוחות שלנו היא זאת שתהווה את כל הבסיס לקמפיין הבא שלנו.
ולאחר שניצור אותה אנחנו נהיה מוכנים להתחיל לבנות את הקמפיין הבא שיהיה מסמר המסיבה.

בשני הפוסטים האלו אנחנו ממש הולכים להראות לכם את הדרך המדוייקת ליצור קמפיין פצץ למוצר שלכם.. 

כשתסיימו להכין אותו בצורה נכונה המון דברים יתחילו להשתחרר מבחינת מכירות ורווחיות של המותג שלכם.. וגם, פתאום תתחילו לצבור ביקורות על טייס אוטומטי בצורה מהירה בהרבה מכל המתחרים שלכם.

אתם מכירים את זה שבא לכם להגיד – הללויה? זה יהיה כאן 🙂

בחלק האחרון במדריך החינמי אראה לכם שזו רק ההתחלה במסע שלכם לבניית מותג.. אפתח לכם את הראש לקראת סדרת הכתבות הבאה שלי שתראה לכם איך להרים באוויר קמפיינים שמגבירים את המכירות שלי לפי דרישה כדי להפוך כל לקוח לכזה ששווה לי בכיס פי 18 ממה שהוא שווה לכל מי שמוכר באמזון בצורה המסורתית (חלוקות ו AMAZON ADS).

יאללה, יוצאים לדרך עם החלק הראשון.. 

אורי לוי
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.