גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה
מאת: אורי פירוז, סוחר באמזון פרייבט לייבל (מותג פרטי) כ-13 שנה ועם למעלה מ-850 מותגים שונים. מוביל דעה, המנטור של המנטורים ויוצר האקדמיה לאמזון של SoSimple.
תאריך: 07/10/2024
פספסת אחד או יותר מהשיעורים הקודמים? גש מפה לשיעור #1, לשיעור #2, לשיעור #3, לשיעור #4, לשיעור #5, לשיעור #6, לשיעור #7, לשיעור #8
בפוסט הזה אנחנו נתקדם ונקים את ההצעה הבאה והעיקרית שלנו (קמפיין רוויוס) שיוצג ללקוח לאחר 7 ימים (מיום הרכישה) כאשר המטרה שלנו בקמפיין הנוכחי היא להגדיל את הרף כדי לגרום ללקוחות שלנו ליצור איתנו אינטראקציה מיוזמתו.
זוהי הלבנה השניה (Block 2) בהקמת שיווק צל למותג הפרטי שלכםלאחר שתסיימו לממש את הפוסט הזה אתם תוכלו להגיד בגאווה שאתם נמצאים בבלוק 2 (רמה 2) בשיווק הצל שלכם. |
אם עדיין לא קראתם את הפוסט הקודם עשו זאת כעת… תגלו כיצד להקים קמפיין הגדלת אחריות שיופיע ללקוחות שרכשו מאיתנו מיד לאחר הרכישה.
בפוסט הנוכחי אנחנו נלמד כיצד נוכל למשוך את הלקוחות שלנו לכדי יצירת התקשרות איתנו בעזרת מוצר פיתיון חינמי – ולאחר שהם יקבלו את מה שיש לנו להציע אנחנו ננצל את תחושת הוקרת התודה שלהם כדי לקבל ביקורת למוצר המקורי שלנו באמזון.
ככה זה נראה על גרף הזמן:
והיופי בכל סדרת הקמפיינים שאנחנו מקימים עכשיו הוא שהם הבסיס לתשתית שתשרת אותנו המון המון זמן אך ההקמה שלהם היא חד פעמית..
בלי הרבה מילים ניגש ונראה כיצד אני מקים את הקמפיין דרך ReviewsKick.com
צפו בהדרכה..
חלק א’ – התקנת התשתיות לקמפיין:
חלק ב’ – פרסום הקמפיין בצורה נכונה בפייסבוק:
לחץ להורדה: קבצים רלוונטים לקמפיין ביקורות
היופי בקמפיין הזה הוא שניתן לשכפל אותו יותר מפעם אחת..
אני אוהב לייצר קמפיינים זהים שנראים ככה על מנת לנסות פיתיונות שונים:
קמפיין עם מוצר פיתיון (2) נוסף: שיוצג החל מהיום ה 14 – במשך עוד 14 יום.
קמפיין עם מוצר פיתיון (3) נוסף: שיוצג החל מהיום ה 21 – במשך עוד 14 יום.
קמפיין עם מוצר פיתיון (4) נוסף: שיוצג החל מהיום ה 28 – במשך עוד 14 יום.
וכאן בעצם אנחנו מסיימים את בלוק השני ללקוחות שרכשו את המותג שלנו.
אם עדיין לא הבנתם מהם בלוקים – בלוקים הם למעשה קמפיינים שיוצגו ללקוחות שלכם או ללקוחות פוטנציאלים שלכם…
אם יישמתם את מה שלימדתי בפוסט הזה יש לכם:
קמפיין 1- להגדלת אחריות (בלוק 1)
וקמפיין 2 לקבלת ביקורות (בלוק 2)
היופי הוא כמובן שתוכלו לשכפל את בלוק 2 כמה פעמים שתרצו…
יש כמובן עוד בלוקים אבל לסדרת הכתבות הקרובה זה מספיק בשביל קמפיין צל בסיסי – מכאן אנחנו נלך לקמפיין השלישי שלנו בלוק 3.
שעליו נדבר בכתבה הקרובה יצירת קמפיין שיווקי להזרמת תנועה חיצונית ורכישות למותג שלנו מחוץ לאמזון.
עברו כעת לקמפיין השלישי והאחרון בסדרה הזו…
היי חברים, כאן אורי, מייסד ומנכ”ל So Simple, האקדמיה הגדולה והותיקה ביותר בארץ למסחר באמזון וגם – סוחר בעצמי מעל…
קראו עודבכתבה זו נסביר בדיוק מה הדרכים להקים חנות ומותג באמזון והדרך להביא את המוצרים שלכם להצלחה
קראו עודשמי שמואל, הצטרפתי לאקדמיה בדיוק לפני שנה ו10 ימים (31.01.20) והיום אני עולה ללייב מיוחד במדרשה…
קראו עוד
הקישור לשיעור 10 מוביל חזרה לשיעור 9
https://sosimple.co.il/amzon/%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99-%d7%9e%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a4/
כרגע שיעור 10 עוד לא פעיל אנו עובדים על ה BLOCK השלישי בימים אלו ויהיה מוכן בקרוב
גאוני, מבריק, יצירתי , לא קל ליישם את כל זה אבל זה בא בזמן. תודה רבה לכם.
אכן, עבודת מחשבת….
מעניין, מאתגר, מרגש נראה מפחיד ליישום. אבל…. חדשני ובהחלט נראה שזה העולם ממתינה בציפייה להמשך