fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

איך לקדם את המוצר שלי על מנת שיהיה ראשון באמזון?

  • facebook
  • chat
  • whatsapp

שאלה: החשש הגדול ביותר שלי זה כמוצר חדש וכמוכרת מתחילה באמזון המוצר שלי לא יהיה בין עמודים הראשונים אז איך בעצם אני ארוויח?
איך לקדם את המוצר שלי על מנת שיהיה ראשון?
על מנת שהמוצר שלי יהיה בין הראשונים צריך תגובות ואם הוא בין האחרונים אז איך בעצם ארוויח? תודה!

תשובה:

אילנית, לשאלתך: זה שהמוצר שלך לא בעמוד הראשון במילה ספציפית זה לא אומר שהוא יהיה בעמוד הראשון במילים אחרות. התשובה היא שבשביל לדעת…

קודם כל, מוצר טוב זה מתחיל מהבסיס. אם אנשים רוצים את המוצר שלך הוא אוטומטית, את תראי שהוא עולה בדירוג ובמילות מפתח, במילים הנכונות.

בסוף, מה שקונה את המוצר זה לא דרגות החיפוש של אמזון. מה שבסוף קונה את המוצר זה העין האנושית ואנשים שרואים דיל טוב שמתאים להם להוציא עליו את הכסף. אם אני הייתי שואל אנשים ‘האם אתה רוצה לקנות מוצר X במחיר Y ?’ האם היו עושים לי: ‘מממ, לא’ אבל אם הייתי אומר להם: ‘אתם רוצים לקנות את אותו מוצר בעשירית מחיר Y ?’ כולם כמעט היו אומרים לי “כן” והתשובה היא פשוטה.

בסוף, אם המוצר שלך הוא דיל, הוא מוצר טוב, הוא מוצר שאנשים ירצו לשים את הכסף עליו, רוב הסיכויים שהוא יהיה במקום הראשון. את בעצם מסתכלת על המתרס בצד שלא בטוח שאת מצאת מוצר מנצח ואם מצאת מוצר מנצח, רוב הסיכויים שהוא כבר ידורג בצורה די פשוטה בעמוד הראשון ואנשים יקנו אותו כי יש לו ביקוש, כי אנשים רוצים אותו.

אבל במידה שאת באמת עכשיו צריכה להיאבק ולדרג אותו, אז התשובה היא שיש המון המון כלים, המון המון שיטות לדרג את המוצר שלך. אני אמנה כמה מהם: PPC, מחקר מילות מפתח, את יכולה גם להביא תנועה חיצונית, לייצר פאנלים, לבנות סיפור סביב המוצר שלך: כתבות, press release. יש המון המון המון שיטות שבעזרתן את יכולה לקחת את המוצר שלך ולדחוף אותו במילים הנכונות.

את שאלת קצת לגבי חלוקות או איך אני יכולה להשיג ביקורות, אז אגיד את זה בשתי מילים, כי יש המון המון שיטות. השיטה הכי טובה זה ללכת… אמזון מציעים את מועדון ה – review שלהם ולהתחיל ב-5 ביקורות מאמזון. זה עולה 60 דולר. אמזון מחלקים את המוצר שלך ואת מקבלת 5 ביקורות. זו אחלה התחלה. 60 דולר זו השקעה סבירה. קצת יקרה, אבל סבירה. בשביל 5 reviews, כן? מעבר לשם, אם יש לך משפחה, חברים, מכרים, ישראלים בארה”ב, קבוצות פייסבוק, כל דבר שאת יכולה לתת את המוצר כשאנשים כבר מבינים למה הם מקבלים את המוצר. זה קבוצות שנועדו לזה, הם נולדו לזה ובמידה שהם לא נותנים, יש למעשה תמיד איזה מנהל קבוצה או מישהו שמחזיק בגזר והוא מוכן להגיד להם: ‘להתראות ושלום ואתם לא מתאימים לקבוצה שלי.’

בכל רגע שהם פשוט לא יתנו את ה- review. עכשיו, זה לא איזה משהו שבא ממקום רע.

זה לא מי יודע מה סותר את המדיניות, אבל למעשה את עושה משהו בלי למעשה להגיד אותו וזה מה שעושה את זה חוקי באמזון. כי אסור לך לבקש review, אבל אם יש לך חברים ומשפחה ובקריצה אני אומר את זה: את תמיד יכולה לבקש מהם לבוא לקחת את המוצר ולתת לך review. אגב, אמזון בעצמם מאשרים לקבל 5 unverified reviews בחודש כשאת נותנת לחברים ומשפחה.

ממש שולחת להם את המוצר לכתובת והם יתנו לך review שהוא unverified.

אבל אם את רוצה verified יש שיטות שוב, לבוא ולהגיד שאת תעבירי לו כסף חזרה בפייפאל וזה… יש המון אנשים שעושים את זה בשביל להתקדם. אני לא ממליץ לעשות את זה כי זה לא תקין ואיך אומרים? שקר סופו להתגלות. במיוחד אמזון, שהם אוכפים את זה. אגב, אמזון מאד מאד הצליחו לאחרונה לעשות את ה-enforcement שלהם, את האכיפה שלהם, לגבי ה-reviews. הם הבינו שזה לא עובד וזה מה שמוביל אנשים לקחת את אמזון ולהתייחס אליו כמו אתר ecommerce אמיתי.

אם היה לך אתר ב shopify, ב wordpress, אתר מכירות, איך את היית מזרימה לו תנועה? דרך פייסבוק, דרך Pinterest, דרך גוגל, דרך מקומות חיצוניים. זה בדיוק מה שאמזון רוצה.

תשתמשי בזה. זה בדיוק מה שאמזון רוצה לראות אותך עושה. תחשבי שאמזון זה הבית שלך, זה האתר שלך, רק ששם אחוזי ההמרה קצת יותר גבוהים מהאתר. שלך תשתמשי בזה, אוקיי? אז זה לשאלתך ותודה רבה שהקשבת לי.

יש לך גם שאלה? הוסף אותה בתגובות מתחת לסרטון ונענה עליה בוידאו הבא שלנו.

רוצים לקבל עוד פרטים בנושא מסחר באמזון? הנה מספר המלצות בחינם:

1. 12 השלבים על-פיהם פעלנו ובעזרתם הגענו ל-$6000 במכירות באמזון בתוך חודשיים בלבד!

צפה כעת בחינם: http://sosimple.co.il/cs

2. הדרכה בחינם! איך למכור מוצרים פיזיים באמזון ולייצר מכונת מכירות אוטומטית משלך, מבלי להתעסק עם מלאי, שילוח ושירות לקוחות

צפה כעת בחינם: https://goo.gl/zSdVLM

3. עשה לנו לייק לעמוד הפייסבוק כדי לקבל להצטרף לשידורים החיים שלנו בפייסבוק סביב אמזון:

https://www.facebook.com/sosimple4u/

4. עקוב אחרי הערוץ שלנו ביוטיוב כדי לקבל סרטונים מעניינים נוספים בכל יום:

https://www.youtube.com/channel/UCjx-on4RcEzQWY3_GwrrmXw?sub_confirmation=1

5. הצטרף לקהילת המוכרים העצומה של האקדמיה לאמזון של SoSimple (עם קרוב ל 6000 אנשים ויםםם של תוכן טוב ועדכונים חמים!):

https://www.facebook.com/groups/sosimpleOpen/


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר