fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

איך לעשות כסף באינטרנט – 5 דרכים לעבודה מהבית

איך לעשות כסף באינטרנט - 5 דרכים לעבודה מהבית
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

כיום יש הרבה מאוד דרכים לעשות כסף באינטרנט. האפשרויות הן בלתי מוגבלות ועם זאת, רוב האנשים לא מצליחים ליצור שום הכנסה. ולמה זה? כיוון שרוב הדרכים לא באמת עובדת.

הרבה אנשים ממציאים דרכים כדי למכור לנו מוצרים ולעשות כסף על חשבוננו, “עשה כסף מהר” “שיטה אוטומטית” “עסק בלחיצה כפתור” ועוד רבים מהסוג..

כסף באינטרנט הוא לא דבר בלתי אפשרי אבל בכדי ליצור הכנסה קבועה חייב לעבוד קשה בהתחלה ולא משנה מהי הדרך שבחרתם.
בנוסף, צריך לבחור בדרך שעובדת, אבל איך תדעו איזו דרך עובדת ואיזו לא?

בשביל לענות על השאלה הזו יצרתי סרטון וידאו העונה לשאלה איך לעשות כסף באינטרנט – 5 דרכים לעבודה מהבית

בהדרכה אני מציג לכם את 5 הדרכים שלדעתי הכי חזקות, טובות ובעלות פוטנציאל רווחי גדול מאוד. הדרכים מוצגות בסדר יורד ממקום חמישי ועד למקום ראשון ברשימה.

איך לעשות כסף באינטרנט?

מילות סיכום לסרטון:

בסרטון אני מציג דרכים שלדעתי הרווחיות ביותר באינטרנט:

מקום חמישי – הקמת אתרי גוגל אדסנס

אתרי גוגל אדסנס אלו אתרים שנבנים במטרה אחת ויחידה – לגרום לגולשים ללחוץ על מודעות האדסנס שבאתר וכך להרוויח עמלה מכל לחיצה על אחת המודעות.
הרעיון הכללי הוא לבנות אתר בנושא שמעניין אותנו, לרשום עליו מספר מאמרים, לשים בו מודעות גוגל אדסנס ולקדם אותו כמה שיותר במנועי החיפוש.
בשלב החיפוש אחר הנושא נהיה חייבים לבדוק שמילת המפתח הראשית אותה אנו מעוניינים לקדם היא בעלת כמות חיפושים גבוהה בכל חודש ואין עליה הרבה תחרות.

מקום רביעי – מכירת מוצרים באיביי

איביי זה אתר שמאפשר לנו למכור מוצרים, חדשים ומשומשים, לאנשים אחרים במחיר אותו אנו קובעים. גם אם יש לכם בבית מוצרים שאתם כבר לא משתמשים בהם, תוכלו להציע אותם למכירה באיביי. יש הרבה סיפורים על מוצרים שאנשים מצאו בבית שלהם והחליטו למכור אותם ולהפעתם נמכרו בסכומים פשוט לא הגיוניים ביחס למוצר.

בסרטון אני מספר גם על הדרך שעל פיה אני פעלתי ליצירת רווחים גדולים ממכירת מוצרים באיביי. אם עוד לא צפיתם בסרטון עשו זאת כעת.

מקום שלישי – בניית רשימות תפוצה

רשימות תפוצה זה כלי נהדר ליצירת הכנסה פאסיבית. כלומר, ליצור הכנסה קבועה על ידי שליחת אימיילים בצורה אוטומטית ללקוחות שנרשמים לרשימה.
כדי למשוך אנשים שירשמו לרשימת התפוצה מומלץ לתת משהו בתמורה, זה יכול להיות ספר אלקטרוני או קורס אינטרנטי או סדרת אימיילים בנושא מסויים.

בסרטון אני מספר על דרך אותה אני מפתח להגדלת רשימת התפוצה בצורה מאוד גדולה.
הרעיון הכללי הוא  הקמת עמוד html בסיסי בו נשים טופס הרשמה לרשימה בתמורה למשהו, ולאחר מכן נדוור בצורה קבועה את הגולשים שנרשמו עד למצב שהגולשים יכירו אותנו הרבה יותר טוב וירגישו בטוחים לפתוח את המיילים אשר אנו שולחים להם בידיעה שהמידע שבתוכם הוא חיוני ורלוונטי. השלב האחרון יהיה להציע להם את המוצר אותו אנו מעוניינים למכור, חשוב שהוא יהיה שייך לנושא שעליו דיברנו בסדרת האימיילים.

מקום שני – הקמת בלוג

בלוג זה אתר שבו בעל הבלוג מספק מידע על בסיס קבוע בנושא מסויים עליו בחר להתמקד.
ישנם 3 סוגי בלוג עיקריים:

  • בלוג חוקר ומדווח – מתמקד במידע אותו הוא שואב מאתרים אחרים. הבלוג יספר על כל החידושים והדברים שקרו בתחום בו בחר להתמקד.
  • בלוג ידע אישי נרחב – מספק מידע חשוב, נרחב ורלוונטי בנושא בו הבלוג מתמקד. בעל הבלוג יהיה מישהו בעל ניסיון רב שנים בתחום שהגיע להצלחות. הוא יספר איך הגיע להצלחות אלו ויגלה טיפים וסודות בנושא.
  • בלוג למידה בתהליך – שייך למישהו שנמצא בתהליך למידה ומספר לגולשים על הדרך אותה עובר. יספר על הצלחות, כישלונות, מידע שגילה בדרך ועוד..

מקום ראשון – הקמת אתרי נישה

אתרי נישה אלו אתרים בהם אנו מתמקדים בנישה מאוד ספציפית בנושא מאוד מסויים. ישנם מספר סוגים לאתרי נישה, זה יכול להיות אתר נישה למכירת מוצר שנשלח לבית הלקוח או שירותים ותוכנות שאליהן הלקוחות מקבלים גישה דרך האינטרנט.

דרכים נוספות:

באיזור הזה אוסיף דרכים נוספות שגיליתי בדרך אשר הצלחתי לייצר הכנסה באמצעותן.

מכירת מוצרים באמזון

דרך מעולה שנכנסתי אליה לא מזמן. מסתבר שזה הרבה יותר קל ממה שחשבתי אבל מצד שני, דורש ללמוד הרבה בנושא.
אם יש לכם כוח ורצון להצליח באינטרנט, קראו את המדריך המלא ליצירת הכנסה באינטרנט עם אמזון

השלבים להקמת לאתר נישה:

נניח ואתם אוהבים מאוד מצלמות והחלטתם להקים אתר שהנישה הכללית שלו היא מצלמות. אבל כמו שאמרתי, הנושא של מצלמות הוא גדול מידי וצריך להתמקד יותר, הרבה יותר, אז התחנה הבא תהיה לבחור אז החברה של המצלמה, ולאחר מכן את הדגם של המצלמה.

בשלב הבא תבצעו מספר בדיקות על מנת לראות את כמות החיפושים שיש בכל חודש ואת כמות המתחרים על קידום המצלמה בכדי לדעת אם משתלם לקדם אותה.

אחרי שוידאתם זאת הגיע הזמן לחקור את כל מה שאפשר על המצלמה ולרשום את כל המידע שמאפיין את אותה.

השלב שלאחר מכן יהיה להקים את האתר ולרשום בו מספר פוסטים שמכילים את מידע שמצאתם בנושא (מידע כללי, יתרונות המוצר, חסרונות המוצר, חוות דעת עליו ועוד..) מומלץ בוורדפרס כיוון שזה הכי מהיר ונוח לתפעול.

לאחר שסיימת לבנות את האתר ולהוסיף אליו את התוכן, הוסיפו אליו קישורי שותפים במספר מקומות באתר.

ולבסוף, קדמו את האתר! קדמו אותו עד שיהיה באחד משלושת המקומות הראשונים בגוגל כדי להשיג כמה שיותר גולשים.

כמובן שפה לא נגמרת הקמת האתר, תהיו חייבים לתפעל אותו, לקדם אותו ולהוסיף אליו תכנים על בסיס קבוע כדי לשמור על המקום שלו ולמצות את הפוטנציאל שלו.

האתגר האישי לא אישי שלי

בקרוב מאוד זה יקרה, אני מתכנן אתגר אישי בו אבנה ואקדם אתר נישה מאפס עד שהגיע (בתקווה) למקום הראשון בגוגל למילת המפתח הראשית של האתר.

כמובן שאתן לכם הרבה יותר פרטים בנושא ברגע שהמועד יתקרב אבל אני מרגיש הרבה יותר מחוייב לעשות זאת אם אני מצהיר על זה בבלוג. ולכן – אני מצהיר!

הרעיון הוא שלא רק אני הרוויח מזה, המטרה שלי היא שגם אתם תרוויחו מכך. ברגע שאצא לדרך אני מתכוון לפרט לכם על כל התהליך שאני עובר באמצעות סדרה של פוסטים (ואולי גם סרטוני וידאו), בפוסטים שארשום אפרט בדיוק מה עשיתי בכל שלב עד הסוף.

הירשמו לעדכונים באתר בכדי להמשיך לעקוב אחר הבלוג.

נ.ב – אני מזמין את כל מי שרוצה להצטרף אליי לאתגר ולנסות לבנות ולקדם אתר נישה משלו. תוכלו להקים בלוג משלכם (אם עדיין אין לכם) ולספר בעצמכם על התהליך האישי שלכם. גם אם זו תהיה פעם ראשונה שלכם, לא יקרה כלום אם תנסו.

הערה: כל המידע שאני מספק לכם מדיע על סמך הידע האישי שלי על פיו אני פועל. המידע שסיפקתי בפוסט הזה הוא כללי מאוד ומטרתו להציג לכם את התמונה הכללית ביותר של כל אחד מהדרכים שאני מציג.

ועכשיו אני אשאל אתכם, מהי הדרך שעליה הייתם ממליצים הכי הרבה? איזו דרך הכי מושכת אתכם? האם יש דרך נוספת לעשות כסף באינטרנט שאתם לא מבינים איך לא הזכרתי אותה? ספרו לי על זה בתגובות

קרדיט לתמונה


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


10 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • אבירם
    17/04/2012 at  18:55 Reply

    אחלה מאמר אין עלייך

  • גדעון
    06/05/2012 at  19:44 Reply

    לא מבין איך אתר הנישה או הבלוג שדיברת עליו מייצר כסף ? האם אתה צמתכוון שאלה כלים הכרחיים במערכת משולבת לקידום אתר מכירות או שכל אחד מאלה הוא מכניס כסף בפני עצמו? לגבי איביי ואדסנס זה ברור מאליו אבל לגבי השאר קצת מעורפל.
    אשמח לקבל הבהרות.

    • אורי לוי
      07/05/2012 at  12:58 Reply

      בעיקרון כל אחת מהדרכים שהצגתי יכולה לייצר כסף בנפרד.
      כמובן שאם יש לך את הידע איך להפיק תועלת ולייצר כסף בעזרת רשימות תפוצה ולשלב אותה באתר נישה, תגדיל את הסיכויים לייצר הכנסה יותר גדולה תוך כדי יצירת מספר אפיקים במקביל.
      אפשר להשתמש בדרכים האלו לכל מטרה, בין אם זה לקידום אתר לעסק, מכירת מוצר שלך או קידום תוכניות שותפים..

  • יאיר
    30/06/2012 at  15:58 Reply

    לפי דעתי 2 הדרכים הכי טובות הן רשימת תפוצה ואי ביי. אני תמיד אומר שכדאי שיהיו לך 2 סוגי מוצרים, פיזיים ואינטנטיים ואז אתה יכול לפנות לקהל רחב יותר

  • שמוליק-יזמ�
    28/10/2012 at  16:02 Reply

    תודה רבה על הפוסט, אני מחכה לפוסט שלך שיסביר יותר על איביי וייתן רעיונות למוצרים ורעיונות לשיטות ואסטרטגיות מכירה. זה נראה כבר שכל מה שאפשר למכור – כבר מוכרים, אבל אסור לאבד אופטימיות.

  • צחי
    10/04/2014 at  15:43 Reply

    אני מעוניין באתר העלאות שמכניס כסף מההורדות של האנשים

    תודה

  • אלכס
    22/06/2016 at  07:16 Reply

    שלום יאיר
    קודם כל תודה על המאמר נראה מאוד מעניין, אני לא מזמן התחלתי לבדוק את כל העניין של פרנסה מאינטרנט ועדיין לא גיבשתי דעה לאיזה כיוון לפנות ואתה עוזר לי להתמקד כמו כן במקביל התחלתי ללמוד בניית אתרים בוורדפרס (בלי קידוד). 2 שאלות:
    1. האם שווה מאמץ ללמוד וורדפרס ע”מ לסחור באינטרנט
    2. עד כמה ידיעת וורדפרס ללא ידיעת קידוד יעזור לי להביא הכנסה נוספת במסחר או שהכרחי גם לדעת קידוד.
    3. האם אופציה של שיתוף שותפים שווה התעסקות לעומת הרווח הפוטנציאלי.

    תודה

    • Praveen Shekhawat
      03/07/2016 at  13:56 Reply

      1. וורדפרס ובניית אתרי נחיתה אינו אמצעי הכי מומלץ לסחור באינטרנט שכן אתה חייב להזרים תנועה לאתר שלך ופרסום וכו’ בכל אופן בניית אתר ECOMMERCE זה עבודה לכל דבר
      2. אנחנו לא מתעסקים בשיווק שותפים – רק אמזון

  • אנונימי
    28/08/2017 at  12:58 Reply

    בוא נדבר חשר ולעניין בלוגר חוקר,ומדווח כמה אתה מרוויח מזה? הכוונה שלי אליך

    • אורי לוי
      08/02/2018 at  21:20 Reply

      מליון דולר בחודש. שאלה הבאה

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר