logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

7 טיפים חיוניים למתחילים בוורדפרס

7 טיפים חיוניים למתחילים בוורדפרס
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

הרם את ידך אם זה נשמע מוכר.

אתה מכיר מישהו שאומר את כל הדברים הנכונים, אבל עדיין משהו מפריע לך בו, המילים שלו לא ממש תואמות למעשים. לאחר תקופת היכרות מסוימת המסכה יורדת והפנים האמתיות שלו נגלות לעינך.

זה לא רק מה שאנשים אומרים, זה בעיקר איך שהם עושים כדי לגרום למערכת יחסים לעבוד.

וכך זה בדיוק עם אתר הוורדפרס שלך, במיוחד אם רק עכשיו התחלת.

וזאת מכיוון שאינך יכול רק לקרוא כמה טובה מערכת וורדפרס ולצפות שתעבוד גם בשבילך.

כדי לראות את התוצאות הכי טובות, תצטרך לבצע את הפעולות שמאחורי המילים. אתה צריך להשתמש בשיטות העבודה המומלצות כאן למטה.

משתמשי וורדפרס אשר יפעלו על פי הטכניקות המועילות והיעילות האלו בשלב מוקדם, יכוונו עצמם להצלחה ויגיעו לתוצאות מהירות.

1) הסיידבר הוא לא ארון הבגדים שלך

מכיר את ארון הבגדים שאתה מפחד לפתוח כי כל מה שדחוס בו יכול לזנק אלייך ברגע שתפתח אותו?

כך בדיוק נראים הסיידבר (תפריט צד) של אתרי הרבה וורדפרס.

עמוסים בפרסומות, באייקונים של רשתות חבריות, עדכונים של פייסבוק, תגובות אחרונות, מאמרים אחרונים ועוד ועוד.. קבור בין כל אותם הדברים יכול להיות קישור שממש היית רוצה שהגולשים ילחצו עליו, אבל אם הם לא יכולים למצוא אותו אז אולי עדיף כבר שלא יהיה.

מה הפתרון?

גש עכשיו למערכת הניהול של וורדפרס ותחת עיצוב > וויג’טים, הסר את כל מה שלא רלוונטי ומיותר לאתר, השאר רק את מה שחיוני ונחוץ לקידום העסק או המטרה.

אם וויג’ט אינו מוסיף אנשים לרשימת התפוצה שלך, מכניס לך כסף לחשבון הבנק, או מאפשר לגולשים לבצע את הפעולה שאתה רוצה שיבצעו, אז עדיף שלא יהיה שם.

2) גרום לכך שיהיה קל לאנשים למצוא את מה שאתה מפרסם

במידה ויש לך ספריות של ספרים בבית, האם זה נשמע לך הגיוני לסדר אותם בחדרים נפרדים על פי החודשים והשנים שבהם הם נקנו?

ברור שלא! אתה תמצא את עצמך מדלג מחדר לחדר בחיפוש אחר הספר שרצית.

ספריית המדיה בוורדפרס פועלת בדיוק כך. יצירת תיקייה אחת משותפת שמכילה את כל המאמרים השונים מקלה על החיפוש. רק חפש ע”פ מילת מפתח ותוכל למצוא את המאמר שרצית במיידי.

כדי להכניס את כל המאמרים לתקיית וורדפרס אחת, גש להגדרות > מדיה והסר את ה-וי מהשורה “לארגן את הקבצים שיועלו בתקיות על פי חודשים ושנים”

3) קצר את שם הכותרת שאחרי כתובת האתר

אתה עובד קשה כדי ליצור תוכן איכותי שיקודם במנועי החיפוש השונים. עזור להם להגיע אלייך בצורה יותר טובה על ידי יצירת “סימני דרך” שמכוונות למידע שלך.

איך ניתן לעשות זאת?

לא הכנס בפוסט זה לעומק בענייני קידום אתרים, אך שינוי מהיר וקל בעת פרסום המאמרים שלך יכול לחולל פלאים לקידום האתר. מדובר באפשרות קיימת בוורדפרס אשר נמצאת בכל העמודים והפוסטים ממש מתחת לכותרת ומאפשרת עריכת הלינקים ושינוי שמם לפני פרסום המאמר. ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור “עריכה”.

מחק מילים מיותרות והשאר רק מילות מפתח שחיוניות לפוסט שלך.

אל תעמיס במילות מפתח, דאג שהתוצאה תהיה נעימה לעין.

לדוגמה:

/שבע-דרכים-שיעזרו-לבחירת-הגלגלים-הכי-טובים-לרכב-שלך/www.yoursite.co.il

יהפוך ל-

/טיפים-לבחירת-גלגלים/www.yoursite.co.il

וגם זה

/המדריך-המלא-של-הקופירייטרים-להשגת-קהל-לקוחות-גדול/www.yoursite.co.il

יהפוך ל-

/השגת-לקוחות-מקופירייטינג/www.yoursite.co.il

הרעיון הוא ליצור השפעה יותר גדולה על המאמרים בעזרת שימוש בכותרות יותר ברורות למנועי החיפוש השונים ובעיקר לגוגל, ובכך לקדם את האתר ואת המאמר בפרט.

4) מקסם את ההשפעה עם כותרת ותיאור ממוקדים

כאשר אתה מפרסם מאמר בפייסבוק, גוגל פלוס ולינקדין, השירותים האלו מושכים אליהם את כותרת המאמר ותיאור אשר מצטרפים לקישור שלו.

וכאשר העמוד שלך מופיע בתוצאות של מנועי החיפוש, הכותרת והתיאור הם מה שיופיעו לעיני הקורא והם אלו שיקבעו אם הוא כדי לו להיכנס לקישור ולהמשיך לקרוא או לא. בנוסף, כותרות הם אלמנט חשוב מאוד לקידום האתר.

זכור, תיאורים נועדו בעיקר בכדי למשוך את עיני הקורא, אל תנסה לספק מידע לרובוטים של גוגל, במקום זאת, ספק מידע לגולשים, סקרן אותם ככל שניתן וצור קריאה חזקה לפעולה כדי שיכנסו לקרוא עוד.

אם תרצה לקבוע בעצמך את הטקסט שיופיע בכותרת ובתיאור בתוצאות החיפוש תוכל להשתמש בתוסף מיוחד לכך

5) תן לתמונות לעבוד בשבילך

תמונות יוצרות עניין באתר שלך, השתמש בהן בכדי ללכוד את עיני הגולש. בנוסף, ניתן, בעזרת שימוש נכון, לקדם את האתר באמצעותן. בכל פעם שאתה מעלה תמונה לאתר, רצוי להוסיף לה כותרת וטקסט חלופי (Alt).

מה אלו אתה שואל?

הכותרת זה מה שמייצר את הטקסט אשר מופיע בעת מעבר עם העכבר על התמונה.

ואם מסיבה כלשהי התמונה לא מופיעה, כאן נכנס לתמונה הטקסט החלופי אשר יוצג במקום התמונה.

אומר זאת שוב – הם חייבים להיות מובנים. אם המאמר הוא בנושא ספורט והתמונה המוצגת היא של קהל מריע, אל תקרא לכותרת התמונה “קהל”, קרא לה בשם שמסביר על מה המאמר מדבר.
ולגבי הטקסט החלופי – חשוב שירשם בצורה מדוייקת ככל שניתן ויסביר מה רואים בתמונה, כמובן, בקצרה. לדוגמא “קהל מריע באצטדיון”. זו רק דרך נוספת למקד עוד יותר את המאמר.

6) מקד את תשומת לב הגולשים בעזרת דפי נחיתה

מעוניין למקד ככל שניתן את תשומת לב הגולשים ולגרום להם לנקוט בפעולה? הסר כל הסחה מיותרת והשתמש בדפי נחיתה.

דפי נחיתה הם עמודים אשר לא כוללים את התפריט הראשי, את הסיידבר ואת החלק התחתון באתר (Footer) ובכך מאפשר לכם למקד את הגולשים לבצע בדיוק את הפעולה שתרצו שיבצעו כמו הרשמה לקורס, מילוי טופס, רכישת מוצר ועוד..

7) אל תשכח את החלק התחתון של האתר

למטה, בתחתית אתר הוורדפרס שלך מופיע הפוטר אשר מידי פעם נשכח מאנשים.

זהו האזור שבו ניתן לצרף קישור לעמוד חשוב, טופס הרשמה, או מידע על בעל האתר.

הרבה אתרי פרימיום מאפשרים לך להרחיב את החלק התחתון שבאתר הוורדפרס, ולצרף אליו קישורים למאמרים נוספים, סיקור של ה”אודות”, הרשמה לעדכונים ועוד..

זכור, אנשים יורדים עד לסוף העמוד בכדי לגלות מי עומד מאחורי האתר, תן להם את מה שהם מחפשים והמשך לספק תוכן איכותי.

התחל ברגל ימין

מערכות יחסים עובדות הכי טוב אם מתחילים אותן בצורה נכונה. וזה תקף גם לגביך ולגבי האתר או הבלוג שלך.

מלא את צרכיך על ידי בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם אתר הוורדפרס שלך על ידי שימוש ב-7 הטכניקות המצויינות כאן.

אם עדיין לא בנית אתר וורדפרס – עשה זאת עכשיו ובחינם!

יש לך שאלה בוערת? אל תתבייש לשאול בתגובות.


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


6 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • אלומה
    15/04/2012 at  12:01 Reply

    היי אורי,
    איזה פוסט שימושי!
    השתמשתי בטיפים הללו כשעבדתי על הבלוג שלי בוורדפרס לקראת הפתיחה,
    תודה רבה 🙂

    • אורי לוי
      15/04/2012 at  12:39 Reply

      שמח לשמוע שהפוסט עזר לך.
      שיהיה בהצלחה

  • עזי
    21/02/2013 at  15:50 Reply

    הי ותודה רבה,
    איך אני מכניס את כתובת המייל שלי בסוף עמוד בוורדפרס כך שלחיצה עליו תפנה ישר להודעת אאוטלוק?
    תודה רבה,
    עזי

    • אורי לוי
      24/02/2013 at  12:37 Reply

      תסמן את הטקסט שאת רוצה ותכניס בו קישור. רק שבמקום להכניס קישור, תכניס את כתובת האימייל.. אמור לעבוד

  • or shalom
    17/12/2017 at  10:49 Reply

    היי, פוסט נהדר !
    יש לי שאל איך אני משתשמת בחלק התחתון באתר :
    7) אל תשכח את החלק התחתון של האתר
    אני רוצה להוסיף תיבת טקסט עם about וכו , איך אני עושה זאת?

    • אורי לוי
      20/12/2017 at  13:56 Reply

      אם את עובדת עם וורדפרס אז זה לא בעיה לעשות זאת מאיזור האדמין.
      לגבי תיבת טקסט תוכלי להוסיף וויג’דט (WIDGET) מאיזור האדמין

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר