fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

שלב 3 – ניתוח מעמיק של רשימת המוצרים הפוטנציאלים – חלק ב’

שלב 3א' - מציאת מוצר מנצח
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

[ninja-popup id=2335 autoopen=true]

בחלק ב’ של שלב 3 נציג לכם את המוצר שבחרנו להמשיך איתו הלאה מבין רשימת המוצרים הפוטנציאלים שהרכבנו.

* מומלץ להעביר לאיכות 720P כדי להגביר את חווית הצפייה.

מתנה מאיתנו: הורדה של רשימת כל המוצרים הפוטנציאלים שמצאנו

[sociallocker id=”2412″]
לחצו להורדה – רשימת מוצרים פוטנציאלים שמצאנו
לחצו להורדה – תבנית המוצרים – גרסא חדשה!
[/sociallocker]

מה בסרטון הבא?

בסרטון הבא נחשוף (שוב) את המוצר שבחרנו להביא ונסביר עליו קצת יותר לעומק.


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


21 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • דפנה
    14/04/2015 at  13:25 Reply

    הי אורי ואורי,
    בעקבות הצפיה בסרטון התעוררו לי מספר שאלות:
    1. מהו מוצר פרימיום? האם אתה מתכוון ל- PRIME? אשמח אם תוכל להסביר מה זה הפריים ואם זה רלוונטי לנו כמוכרים/קונים ישראלים או רק לקונים אמריקאים?
    2. מה צרוף המקשים שבאמצעותו אתה נכנס למוצר בחלון חדש?
    3. אם הבנתי נכון שלושת מוצרי ה- BSR שלך למוצר בטבלה הם ממוצרי העמוד הראשון של מילת המפתח, אך לא חייבים להיות 3 המופעים הראשונים בעמוד למילת המפתח, נכון? למה? מה המטרה? איך זה שאמזון לא מדרג אותם כראשונים לפי הסדר של BSR+REVIEWS?
    4. חלק(רוב) מהמשקפי ראיה שבדקתם היו בכלל בקטגורית SHOES….. (וחלק בקטגורית בגדים),
    חוץ מזה רציתי לספר שבעבר מכרתי משקפי ראיה באיביי, רכשתי אותם מיבואן מסין, ואז למדתי לדעת 5 דברים:
    א. יש סוג רגיל ויש איכותי יותר שהוא עם אנטי-רפלקס
    ב. בין חצי לשני שליש מהסחורה למרות שהיתה עטופה (כל משקף בצלופן וכל 12 זוגות משקפיים באריזת קרטון) -היתה עם עדשות סרוטות!!!!!
    ג. יש כמובן לא מעט גדלים (ולפעמים היה מדבקה של מספר 2.0 לעדשות מספר 3.0, ואפילו עדשה 2.0 ועדשה 3.00)
    ד. יש לא מעט צבעים ודוגמאות של מסגרות, מסגרות עם עדשות צרות/ מסגרות עם עדשות רחבות
    ה. האם אמזון לא דורשים אישורים מיוחדים – זה סוג של מוצר שאמור לא להזיק לעין…. איביי לא דרשו, אבל אמזון נראים לי יותר פדנטיים.
    זה המוצר שהכי הייתי מפחדת להתעסק איתו – בחרתם באתגר מרתק…
    5. כשמבצעים חיפוש למילת מפתח כלשהי באמזון, בדיוק כמו בגוגל יש את מספר תוצאות החיפוש. באחד המוצרים שבדקתם בוידאו היו 12,000 תוצאות – האם המספר הזה לא מעניין כלל? אין הוא מעיד על תחרותיות רבה? נראה לי שבאיזה שהוא מקום התעלמתם לגמרי מהתחרות, וזה שיש מי שהצליח להתברג גבוה, היה אישור עבורכם שגם אתם תצליחו, גם אם יש 100,000 תוצאות חיפוש, בכלל לא בדקתם את זה……..

    שאלתי המון שאלות, אהיה אסירת תודה אם תוכלו להקדיש את הזמן ולהתייחס אל כולן,
    המון המון תודה, על וידאו-ים איכותיים כל-כך, ומלמדים כל-כך,
    דפנה

    • אורי לוי
      14/04/2015 at  15:14 Reply

      היי דפנה
      1. מוצר פרימיום משמעותו מוצר ממותג טוב יותר (הרי אין הבדל בין נעליים של נייק לנעליים זהות שתקני מחברה אחרת – בסוף מה שהופך את הנעליים של נייק לפימיום היא פשוט העובדה שהם נייק!)
      בכל אופן אין קשר ל PRIME – המשמעות של PRIME היא שאם אתה לקוח קבוע וקונה בקביעות באמאזון מומלץ שתשלם על חשבון PRIME זה יחסוך לך את עלות המשלוח (ארה”ב בלבד!)
      2. TAB במקלדת + לחיצה על קישור יפתח לך את המוצר בחלון חדש
      3. נכון. הסיבה היא שהדירוג משתנה למילות מפתח שונות, המטרה היא לקבל מושג על דירוג של מוצר מסויים באופן שחוזר על עצמו כדי לדעת אם יש לו פוטנציאל להיות BEST SELLER.
      4. ד. לא היה לנו אתגר מיוחד בלאשר את המוצר באמאזון וגם אם כן אנו יודעים כיצד להתגבר עליו.
      5. השאלה שלך לא ברורה לי אבל באופן כללי אשיטה היא להצליב הרבה פיסות של מידע מכל רחבי האינטרנט כדי לקבל תמונה מדוייקת ככל שאפשר על היכולת שלנו (עם הכלים שלנו) לדרג את המוצרים שלנו

      בהצלחה,

      • דפנה
        15/04/2015 at  16:00 Reply

        אורי,
        המון תודה על תשובתך.
        1. לא הבנתי את ההסבר ל- 3 ואשמח אם תוכל להרחיב.
        2. האם תראו לנו את הדרך להשגת האישור של אמזון למשקפיים?
        3. לגבי שאלה 5, התבונן בקישור הבא: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_6?url=search-alias%3Dgarden&field-keywords=digital+scale&sprefix=digita%2Cgarden%2C545
        סתם מוצר אקראי שאמרנו שדיגיטלי לא נבחר, אבל אנסה להבהיר עליו למה כוונתי:
        מתחת לתפריט של home&kitchen כתוב: 1-24
        of 13,665 results for Home & Kitchen :
        “digital scale”
        ובעברית (כי האנגלית השתבש כשהעתקתי) תוצאות 1-24 מתוך 13,665 תוצאות עבור המונח “digital scale”
        האם אין למספר התוצאות הכולל 13,665 שום משמעות לגבי התחרות? האם זה לא פרמטר שראוי שנתייחס אליו?

        • דפנה
          15/04/2015 at  16:04 Reply

          לגבי 5: הקשתי בחלונית החיפוש של אמזון digital scale.

        • אורי לוי
          15/04/2015 at  17:50 Reply

          היי דפנה
          1. הסיבה שמוצרים לא חייבים להיות 3 המופעים הראשונים היא מכיוון שאנחנו מסדרים את המוצרים בטבלה ע”פ פורמולה שאנחנו יצרנו ושאנחנו מאמינים בה (מה גם שאין לנו שליטה על כיצד אמאזון מדרג מוצרים [BSR] למילת מפתח ספציפית (תוכלי לבדוק בעצמך שלשני מילות מפתח שונות אפשר לראות מוצרים זהים בדירוגים שונים בעמוד הראשון – GRILL BRUSH / BBQ BRUSH
          לכן אנחנו בטבלה שלנו ממקדמים את המוצרים ע”פ BSR שמהווה עוגן לנוסחה שלנו למוצר מוצלח – מקווה שזה עונה על שאלתך.
          2. כנראה שלא כי אמאזון לא באמת ביקש מאיתנו אישור – אך אולי נרחיב בעתיד כיצד להיתקבל לקטגוריות במידה וניתקל בדרישה כזאת מאמזון.
          3. אנחנו באופן אישי לא מתייחסים אליו! (אבל זו באמת נקודה למחשבה) לעניות דעתי 99% מהמוכרים שם בכלל לא משקיעים מאמצים בשיווה המוצר שלהם אלה רק זורקים אותם באמאזון ולכן הם מדורגים כמו שהם מדורגים.
          לעומת זאת תוכלי למצו מוצר שיש בו רק 100 אנשים שמוכרים אותו וכולם תותחי שיווק (ככה שאין לך סיכוי לדרג את המוצר שלך).

          בכל אופן הגישה שלנו היא שאנחנו לא מפחדים מתחרות , אנחנו רוכבים עליה 😉

  • אלדד
    15/04/2015 at  14:30 Reply

    תודה,
    ממשיך להיות מעניין (:

  • Ben
    23/04/2015 at  13:46 Reply

    שלום ותודה על הסרטון.
    השאלה שלי היא לגבי ערכת התפירה שמצאתם ושיבצתם בטבלה.

    ניתן לראות שכל הבסט סלרים, ושכל הערכות תפירה שמדורגות הכי טוב נמכרות על ידי אמאזון.
    באחד מהסרטונים הדגשתם שרצוי להתרחק מנישות שנשלטות על ידי אמאזון.
    אבל בטבלה ניתן לראות שאתם משבצים מוצרים ואת הנתונים שלהם,אפילו שהם נמכרים ע”י אמאזון.

    אני מנסה להבין מה היא הגישה לגבי זה ? אם ניקח מצב היפותטי שבו ערכת תפירה שנמכרת הכי טוב ע”י BFA חיצוני מדורגת #3000 (בקטגוריה ראשית כמובן) וכל מה שמתחת ל 3000# נמכר ע”י אמאזון,האם לא צריך להירתע מדבר כזה ?
    איפה עובר הגבול ? מתי לקחת צעד אחורה כי יש הרבה אמאזונים שמוכרים את המוצר, ומתי אפשר לקחת צעד קדימה ולנסות להשתלב אפילו אם הבסטר סלרים הראשונים נמכרים ע”י אמאזון.

    אני מניח שבטלה שעשיתם בסרטון הרבה מאוד נתונים ששיבצתם שייכים למוצרים שנמכרים ע”י אמאזון. בסופו של דבר השוק מאוד מאוד רווי בהם, ואני מניח שקשה מאוד יהיה להתעלם מהם אם רוצים למלא טבלה מסוג זה.

    אודה לכל התייחסות ושיהיה לכם המון בהצלחה!

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  02:16 Reply

      היי בן
      תרשה לי להבהיר משהו:
      את הטבלה שאנחנו יוצרים עם 70 אופציות (ואני מדגיש אופציות) אנחנו לא מתייחסים לכל הפקטורים שהדגשנו במציאת מוצר
      אנחנו פשוט ממלאים את הטבלה כמה שיותר מהר לאחר מציאת אופציות חוזרות ב BEST SELLERS של אמאזון
      אחר כך אנחנו מתחילים לסנן את הטבלה לפי הפקטורים שנתנו לכם

      אם תעשה את הסינון הזה בהתחלה לכל מוצר פשוט לא תמצא כלום וסתם תתקע.
      “ני מנסה להבין מה היא הגישה לגבי זה ? אם ניקח מצב היפותטי שבו ערכת תפירה שנמכרת הכי טוב ע”י BFA חיצוני מדורגת #3000 (בקטגוריה ראשית כמובן) וכל מה שמתחת ל 3000# נמכר ע”י אמאזון,האם לא צריך להירתע מדבר כזה ?” – 3000 זה מקום לא רע והוא מוכר דיי הרבה , אם כי אני באופן אישי לא הייתי מתקרב למוצרים תחת המונופול של אמאזון (במידה ויש ממש הרבה תחת אותה מילת מפתח)

      אם יש כמה בודדים(1-2) אז ההיתי מחליק ואולי כן נכנס לתחרות – אבל בגדול זה כן מרתיע אותי.

      הטבלה השתנתה מאוד מאז שיצרנו אותה – היי, אבל אין יאוש בעולם , פשוט צריך לחפש את האופציה הבאה ויש 1000000 כאלה.

      בהצלחה,

  • שי
    30/04/2015 at  05:12 Reply

    אשמח לשמוע יותר על התחרות מצד מוצרים שנמכרים ע”י אמזון.

    עשיתי מחקר מאוד מקיף על מאות מוצרים בשבועות האחרונים.

    אחוז ניכר מהמוצרים שמעניינים מבחינת BSR וכמות reviews נמכרים ע”י אמזון, לפעמים יש הרגשה שקשה מאוד למצוא מוצרים טובים (הדגש על טובים עם נפחי מכירות גבוהים) שאמזון לא מתחרה שם.

    מספר שאלות:
    1 – האם אתם באופן עקרוני לא נכנסים למוצרים שנמכרים ע”י אמזון?
    2 – יש מצבי ביניים בהם יש מספר מותגים שמוכרים בעצמם והמוצר שנמכר ע”י אמזון עדיין לא מוביל – האם זה רק עניין של זמן עד שאמזון יוביל שם?
    3 – האם אחד הסיכונים הוא שנכנסים לנישה מעניינת לפני שאמזון מוכרים שם, וכאשר הם נכנסים המכירות של כל השאר נופלות?

    תודה על כל הבהרה, זה עושה רושם כבעיה מספר אחת בעיניי.

    • אורי לוי
      30/04/2015 at  08:49 Reply

      היי שי
      דבר ראשון אני מברך עך נקיטת הפעולה
      אתחיל ואומר שאם הרגשה איני יכול להתווכח אם כי אני יכול להבטיח לך להפוטנציאל של מוצרים שנמכרים באמאזון (ולא שאמזון בעצמו מוכר) הינו אינסופי.
      ה- GUIDELINES שקיבלתם מאיתנו פשוט מתארים את המצב האופטימאלי ואין צורך להיצמד לכולם – אלה רק לעקרונות שעלולים לפסול את המוצר (כגון אמאזון בעצמו מוכר אותו )

      1. עקרונית כן, אך יש יוצאי דופן במידה והרווחיות ממש גבוהה $25+ או כאשר יש רק 1-2 (לא יותר) מוצרים בודדים בעמוד הראשון (וגם אם הם לא BEST SELLER בקטגוריה של המוצר הספציפי).
      2. באופן כללי אמאזון תמיד “יוביל” כי הוא מונופול (לא בהכרח חייב להיות BSET SELLER במוצר הספציפי) מכיוון שבסוף כוחות השוק הם אלו שקובעים (הלקוחות שקונים) ובמידה ויש מוצר
      שעוקף את אמאזון במוצר ספציפי , סביר להניח שהם יפנו ליצרן או לבעל המוצג ויבקשו ממנו לקנות ממנו את המותג שלו ולמכור אותו במקום בעל המותג (זה כמו EXIT- אך לא תמיד משתלם ולא ניכנס לזה עכשיו )
      3. אמאזון לא פשוט “נכנסים” הם קונים מותגים מנצחים ופשוט מוכרים את המוצר במקום ה SELLER הקיים (באישורו כמובן) והוא בדרך כלל ה BEST SELLER ככה שאתה לא תראה שינוי משמעותי במכירות שלך
      אם כי תוכל לראות זאת כעלית מדרגה בתחרות שלך.

  • שי
    30/04/2015 at  05:26 Reply

    שמתי לב שאמזון נכנסו ל reading glasses
    http://www.amazon.com/20-Alphareader-Valupac-Metal-Readers/dp/B004335OTM/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1430360655&sr=8-2&keywords=reading+glasses

    אשמח להתייחסותכם, האם ידעתם את זה קודם, והם זה מרתיע אתכם?

    • אורי לוי
      30/04/2015 at  08:55 Reply

      זה חדש לנו
      מרתיע זה לא מילה מדוייקת (אולי קצת מאכזב)
      אם זאת אנחנו מתבשמים בעובדה שגם אם אמאזון בתחרות אנחנו כנראה נתברג מספיק טוב שנוכל לקחת חתיכה גדולה מהעוגה
      ועדיין לייצר הכנסה לא רעה (לא חייב להיות BEST SELLER כדי להרוויח באמאזון)

  • יניב
    12/05/2015 at  02:11 Reply

    שלום אורי ותודה על סרטונים מאלפים.

    ממש פתחתם לי עולם חדש.

    הבעיה הכי חושבה במכירת מוצר כלשהו היא (ולא משנה אם זה באמזון או בקניון פיזי כשלהו) מיקום, מיקום , מיקום.

    גם המוצר הכי מדהים לא ימכר אם לא רואים את החנות.

    והשאלה שלי היא – איך אתם מקדמים את החנות כך הרוכש פוטנציאלי יראה אותה בעמוד הראשון בחיפוש באמזון (לפחות עד שאתם משיגים רייטינג גבוה למוצר)? והאם עלות השיווק/פרסום נכנס כחלק מתמחור המוצר (והוא זהה לכל מוצר שנשווק)?

    ושוב – תודה על העניין שהזרקתם לי, אני ממש בעניין.

    יניב

    • אורי פירוז
      12/05/2015 at  09:36 Reply

      היי יניב
      אנסה להתייחס לדברים שאמרת:
      “הבעיה הכי חושבה במכירת מוצר כלשהו היא (ולא משנה אם זה באמזון או בקניון פיזי כשלהו) מיקום, מיקום , מיקום.
      גם המוצר הכי מדהים לא ימכר אם לא רואים את החנות.” —> ממש אבל ממש לא נכון אתה לא חייב חנות כדי להיות מדורג גבוהה באמאזון.

      “השאלה שלי היא – איך אתם מקדמים את החנות כך הרוכש פוטנציאלי יראה אותה בעמוד הראשון בחיפוש באמזון ” בקרוב אנחנו נפתח קורס ונסביר בדיוק כיצד
      לצערי לא ניתן להסביר זאת בשורה וחצי כאן

      “האם עלות השיווק/פרסום נכנס כחלק מתמחור המוצר (והוא זהה לכל מוצר שנשווק)?”
      אין גבול לכמה שאפשר להשקיע בשיווק בפרסום ובקידום מכירות ככה שאי אפשר באמת לגלם את זה בעלות המוצר
      אם כי יש שיטות זולות יותר ואפקטיביות הרבה יותר ופשוט צריך לדעת מהם (על מנת למזער הוצאות ולמקסם רווחים)

      ” (והוא זהה לכל מוצר שנשווק)?”
      אנחנו משתמשים בשיטת שיווק זהה לכל המוצרים שלנו ומגיעים לתוצאות מעולות.

  • ברק
    22/05/2015 at  20:42 Reply

    שלום חברים,
    אולי פיספסתי אבל לא התייחסת לעמודת ה- Merchants words (גם בסרטון הקודם), אפשר לפרט במה בדיוק מדובר?
    תודה

    • אורי פירוז
      23/05/2015 at  08:41 Reply

      Merchants words אמור לעזור לך בשני דברים עיקריים
      1. לזהות את המילת מפתח שהכי מתאימה למוצר שלך
      2. לזהות כמה ווליום כל מילת מפתח מקבלת חיפושים (צריך מעל 125K חיפושים לפחות לשלושת מילות המפתח הכי רלווטיות שלך)

  • yossi
    07/06/2015 at  21:24 Reply

    הבטחתם להעביר רשימת מוצרים פוטנציאלים מומלצים
    איפה היא??

    • אורי פירוז
      14/07/2015 at  11:28 Reply

      יוסי האמנם לא זכור לי שהבטחנו דבר כזה
      אבל גם אם כן , לצערי לא נוכל להעביר קובץ כזה מכיוון שהדבר דורש מאיתנו המון עבודה
      וזה פריבילגיה ששמורה רק למי שהצטרף לקורס שלנו

    • אורי לוי
      14/07/2015 at  11:34 Reply

      היי יוסי, כדי לקבל את הרשימה תצטרך לפתוח את התוכן הנעול על ידי לחיצה על כפתור הלייק – http://screencast.com/t/ezVGKqQtSlcI

  • רונן
    19/08/2015 at  08:58 Reply

    שלום אורי ואורי
    תודה על הסרטונים המעולים. ההדרכה שלכם מראה על מידה רבה של ניסיון וידע.
    אני עושה כרגע את צעדיי הראשונים בשיווק באמאזון (אני בן 47 וזאת הפעם הראשונה למעשה בתחום).
    השאלה שלי: איך אפשר לסמוך על הספק בסין שאכן לא “יעקוץ” אותנו? מה הם כללי הזהירות כאשר אתם רוצים ללכת על מוצר מסויים?
    שאלה נוספת: מהי הכמות הראשונית של ההזמנה שאתם חושבים לבצע? כי אם ההזמנה קטנה מידי אז המוצר עלול להיגמר מהר, ואם הכמות גדולה והמוצר נתקע במחסנים של אמאזון?
    בברכה
    רונן

    • אורי פירוז
      12/10/2015 at  08:52 Reply

      רונן שלום
      כנראה שאין לך ברירה אילה לסמוך על הספק בסין.
      לגבי מה צריך לעשות שלא יעקוץ אותנו ספק , אני יכול לעשות לך על זה קורס שלם ולצערי זה לא רק לתגובה
      מי שנרשם לקורס VIP שלנו קיבל את המידע המלא (המחזור הבא יפתח בדצמבר 8 , 2015.)

      לגבי כמות הזמנה לפחות 500 יחידות ובהתאם למחקר שוק שאתה עושה (שוב זה ידע ששמור לחברי קבוצת ה VIP)

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר