fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

איך למכור מוצרים באמזון כבר היום, בלי שום ניסיון קודם?

בלוג אמזון
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

מאז הפוסט הקודם שהיה מוקדש כל כולו לאמזון, עברה עליי תקופה עמוסה אך עם זאת גם מלאת הרפתקאות.
חלקן קשורות לאמזון וחלקן לא. אבל מה שכן, אני אוהב תקופות כאלו בהן יש הכנסות ממספר סוגי פעילות שונים באינטרנט. למעשה, לא מזמן רשמתי לי ליצור פוסט שמוקדש כל כולו ליצירת נתיבי הכנסה שונים ומגוונים באינטרנט, למה זה טוב? ואין עושים זאת בצורה נכונה?

אחד מהדברים המרכזיים שעשיתי החודש היה להציע שטח אחסון לאתרים דרכי, כלומר דרך Sosimple. הסיבה המרכזית שהחלטתי לעשות זאת הייתה מכיוון שרוב האנשים שמגיעים לפה הם כאלו שעדיין בתחילת דרכם, כלומר כאלו ש:

  • מתכננים להקים עסק
  • כאלו שלא מזמן הקימו עסק שרץ
  • או כאלו שכבר יש להם עסק אבל עדיין אין להם נוכחות אינטרנטית.

אותם אנשים צריכים לקבל כרגע כמה שיותר עזרה ובנוסף לחסוך בעלויות. המחיר של חבילות האחסון שאני מציע הוא כמעט חצי מחיר ממה שמציעות חברות האחסון בחו”ל (כמו הוסטגטור ובלוהוסט) ופי כמה וכמה יותר זול מחברות שרתי האחסון בארץ, ועם זאת החבילות הן ללא הגבלה מכל הבחינות.

לכן, אם אתם שוקלים לרכוש שרת אחסון או עומדים לסיים תקופה עם חברת שרתי אחסון, תשקלו לעבור לאחסון אצלי אשר מהיר, זול ונוח עם תמיכה מלאה ממני. לחצו כאן לפרטים נוספים.

נחזור לאמזון, בפוסט הקודם סיפרתי לכם ששלחתי חבילת “ניסיון” לאמזון שהכילה מוצרים ששכבו לי בבית ללא כל שימוש. המוצרים האלו האלו היו שתי קורסים כשכל אחד מכיל מספר דיסקים לצפייה. את הקורסים האלו קיבלתי בחינם (חוץ מעלות המשלוח) לפני איזה שנתיים ומאז שכבו לי מתחת למיטה. לא מזמן עברתי לדירה חדשה ולמזלי ארזתי את הקורסים האלו איתי. קצת אחרי המעבר נכנסתי לענייני אמזון וכשבדקתי מה העלות של הקורסים פשוט נדהמתי. הם נמכרו במאות דולרים! ולא רק זה, גם היה להם ביקוש גדול, ואם זה לא מספיק אז הם גם נמכרו לי בתוך מספר ימים מרגע שנחתו במחסן של אמזון.

אגב, אם לא ראיתם, פרסמתי בפייסבוק הוכחה לרווח ממכירת אחד הקורסים.
הקורס הזה שייך לבחור בשם ברנדון בושארד שמכר אותו באלפי דולרים כשרק יצא והיום הקורס שווה באיזור ה-150 עד 200 דולר. צפו בעמוד המכירה של הקורס באמזון
בקיצור, הנקודה שלי היא שיש הרבה מאוד הזדמנויות ליצירת רווחים וככל שנתעמק בנושא כך נבין את גודל הפוטנציאל.

השלב שהגיע לאחר מכן היה לשלוח את המוצר הראשון שלי לאמזון, מוצר ששייך רק לי או מוצר כזה שיש לי בלעדיות עליו כיוון שאני לא מעוניין לייצר לעצמי תחרות.

המוצר צריך להכיל מספר מאפיינים עיקריים:

  • מוצר שלא קיים באמזון
  • מוצר שלא עולה יקר ושניתן למכור אותו במחיר של לפחות פי 3 מהעלות
  • מוצר בנישה מעניינת שעדיין לא מוצפת.

נהנים מהפוסט? עשו לרגע הפסקה ושתפו אותו עם חבריכם בפייסבוק

מוצר שלא קיים באמזון

בפוסט הקודם דיברתי על 4 דרכים למכירת מוצרים באמזון ודיברתי על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהדרכים:

  1. מוצרים שמוצאים בבית, מוצרי יד שנייה, מכירות מוסכים (Garage sales)
  2. דרופ שיפינג (Drop shipping)
  3. סיטונאים (Wholesalers)
  4. פיתוח מוצרים משלנו (private labeling)

(אם אתם לא יודעים על מה אני מדבר, קראו את הפוסט הקודם)

בואו נשלול. האופציה הראשונה של מוצרים שנמצאים בבית וכדומה לא באה בחשבון כיוון ש:

א) המבחר מאוד מצומצם ולכן קשה לתפוס את המוצר המנצח.
ב) כנראה שרוב המוצרים כבר נמצאים באמזון מה שאומר שכבר יש עליו תחרות לא קטנה בין מוכרים שונים.
ג) גם אם המוצר יתאים, יהיה קשה להשיג כמויות גדולות ממנו.

הדרך השנייה היא דרופ שיפינג.

להזכירכם, דרופ שיפינג אומר שאנחנו רק המטווחים באמצע. כלומר אין לנו שום התעסקות עם המוצר ורק כאשר הוא נמכר אז נשלם לחברה שמחזיקה את המוצר ונגיד לה לאן לשלוח אותו. בשלב הזה אני לא מעוניין לערב חברות נוספות בתהליך, אולי בעתיד. כרגע אני מעוניין קודם כל לקבל אליי את המוצר לידיים, ללמוד עליו כמה שיותר, להכין אותו בעצמי למשלוח ולשלוח אותו לתוכנית ה-FBA של אמזון.
אז גם אופציה זו ירדה מהפרק.

ופה החלטתי לשלב את שתי הדרכים שנותרו לדרך אחד חדשה.

החלטתי שבשלב הראשון יהיה לי הרבה יותר נוח למצוא מוצר מעולה, כזה שעוד לא קיים באמזון. אבל במקום לפתח אותו בעצמי ולעשות אותו PV (Private Labeling), מה שאעשה זה לקחת את המוצר הזה ולמכור אותו כמו שהוא כשהוא שייך לחברה אחרת.

במקביל, ליצור הסכם עם אותה חברה שממנה רכשתי את המוצר, הסכם שאומר שאני המורשה היחידי למכור את המוצר שלהם באמזון (לפחות לשנתיים הקרובות). כמובן שיש פה הרבה הסתייגויות אבל הנקודה היא שאני מתייחס למוצר הזה כמו אל שלי בידיעה שלא הולכת להיות לי תחרות עליו עם עוד מוכרים אחרים (שזה מבחינתי הדבר הכי חשוב).

את המוצר שמצאתי אני לא הולך לפרסם לכם בשלב הזה, אני מעדיף כרגע לשמור את זה לעצמי.
אבל אני כן יכול להגיד לכם של פי איך שזה נראה כרגע, מצאתי מוצר מנצח.
לא עבר הרבה זמן מאז שעמוד המכירה שיצרתי עלה לאוויר עד שהמוצר התחיל להמכר בכמות מאוד נחמדה.
כרגע גולשים עדיין לא דירגו אותו ולא כתבו עליו ביקורות אבל אני צופה שכשאלו יקרו אז קצב המכירות יגדל עוד יותר.

מוצר שלא עולה יקר ושניתן למכור אותו במחיר של לפחות פי 3 מהעלות

אני הגדרתי לעצמי שטווח המחירים של המוצרים שאמכור לא יהיו מתחת ל- $7 ולא יעלו על $40.
הסיבה הראשית לכך היא שהרבה יותר קל למכור מוצר זול מאשר מוצר יקר. בצורה הזו ניתן לגרום להרבה יותר אנשים לקנות אותו, לקבל עליו הרבה ביקורות (בתקווה שיהיו חיוביות) ולהגביר את החשיפה שלו באמזון.
מעבר לזה, כמות המוצרים בטווח המחירים הזה הרבה יותר גדולה מאשר מוצרים יקרים יותר.

כדי להגיע למצב של רווחיות נהיה חייבים למכור את המוצר במחיר של לפחות פי שלוש מהעלות שלו. אל תשכחו שיש עלויות נוספות מעבר לעלות של המוצר. יש לנו:

  • עלות המוצר
  • עלויות שילוח (במידה ומשתמשים ב-FBA)
  • עמלות של אמזון.

על כל מה שקשור לעמלות ועלויות אעשה פוסט נפרד כי נראה לי שזה נושא מספיק גדול ומעבר לזה, נושא חשוב שכדאי לדעת אותו אבל אני יכול להגיד לכם מניסיון שאם לא הייתי מוכר את המוצר שלי במחיר של פי 3 מהעלות, אז הרווח שלי היה מאוד קטן ולא היה שווה לי למכור אותו.

ולכן, חשוב לוודא שהצלחנו להשיג את המחיר הזול ביותר עבור המוצר ויותר מזה, חשוב לוודא שאכן נצליח למכור אותו במחיר של לפחות פי 3 מהעלות.

מעוניין להקים עסק מצליח ורווחי באמזון במטרה להחליף את ההכנסה הקיימת ולשפר את איכות החיים?

הצטרף אלינו להדרכה אינטרנטית מיוחדת בה נראה לך...

איך להגיע באמזון ל-$8000 במכירות בכל חודש, בתוך 3 חודשים ועם מוצר אחד בלבד?

==> לחץ כאן כדי לשריין מקומך (מספר המקומות מוגבל)

* הוובינר יוצא לדרך בעוד 3 ימים ורוב המקומות כבר נתפסו

מוצר בנישה מעניינת שעדיין לא מוצפת.

נישה זה המיני קטגוריה ששייכת למוצר. כרגע קיימות באמזון 36 קטגוריות ראשיות ובתוך כל אחת מהן קיימות עוד כמה עשרות או מאות מיני קטגוריות ובתוך המיני קטגוריות קיימות עוד… טוב, הבנתם את הרעיון.
יש באמזון אלפי קטגוריות שונות והתפקיד שלנו הוא להגדיר את הקטגוריה שהכי מתארת את המוצר שלנו ולבחון אותה כמה שיותר לעומק.

לבחון לעומק זה אומר להסתכל על המוצרים הקיימים שם, לבדוק כמה מוצרים דומים לשלנו קיימים שם, לקרוא את הביקורות שלהם (הטובות והרעות) ורק לאחר מכן להחליט:

  • האם יש יותר מידי מוצרים זהים למוצר שלנו?
    במידה וכן אז יהיה למוצר שלנו מאוד קשה לבלוט ולנו יהיה קשה מאוד לגרום לגולשים לבחור בו על פני מוצרים אחרים.
    מצד שני, ברוב הפעמים זה לא דבר חיובי אם אנחנו לא מוצאים מוצרים זהים או אם מוצאים רק מוצר אחד שדומה. במצב כזה יכול שאין בכלל ביקוש למוצר הזה ואין טעם למכור אותו.
  • כמה ביקורות יש למוצרים הקיימים?
    אני עדיין לא סגור על זה אבל בממוצע, רק בכל כמה עשרות מכירות מישהו משאיר ביקורת למוצר שרכש. זה, בשילוב של הפרש הזמנים בין ביקורת לביקורת ובשילוב של התאריך שבו הועלה המוצר לאמזון (רשום בעמוד המכירה של המוצר) יכולים לתת לנו פחות או יותר אינדיקציה לגבי כמות המכירות שיש לו וקצב המכירות שלו. או בקיצור, האם המוצר הזה נמכר בקצב טוב.
  • האם הביקורות שלו חיוביות או שליליות?
    כל מי שרוכש מוצר יכול להשאיר עליו ביקורת בעמוד המכירה ובנוסף יכול לתת ציון מאחד עד חמש בצורת כוכבים. אם באמת חשוב לנו להכנס לראש של הרוכשים ולהבין מה הם חושבים על המוצר אז זה המקום לעשות את זה.
    בצורה הזו נוכל להכין רשימה של הדברים הטובים שחוזרים על עצמם והדברים הרעים שחוזרים על עצמם ולוודא שהמוצר שלנו יכיל כמה שפחות מהדברים הרעים וכמה שיותר מהדברים הטובים.
  • מה המחיר הממוצע של המוצרים הדומים?
    במידה וקיימים מספר מוצרים זהים לשלנו, חשוב שנבדוק מה המחיר הזול ביותר והיקר ביותר שבו הם נמכרים כדי לבדוק האם זה משהו שנוכל לעמוד בו.
    העובדה שאנחנו גרים בישראל קצת מקשה עלינו בכל הנוגע לעלויות השילוח ולכן חשוב שנעשה את החישוב הכולל של המוצר כדי שנוכל לדעת האם יש לנו סיכוי להיות רווחיים בסיפור הזה.

לסיכום, מוצר שמכיל את כל שלושת הפרמטרים האלו הוא בשבילי מוצר מנצח כיוון שקח אני יכול להבטיח לעצמי תוצאות מקסימליות. ואסור פה להתפשר, 2 מתוך 3 המאפיינים עיקריים זה לא מספיק. לפעמים זה דורש זמן רב של חיפוש אבל אני יכול רק לנחש שעם הזמן מגיע הניסיון.

תשובות לשאלות שלכם

מאז שפרסמתי את הפוסט “אמזון – המדריך המלא למוכר המתחיל” קיבלתי עשרות פניות באימייל, בפייסבוק ובתגובות, מגולשים שקראו את הפוסט והיו להם שאלות לשאול בנושא. אז קודם כל, תודה לכם על השאלות. על חלקן אענה היום וחלקן מצריכות פוסט שלם ונפרד רק בשבילן.

הרבה מכם שאלתם שאלה זהה יחסית:
מהם סדר הפעולות שצריך לעשות כדי למכור באמזון?

אז תראו, הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת זה שזה לא כל כך מסובך כמו שחושבים. הסיבה היחידה שאנשים אומרים שזה קשה למכור באמזון זה מכיוון שיש הרבה מאוד חוקים וסטנדרטים שצריך להכיר ולעמוד בהם.
מכיוון שלא היה מישהו שינחה אותי בתהליך אז לקח לי זמן להכנס לעיניינים אבל זה ממש לא אומר שגם לכם זה יקח זמן.

כעת אני הולך להציג לכם את סדר השלבים להקמת חשבון באמזון ומכירת המוצר הראשון. אבל מכיוון שהפוסט הזה ארוך כבר עכשיו אז נדחה את פירוט השלבים לפוסט הבא.

סדר השלבים להקמת חשבון באמזון:

  1. להרשם לאיזור של המוכרים באמזון (בשלב הזה אני עדיין לא ממליץ לכם להרשם אלא לחכות לפוסט הבא כי יש מספר דברים שחשוב מאוד לדעת לפני שנרשמים).
  2. ליצור חשבון בנק אמריקאי או בריטי – אנו חייבים חשבון בנק כדי שאמזון יוכלו להפקיד לנו את הרווחים שייצרנו. עם זאת, אמזון מאפשרים לנו להזין פרטי בנק רק במידה ויש לנו חשבון בנק בארצות הברית, אנגליה ועוד מספר מדינות מאירופה וזה אולי המכשול הגדול ביותר שעומד בפני כל מוכר מתחיל באמזון. אז מה עושים ואיך פותרים את הבעיה הזו?
    האמת שלקח לי לא מעט בירורים וחיפושים כדי להתגבר על המכשול הזה ולהפתעתי הפתרון היה קל מאוד, זול מאוד ומהיר מאוד.
  3. להכיר את החוקים המרכזיים – יש מספר חוקים חשובים שחייב להכיר לפני שנכנסים לעולם המכירות. על כללים אלו אמזון מאוד מקפידה וחשוב שנדע אותם כדי שנוכל לפעול על פיהם.
  4. למצוא מוצרים שזרוקים בבית ללא כל שימוש – בתור התחלה, חשוב שלא נשתגע וישר נשלח כמויות גדולות של מוצרים בלי לדעת בכלל מה אנחנו עושים. חשוב מאוד לעשות טסטינג כדי להכיר את התנהלות הדברים. מקסימום אם טעינו אז זה לא נורא כי כמות המוצרים ששלחנו היא מאוד קטנה.
  5. לבחור את צורת המשלוח – כבר אמרתי לכם שיש שתי צורות עיקריות לשליחת המוצרים לרוכשים. הראשונה היא על ידנו, כלומר, מישהו רכש את המוצר, קיבלנו אימייל עם הפרטים שלו ולאחר מכן נשלח לו את המוצר לאותה כתובת. ודרך שנייה (והיותר מועדפת עליי) היא דרך FBA שמאפשרת לנו לחסוך כאב ראש, חסכון בזמן וליצור אוטומציה לעסק.
  6. ללמוד כיצד לארוז את המוצרים – זה לא משנה באיזו דרך בחרנו לשלוח את המוצרים, נצטרך בכל מקרה לארוז אותם ולשלוח אותם או ללקוח או לאמזון. אריזת המוצר יכולה להיות דבר די מתסכל (מניסיון) כיוון שלכל קטגוריה של מוצרים יש צורת אריזה שונה ולכן חשוב מאוד להכיר את החוקים ולפעול על פיהם.
  7. אם שלחנו לאמזון מוצר חדש.. – במידה ושלחנו לאמזון מוצר שעדיין לא קיים אצלם אז נצטרך להקים עמוד מכירה חדש שיכיל את כל הפרטים על המוצר, כולל תמונות, וישויך לקטגוריה הכי מתאימה עבורו. לאחר מכן צריך לדעת כיצד לקדם אותו כדי להגיע למצב שמישהו בכלל רואה את המוצר.
  8. אם שלחנו מוצרים שכבר קיימים.. – במידה ושלחנו לאמזון מוצרים שכבר קיימים זה אומר שכבר מההתחלה יש לנו מתחרים כיוון שאנחנו לא היחידים שמוכרים את המוצר הזה. פה מגיעה שאלת המחיר. איך לתמחר את המוצר? אם נתמחר גבוה מידי אז אנשים יעדיפו שלא לקנות מאיתנו, ומה יקרה אם נתמחר זול מידי?.. הרבה מאוד שאלות לא ברורות.

נעצור בנקודה הזו. כל הנקודות שכתבתי פה שייכות למבוא על אמזון. יש עוד הרבה מאוד דברים שכדאי לדעת כדי לייעל לעצמנו את צורת ההתנהלות ואת הרווחים.
גם אנשים שכבר שנים מוכרים באמזון לא יכולים לתת לכם את כל התשובות, כולם נמצאים בתהליך למידה תמידי ולכן אף אחד לא מצפה מכם לדעת את כל המידע הזה בבת אחת אבל מי שחשוב לו לעשות את הצעד הזה ולקפוץ לעולם המכירות באמזון (שנראה קורץ מאוד), יהיה חייב להכיר את הבסיס בצורה טובה.

אם הגעתם לנקודה הזו, כלומר לסוף הפוסט, זה סימן שהתחום הזה מסקרן אתכם ויש לכם רצון לעשות את הצעד הזה אבל בטח יש לכם גם הרבה מאוד שאלות לא פתורות.

הנה מה שאני רוצה שתעשו:

תכתבו בתגובות למטה את השאלה שהכי מטרידה אתכם והכי מציקה לכם שקשורה לאמזון (תנסו להיות כמה שיותר ספציפיים).

בנוסף, אם עוד לא עשיתם זאת, כנסו לעמוד הפייסבוק שלי ותעשו לייק, הולכים לקרות שם הרבה מאוד דברים מעניינים בקרוב.

ודבר אחרון, רואים את כפתור הלייק בדיוק מתחת לטקסט הזה? תלחצו עליו ושתפו אנשים נוספים במידע החיוני שלמדתם עכשיו.

תודה!


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


67 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • אליהו
    04/08/2013 at  09:57 Reply

    הרעיון שלך נשמע ממש ממש מעניין!
    לגבי השאלה:
    היתי רוצה לדעת איך מצאת את החברה שמספקת את המוצר שלך ואיך שיכנעת אותם לבילעדיות.

    יום טוב 😀

    • אורי לוי
      12/08/2013 at  10:39 Reply

      אחלה, תודה אליהו

  • yosi
    04/08/2013 at  12:03 Reply

    היי, פתחת לי משהו בראש 🙂
    הזכרת את הנושא של המדיניות של אמזון מה אפשר למכור ומה לא, איך אני יכול לבדוק אם המוצר שלי יכול להימכר שם? תודה.

    • אורי לוי
      12/08/2013 at  10:40 Reply

      היי יוסי, תודה על התגובה
      גם על זה אדבר בהמשך.

  • שלמה
    05/09/2013 at  15:26 Reply

    היי אורי,
    פוסטים מעניינים אך מאוד שטחיים הכל ידוע עוד קצת פירוט גם אם זה יאריך את הפוסט עדיפה מאשר פוסט שמדבר באוויר. כמו למשל על הדרך של להזין חשבון, או איף לפתוח חשבון בנק אמריקאי וככה לאורך כל הטקטס הכל נאמר באוויר.

    • Rotem
      15/02/2015 at  22:22 Reply

      P:

      • Rotem
        15/02/2015 at  22:25 Reply

        שלמה, זה פוסט בבלוג, לא ספר או קורס מלא. אם אתה רוצה ייעוץ בחינם, לפחות תפנה בצורה מכובדת ותשאל – שזה בדיוק מה שאורי הזמין את הקוראים לעשות.

  • ניר
    09/09/2013 at  20:49 Reply

    אפשר לדעת מה היה הפתרון הקל מאוד, זול מאוד ומהיר מאוד לפתיחת חשבון אמריקאי / בריטי?

    • אורי לוי
      03/10/2013 at  09:15 Reply

      ארחיב על זה בהמשך סדרת הפוסטים על אמזון.
      תודה על התגובה ותמשיך לעקוב 🙂

      • אורי לוי
        01/01/2014 at  10:52 Reply

        * עדכון: הפוסט שנותן פתרון כבר באוויר

  • ארקדי
    21/09/2013 at  05:11 Reply

    הי ) תודה על הפוסט. השאלה שלי, אז איך בעצם פותחים חשבון בנק המתים לאמזון?

  • רוני
    27/09/2013 at  00:20 Reply

    היי אורי

    יכול להרחיב לגבי הפתרון לפתיחת חשבון בחו”ל ?

    רוני

    • אורי לוי
      01/01/2014 at  10:54 Reply
      • יעינב
        10/02/2014 at  20:25 Reply

        לא הבנתי משהו…אמרת שכ’סיטונאים’, נצטרך להתמודד עם האריזות והשילוח. וכי מוצר משלך, לא דורש הכנת אריזות ושילוח?

        • אורי לוי
          02/04/2014 at  12:38 Reply

          זה תלוי במספר גורמים. בכל מקרה תמיד צריך לארוז את המוצרים. אם אנו עושים זאת או מישהו אחר עושה זאת בשבילנו, זה כבר שאלה אחרת.
          במידה ואנו שולחים מוצר מהבית שלנו לאמזון, לא משנה אם זה מוצר יחיד או כמות גדולה, נהיה חייבים לארוז אותו בעצמנו בהתאם להנחיות המאוד ספציפיות של אמזון.
          אופציה אחרת היא שהמפעל שמייצר עבורנו את המוצר (נניח שיושב בסין) מקבל מאיתנו את ההוראות כיצד לארוז והם אלו שעושים זאת.

  • דני
    02/10/2013 at  15:14 Reply

    אחלה מידע, המון תודה.
    אשמח מאוד ללמוד על המשלוחים מהארץ ל-fba: עלויות, כמויות, אריזה וכו’
    אלו הדברים ש”תקעו” אותי ונורא תיסכלו אותי בנסיוני הקודם למכור באמזון.

    • אורי לוי
      03/10/2013 at  09:21 Reply

      תודה על התגובה.
      אדבר על זה בהמשך סדרת הפוסטים

  • טל
    07/10/2013 at  15:20 Reply

    היי אורי
    כתבת שהבעיה הכי גדולה זה פתיחת חשבון בחו”ל ולא נתת פתרון זאת גם הבעיה שלי.
    אני אשמח לשמוע ממך מה הפתרון ??

  • ברי צאקלה
    28/12/2013 at  11:00 Reply

    יש מספר דרופשיפרים שאני מוכר את המוצרים באי ביי וגובה באמצאות פייפאל האם גם כאן אני ידרש לחשבון אירופאי למרות שהכול נעשה באמצאות פייפאל ומה הם גובה העמלות אותם אני נדרש לשלם לאמזון בגין אותם מכירות

    • אורי לוי
      01/01/2014 at  10:53 Reply

      אין אפשרות לסנכרן בין PAYPAL לבין אמזון. PAYPAL עובדים רק עם איביי בצורה הזו. ולכן חייב חשבון בנק אמריקאי / אירופאי (מהמדינות שברשימה) כדי לעבוד איתם.

  • איתי
    26/01/2014 at  08:26 Reply

    הי אורי,
    ישנם מספר מרכזי הפצה, לאיזה מהם לשלוח את הסחורה?

    • אורי לוי
      26/01/2014 at  18:09 Reply

      לאחר שאתה יוצר את המשלוח, אמזון מוסרת לך את הכתובת אליה צריך לשלוח את המוצרים. זה לא נתון תחת שליטתנו.
      לפעמים היא גם מפצלת את המשלוח למספר מוקדים וחשוב לשים לב לזה.

  • SARA
    18/02/2014 at  10:08 Reply

    אורי שלום, חשבתי כבר מזמן למכור באמזון, אך פתיחת חשבון אמריקאי היוותה בעיה עבורי, ראיתי שנתת פיתרון.
    האם המידע והשימוש בחברה הזו Payoneer אמין ובאמת כ”כ פשוט לכל אחד לאור נסיונך?
    האם תוכל להגיד לי אם המוצרים שלי (באתר שכתבתי לעיל) מתאימים ויכולים להצליח באמזון? תודה רבה על כל המידע, נהניתי לקרוא.מאוד ברור.

    • אורי לוי
      02/04/2014 at  13:31 Reply

      קצת קשה לי להגיד לך אם זה המוצרים יצליחו או לא. צריך לעשות מחקר ולבדוק את השוק הזה לעומק..
      Payoneer זו חברה מעולה ונותנת שירות מעולה. אני ממליץ בחום.
      בהצלחה!

  • ברק
    20/02/2014 at  13:48 Reply

    אורי שלום,
    כתבת על האפשרות למכור ספרים דיגיטאלים מה שלא מצאתי באיביי,
    אך לא אמרת איך.. או על האפשרות הזו.. אשמח לתשובה.

    • אורי לוי
      05/03/2014 at  13:33 Reply

      אני לא מוכר ספרים דיגיטליים לכן הידע שלי בנושא הוא מועט.
      אני מתעסק במכירת מוצרים פיזיים..
      תצטרך לחקור על מוצרים דיגיטליים בעצמך.
      בהצלחה

  • דינה
    20/03/2014 at  00:36 Reply

    אורי שלום.
    רוצה לפתוח חשבון באמזון כמוכרת עיסקית. מבקש ממני למלא טופס מס. לא ברור לי שם עניין החתימה האלקטרונית. איך מבצעים זאת? או שפשוט צריכה להדפיס את הטופס לחתום ולשלוח במייל?
    אודה לתשובתך.

  • ברית
    21/03/2014 at  12:49 Reply

    היי,
    יש לי מספר שאלות:
    פתחתי חשבון מוכר לפני שפתחתי את החשבון בPAYONEER – וכבר קנו ממני 5 פריטים,
    האם הכסף יכנס לחשבון הPAYONEER גם לאחר שהקונה כבר שלח תשלום לפני פתיחת החשבון?
    יש סעיף בהזנת פרטי חשבון בנק ב”אמזון” של למשל באיזו מדינה בארה”ב נמצא הבנק – איפה אני רואה את כל הפרטים של החשבון בנק?
    רציתי לדעת מה משתלם יותר, לשלוח דרך דואר ישראל, או דרך אמזון?

    • אורי לוי
      02/04/2014 at  13:37 Reply

      קודם כל כל הכבוד! עשית את הצעד הראשון בדרך להצלחה.
      בנוגע לשאלתך, כן, הכסף יכנס לך לחשבון ה PAYONEER ברגע שתזיני את הפרטים שלו. עד אז הכסף ימתין לך באמזון.
      הרבה יותר משתלם לך לשלוח למחסן של אמזון ושהם ישלחו את זה ללקוחות מהרבה מאוד סיבות כמו לדוגמא שאמזון אורזים לך את המוצרים וכך את חוסכת זמן ואנרגיות, דבר נוסף הוא שבמידה ואת מוכרת בכמויות גדולות אז מן הסתם עדיף שהם יתעסקו עם המשלוחים במקום שכל יום תלכי לדואר, תעמדי בתור, תשלחי וגם בסופו של דבר תשלמי יותר..

  • דינה
    01/04/2014 at  22:06 Reply

    אורי שלום.
    לא בטוחה שאתה עונה כאן לשאלות, אך אנסה ניסיון אחרון.
    ברצוני למכור מוצר מסויים, אך אין לי עליו בר-קוד. איפה מוצאים את האופציה ליצור למוצרים בר-קוד?
    אשמח לתשובה.

    • אורי לוי
      02/04/2014 at  13:41 Reply

      היי דינה, אני משתדל לענות על כל השאלות שנשאלות כאן גם אם זה באיחור.
      לגבי שאלתך – האם המוצר הזה כבר קיים באמזון? במידה וכן אז ברגע שתייצרי משלוח של המוצר, אמזון יתנו לך קובץ PDF שמכיל את ה-LABEL של אותו מוצר. את צריכה להדביק אותו על המוצר (במידה ויש ברקוד אז על הברקוד הקיים).
      אם המוצר לא קיים באמזון אז את צריכה לרכוש עבורו UPC וליצור לו עמוד מכירה משלו..
      מקווה שעזרתי

  • ירין
    01/05/2014 at  13:41 Reply

    איך אפשר לייצר upc בלי לקנות?

  • ליאור
    27/05/2014 at  13:59 Reply

    היי אורי,
    יש לי חנות באייבי כבר 5 שנים אני עובד נורא טוב אני מייצר בעצמי את מה שאני מוכר ,ברצוני לפחות גם חנות באמזון יש לי חשבון בנק אמריקאי זה לא בעיה אבל אין לי בר- קוד למוצרים בכלל, בגלל שאני מייצר בעצמי מדבקות וכתובות על הקיר אני מוכראי ביי בלי בר-קוד. רציתי לדעת עם אני חייב דבר כזה בשביל למכור באמזון או שיש ברירה אחרת ? אשמח לשמוע ממך.

    תודה, ליאור

  • maya
    10/06/2014 at  14:54 Reply

    היי.
    כתבה מעולה.
    פתחתי חשבון באמזון ואני מנסה ללא הצלחה לפתוח חשבון באמזון UK. האם יש לך ניסיון עם זה? אם כן, מבקשת לתת לי כמה טיפים.

    תודה!

  • דימה
    28/06/2014 at  13:25 Reply

    שלום אורי. תודה על כתבה. אני מוכר באמזון ארה”ב בערך חצי שנה ורציתי למכור גם בבריטניה. אבל כאשר מנסה להתחבר או ליצור חשבון מוכר חדש לא נותן לי. האם ידוע לך משהו? תודה

  • שגיא
    19/07/2014 at  14:30 Reply

    הי
    יש לי מוצר בלעדי שמשווק באמזון ע״י שותפים.
    אם אני רוצה להתחיל למכור באמזון בעצמי וכבר קיים עמוד למוצר אוכל לעדכן אותו ? הפרטים שהם רשמו לא מספקים ….

    תודה
    שגיא

  • רפי
    31/07/2014 at  02:32 Reply

    היי אורי ,

    תוכל בבקשה לפרט על FBA . לפי מה שהבנתי אם החבילה תתקע במכס בארה”ב אמאזון לא ישחררו את החבילה .
    זה נכון ?

    תודה

    רפי

    • אורי לוי
      15/09/2014 at  14:00 Reply

      FBA זה שירות של אמזון שמאפשר לנו להעביר את כל נושא השילוח לאמזון. הם דואגים לקבלת ההזמנה ומשלוח ללקוח ולוקחים עמלה מסויימת על כל משלוח.
      ולשאלתך השנייה – הבנת נכון, אם החבילה נתקעת במכס בארה”ב אמזון לא ישחחרו את החבילה כיוון שזה עדיין לא באחרויותם. הם מקבלים אחריות רק לאחר שהמוצר מגיע אליהם.
      יש מספר דרכים למנוע בעיות כאלו של מכס.

  • רז
    18/09/2014 at  13:43 Reply

    הי אורי

    הפוסט ואין הרבה חומר בעברית בנושא. אני מאוד מעוניןן להתחיל למכור מוצרים דרך אמזון.

    כשמשתמשים בfba קשה לי להבין איך מחושבת עלות המשלוח מאמזון ללקוח, על מי היא מושתת ומה קורה עם מוצרים זולים כשהמשלוח יקר?

    בנוסף ממה שאני מבין העמלות לאמזון למוצר קטן שאינו מדיה עומדות על בין 3.5 ל4 דולר עוד לפני משלוח לארה”ב. זאת הערכה מדויקת? ואם כן מה האחוז הרווח הריאלי שכדאי לי להתכוונן אליו במוצרים בעלות נמוכה של כ10 דולר?

    אשמח לשמוע ממך.

    תודה
    רז.

    • אורי לוי
      18/09/2014 at  13:55 Reply

      היי רז, יש לך פה שאלות מצויינות. התשובה לכך יכולה להיות קצת ארוכה כי זה מאוד תלוי במספר דברים.
      בגדול, חישוב עלות מוצר נקבע על בסיס 3 גורמים מרכזיים:
      1. עלות מוצר
      2. עלות שילוח
      3. עמלות אמזון
      יש עוד מספר אספקטים שצריך לדעת ולקחת בחשבון אבל שלושת אלו הם המרכזיים.
      ככל שהמוצר שאתה מוכר יהיה יותר זול אז מן הסתם הרווחיות שלך תקטן.
      טווח המחירים על פי השיטה שלי מתחיל מ-15 דולר ומעלה (לא מתחת לזה) כדי שהרווחיות תהיה מספיק גבוהה שישתלם לי בכלל להביא את המוצר הזה.

      נ.ב – גם אם אתה מעריך את עלות המוצר בכ-10 דולר, יש דרכים לגרום לו להיות “מוצר פרימיום”, להקפיץ את המחיר ל-15 דולר ולמכור יותר מכולם.
      מקווה שעזרתי

  • ראובן
    24/09/2014 at  11:18 Reply

    שלום ושנה טובה
    מה הדרך למכור באמזון EBOOK שאני יצרתי
    האם כדאי לשלוח להם את הקובץ או ליצור דף ולשלוח בעצמי לקונים ?
    תודה

  • david
    26/10/2014 at  21:54 Reply

    שלום.
    אני והשותף שלי היינו מעוניינים בהדרכהעזרה בנוגע למסחר באמזון.
    תודה.

  • גל
    04/11/2014 at  17:25 Reply

    היי
    הייתי רוצה לדעת אני מישראל ולפי הבנתי אני לא יכול לפתוח חשבון באמזון אלא אם יש לי חשבון בנק אמריקאי או אירופי
    יש לי משפחה בארהב אם אני אומר להם לפתוח לי חשבון שם כמובן על שמם כי הם אזרחים זה יוכל לעבוד?
    או שיש פתרון יותר קל?
    המון תודה ומקווה למענה בהקדם

  • ברוך
    02/12/2014 at  15:45 Reply

    3. להכיר את החוקים המרכזיים

    איפה הם כתובים?

  • תמר ארז
    04/12/2014 at  06:57 Reply

    הי,
    אני פתחתי עסק חדש לביגוד ואקססוריז ובמקביל למכירה באתר אני ושותפתי מוכרות גם באמאזון.
    אנחנו 3 חודשים בערך באמאזון וזה הולך די לאט.
    אנחנו מעוניינות למצוא מנטור שמוכן לעזור לנו כעסק חדש להגדיל את המכירות 🙂

  • אסנת
    17/12/2014 at  12:57 Reply

    אני מעונינת למכור באמזון מבקשת ליצור קשר איתי

    • אורי לוי
      02/01/2015 at  11:00 Reply

      תשאירי הודעה בעמוד צור קשר

  • ARIEL
    28/01/2015 at  16:34 Reply

    במסגרת השימוש בשירות FBA
    איך אני שולחת למחסנים של אמזון את המוצרים שלי
    מה העלות בערך?

    • אורי לוי
      30/01/2015 at  16:39 Reply

      היי אריאל
      אלו שאלות טובות שאני מתכוון לענות בקרוב בבלוג.
      בקצרה: עלויות שילוח זה דבר משתנה ממוצר למוצר.
      אם אתה מזמין מסין אז תוכל לשלוח מסין ישירות לאמזון.
      וכן, ישנה דרך שבה אמזון עושים את הגבייה.

      המשך לעקוב 🙂

      אורי

  • אילנית
    02/03/2015 at  07:12 Reply

    שלום אורי
    אני מוכרת נעליים הסיטונאית בארץ
    ואני מעוניינת למכור באמזון
    יש לי חשבון אמריקאי
    אשמח אם תוכל ליצור עימי קשר
    תודה

  • ייעוץ עסקי
    02/04/2015 at  22:55 Reply

    היי
    מאוד מעניין ושמח שנתקלתי באתר הזה
    רציתי לשאול: האם צריך סכום כסף התחלתי כדי לסחור באמזון, ואם כן מהו?
    תודה וחג שמח!

    • אורי לוי
      03/04/2015 at  11:30 Reply

      אהלן,
      כמובן שצריך סכום התחלתי. הוא משתנה מאדם לאדם בהתאם לרמת ההשקעה שאתה מוכן לשים. בעיקרון הממוצע הוא באיזור ה $1500-$2000

  • אסנת
    03/05/2015 at  00:47 Reply

    הי, מחפשת לבדוק שיתוף פעולה לגבי מכירת מוצר שאני מייצרת בסין לאמזון. יכול לעניין אותך? הכי טוב לחזור אלי ל info@funtasticplasticמייל
    תודה,אסנת

    • אורי פירוז
      03/05/2015 at  09:27 Reply

      היי אסנת
      המייל שלך לא שלם
      אך אני ממליץ לך לבדוק את המוצרים שלך לפי הסדר הבא:
      1. האם הם עומדים בנוסחה שלנו
      2. כמה יעלה לך ליבא יחידה אחת (לסוג מוצר) לארה”ב (למחסנים של FBA)
      3. כמה את מתכוונת למכור כל יחידה (רצוי מעל 15 דולר ליחידה).
      4. האם המוצרים שלך הם ממותגים עם מותג שלך או לא.

      במידה ותרצי ליצור קשר תשאירי לנו פרטים בצור קשר באתר

      בברכה,

      אורי

  • אסנת
    03/05/2015 at  14:23 Reply

    הי, מצטערת אפשר לכתוב לי גם למייל הנ”ל. אני חושבת שהמוצר יכול לעמוד בקרטריונים, לא יודעת כמה העמלות של אמזון. זהו מוצר ממותג ויחודי בתחום פופולרי. אשמח לתת ולקבל עוד פרטים דרך המייל.
    תודה,אסנת

  • דני
    10/05/2015 at  22:27 Reply

    היי
    1. האם אני צריך לדאוג לאריזות של המוצרים, או שאמזון מתאימים את האריזה?
    2. האם צריך חשבון proffesioal בשביל FBA?
    תודה

    • אורי פירוז
      10/05/2015 at  23:25 Reply

      היי דני
      1. אתה צריך לדאוג לעיצוב של המוצרים ולהעביר לספק – זה חלק ממיתוג
      2. כן

  • רון
    10/07/2016 at  14:13 Reply

    אמזון מחקו מוצר שלי כי הוא הפך “לא חוקי”. מה לדעתך הדרך הנכונה למכור השארית (כ 400 יחידות).

  • צביקי
    27/07/2016 at  13:44 Reply

    קראתי עד הסוף ולא הבנתי איך אני מוכר מוצר באמאזון עוד היום

  • אופיר מויא�
    07/08/2016 at  00:08 Reply

    היי

    יש לי שאלה שמטרידה אותי:

    איך אני משלם לספקים בסין ? יש לי כבר חשבון פיוניר לקבלת הכסף אבל איך אני מעביר לספקים את הכסף? אגב יש לי גם חשבון פייפאל אם זה עוזר

    ושאלה נוספת: מה החוקים מבחינת מס הכנסה בכל הנוגע למכירות באינטרנט? מה צריך למלא? למי לפנות?

    תודה מראש

  • חי
    07/08/2016 at  06:47 Reply

    הי נשמע טוב
    תגידו מותר גם למכור תחת משתמש אחד בכמה אתרים?

  • אבירם רועי
    12/09/2016 at  20:06 Reply

    ערב טוב.
    ברשותי מוצר שאינו נמצא באמזון.
    האם יש נותן שירות שמלווה לאורך כל הדרך עד הגעת המוצרים מישראל לאמזון

    תודה
    אבירם

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  23:00 Reply

      כנס לקבוצה הפתוחה של האקדמיה לאמזון https://www.facebook.com/groups/sosimpleOpen/
      וחפש את רפאל אלבז הוא משלח שיעזור לך לקחת את הסחורה לאמזון

  • מאיר טסה
    19/09/2016 at  11:58 Reply

    אנחנו יבואנים של כלים לאפייה ןגאדגטים למטבח שמשווקים לחנויות בארץ. מעוניין להתחיל לשווק גם באמזוןת המוצרים כמובן איכותיים וממותגים יהיה נחמד אם תיצור איתי קשר וניקח את זה קדימה עם כל המשתמצ מכך. 054 6969 228

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  22:50 Reply

      היי מאיר
      ב21.11 בשעה 9:00 בערב נפתח מחזור נוסף
      אני מזמין אותך להצטרף לובינר שבסופו כל מי שיהיה נוכח יוכל להירשם
      http://academy.sosimple.co.il/webinar-invite

      אם תהיה מעוניין להעלות לשידור בובינר ולשאול שאלות נוכל להעלות אותך ב LIVE ממש כמו ברדיו 😉 רק תכין מקרופון וים שאלות

      אגב שים לב שאתה צופה בסדרת סרטוני ההשקה שלנו כדי שתוכל לצבור שאלות לקראת הובינר
      sosimple.co.il/pre-launch/

  • אסף
    08/01/2017 at  10:59 Reply

    איך אני יכול לדעת יותר פרטים על איך לארוז ולשלוח למחסנים של אמזון ולעמוד בסטנדרט שלהם

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר