גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה
הרם את ידך אם זה נשמע מוכר.
אתה מכיר מישהו שאומר את כל הדברים הנכונים, אבל עדיין משהו מפריע לך בו, המילים שלו לא ממש תואמות למעשים. לאחר תקופת היכרות מסוימת המסכה יורדת והפנים האמתיות שלו נגלות לעינך.
זה לא רק מה שאנשים אומרים, זה בעיקר איך שהם עושים כדי לגרום למערכת יחסים לעבוד.
וכך זה בדיוק עם אתר הוורדפרס שלך, במיוחד אם רק עכשיו התחלת.
וזאת מכיוון שאינך יכול רק לקרוא כמה טובה מערכת וורדפרס ולצפות שתעבוד גם בשבילך.
כדי לראות את התוצאות הכי טובות, תצטרך לבצע את הפעולות שמאחורי המילים. אתה צריך להשתמש בשיטות העבודה המומלצות כאן למטה.
משתמשי וורדפרס אשר יפעלו על פי הטכניקות המועילות והיעילות האלו בשלב מוקדם, יכוונו עצמם להצלחה ויגיעו לתוצאות מהירות.
מכיר את ארון הבגדים שאתה מפחד לפתוח כי כל מה שדחוס בו יכול לזנק אלייך ברגע שתפתח אותו?
כך בדיוק נראים הסיידבר (תפריט צד) של אתרי הרבה וורדפרס.
עמוסים בפרסומות, באייקונים של רשתות חבריות, עדכונים של פייסבוק, תגובות אחרונות, מאמרים אחרונים ועוד ועוד.. קבור בין כל אותם הדברים יכול להיות קישור שממש היית רוצה שהגולשים ילחצו עליו, אבל אם הם לא יכולים למצוא אותו אז אולי עדיף כבר שלא יהיה.
מה הפתרון?
גש עכשיו למערכת הניהול של וורדפרס ותחת עיצוב > וויג’טים, הסר את כל מה שלא רלוונטי ומיותר לאתר, השאר רק את מה שחיוני ונחוץ לקידום העסק או המטרה.
אם וויג’ט אינו מוסיף אנשים לרשימת התפוצה שלך, מכניס לך כסף לחשבון הבנק, או מאפשר לגולשים לבצע את הפעולה שאתה רוצה שיבצעו, אז עדיף שלא יהיה שם.
במידה ויש לך ספריות של ספרים בבית, האם זה נשמע לך הגיוני לסדר אותם בחדרים נפרדים על פי החודשים והשנים שבהם הם נקנו?
ברור שלא! אתה תמצא את עצמך מדלג מחדר לחדר בחיפוש אחר הספר שרצית.
ספריית המדיה בוורדפרס פועלת בדיוק כך. יצירת תיקייה אחת משותפת שמכילה את כל המאמרים השונים מקלה על החיפוש. רק חפש ע”פ מילת מפתח ותוכל למצוא את המאמר שרצית במיידי.
כדי להכניס את כל המאמרים לתקיית וורדפרס אחת, גש להגדרות > מדיה והסר את ה-וי מהשורה “לארגן את הקבצים שיועלו בתקיות על פי חודשים ושנים”
אתה עובד קשה כדי ליצור תוכן איכותי שיקודם במנועי החיפוש השונים. עזור להם להגיע אלייך בצורה יותר טובה על ידי יצירת “סימני דרך” שמכוונות למידע שלך.
איך ניתן לעשות זאת?
לא הכנס בפוסט זה לעומק בענייני קידום אתרים, אך שינוי מהיר וקל בעת פרסום המאמרים שלך יכול לחולל פלאים לקידום האתר. מדובר באפשרות קיימת בוורדפרס אשר נמצאת בכל העמודים והפוסטים ממש מתחת לכותרת ומאפשרת עריכת הלינקים ושינוי שמם לפני פרסום המאמר. ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתור “עריכה”.
מחק מילים מיותרות והשאר רק מילות מפתח שחיוניות לפוסט שלך.
אל תעמיס במילות מפתח, דאג שהתוצאה תהיה נעימה לעין.
לדוגמה:
/שבע-דרכים-שיעזרו-לבחירת-הגלגלים-הכי-טובים-לרכב-שלך/www.yoursite.co.il
יהפוך ל-
/טיפים-לבחירת-גלגלים/www.yoursite.co.il
וגם זה
/המדריך-המלא-של-הקופירייטרים-להשגת-קהל-לקוחות-גדול/www.yoursite.co.il
יהפוך ל-
/השגת-לקוחות-מקופירייטינג/www.yoursite.co.il
הרעיון הוא ליצור השפעה יותר גדולה על המאמרים בעזרת שימוש בכותרות יותר ברורות למנועי החיפוש השונים ובעיקר לגוגל, ובכך לקדם את האתר ואת המאמר בפרט.
כאשר אתה מפרסם מאמר בפייסבוק, גוגל פלוס ולינקדין, השירותים האלו מושכים אליהם את כותרת המאמר ותיאור אשר מצטרפים לקישור שלו.
וכאשר העמוד שלך מופיע בתוצאות של מנועי החיפוש, הכותרת והתיאור הם מה שיופיעו לעיני הקורא והם אלו שיקבעו אם הוא כדי לו להיכנס לקישור ולהמשיך לקרוא או לא. בנוסף, כותרות הם אלמנט חשוב מאוד לקידום האתר.
זכור, תיאורים נועדו בעיקר בכדי למשוך את עיני הקורא, אל תנסה לספק מידע לרובוטים של גוגל, במקום זאת, ספק מידע לגולשים, סקרן אותם ככל שניתן וצור קריאה חזקה לפעולה כדי שיכנסו לקרוא עוד.
אם תרצה לקבוע בעצמך את הטקסט שיופיע בכותרת ובתיאור בתוצאות החיפוש תוכל להשתמש בתוסף מיוחד לכך
תמונות יוצרות עניין באתר שלך, השתמש בהן בכדי ללכוד את עיני הגולש. בנוסף, ניתן, בעזרת שימוש נכון, לקדם את האתר באמצעותן. בכל פעם שאתה מעלה תמונה לאתר, רצוי להוסיף לה כותרת וטקסט חלופי (Alt).
מה אלו אתה שואל?
הכותרת זה מה שמייצר את הטקסט אשר מופיע בעת מעבר עם העכבר על התמונה.
ואם מסיבה כלשהי התמונה לא מופיעה, כאן נכנס לתמונה הטקסט החלופי אשר יוצג במקום התמונה.
אומר זאת שוב – הם חייבים להיות מובנים. אם המאמר הוא בנושא ספורט והתמונה המוצגת היא של קהל מריע, אל תקרא לכותרת התמונה “קהל”, קרא לה בשם שמסביר על מה המאמר מדבר.
ולגבי הטקסט החלופי – חשוב שירשם בצורה מדוייקת ככל שניתן ויסביר מה רואים בתמונה, כמובן, בקצרה. לדוגמא “קהל מריע באצטדיון”. זו רק דרך נוספת למקד עוד יותר את המאמר.
מעוניין למקד ככל שניתן את תשומת לב הגולשים ולגרום להם לנקוט בפעולה? הסר כל הסחה מיותרת והשתמש בדפי נחיתה.
דפי נחיתה הם עמודים אשר לא כוללים את התפריט הראשי, את הסיידבר ואת החלק התחתון באתר (Footer) ובכך מאפשר לכם למקד את הגולשים לבצע בדיוק את הפעולה שתרצו שיבצעו כמו הרשמה לקורס, מילוי טופס, רכישת מוצר ועוד..
למטה, בתחתית אתר הוורדפרס שלך מופיע הפוטר אשר מידי פעם נשכח מאנשים.
זהו האזור שבו ניתן לצרף קישור לעמוד חשוב, טופס הרשמה, או מידע על בעל האתר.
הרבה אתרי פרימיום מאפשרים לך להרחיב את החלק התחתון שבאתר הוורדפרס, ולצרף אליו קישורים למאמרים נוספים, סיקור של ה”אודות”, הרשמה לעדכונים ועוד..
זכור, אנשים יורדים עד לסוף העמוד בכדי לגלות מי עומד מאחורי האתר, תן להם את מה שהם מחפשים והמשך לספק תוכן איכותי.
מערכות יחסים עובדות הכי טוב אם מתחילים אותן בצורה נכונה. וזה תקף גם לגביך ולגבי האתר או הבלוג שלך.
מלא את צרכיך על ידי בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם אתר הוורדפרס שלך על ידי שימוש ב-7 הטכניקות המצויינות כאן.
אם עדיין לא בנית אתר וורדפרס – עשה זאת עכשיו ובחינם!
יש לך שאלה בוערת? אל תתבייש לשאול בתגובות.
היי חברים, כאן אורי, מייסד ומנכ”ל So Simple, האקדמיה הגדולה והותיקה ביותר בארץ למסחר באמזון וגם – סוחר בעצמי מעל…
קראו עודבכתבה זו נסביר בדיוק מה הדרכים להקים חנות ומותג באמזון והדרך להביא את המוצרים שלכם להצלחה
קראו עודשמי שמואל, הצטרפתי לאקדמיה בדיוק לפני שנה ו10 ימים (31.01.20) והיום אני עולה ללייב מיוחד במדרשה…
קראו עוד
היי אורי,
איזה פוסט שימושי!
השתמשתי בטיפים הללו כשעבדתי על הבלוג שלי בוורדפרס לקראת הפתיחה,
תודה רבה 🙂
שמח לשמוע שהפוסט עזר לך.
שיהיה בהצלחה
הי ותודה רבה,
איך אני מכניס את כתובת המייל שלי בסוף עמוד בוורדפרס כך שלחיצה עליו תפנה ישר להודעת אאוטלוק?
תודה רבה,
עזי
תסמן את הטקסט שאת רוצה ותכניס בו קישור. רק שבמקום להכניס קישור, תכניס את כתובת האימייל.. אמור לעבוד
היי, פוסט נהדר !
יש לי שאל איך אני משתשמת בחלק התחתון באתר :
7) אל תשכח את החלק התחתון של האתר
אני רוצה להוסיף תיבת טקסט עם about וכו , איך אני עושה זאת?
אם את עובדת עם וורדפרס אז זה לא בעיה לעשות זאת מאיזור האדמין.
לגבי תיבת טקסט תוכלי להוסיף וויג’דט (WIDGET) מאיזור האדמין