כולנו פחות או יותר יודעים איך למצוא “מוצר מנצח” או.. חושבים שאנחנו יודעים איך למצוא מוצר מנצח..
אבל, איך באמת מוצאים מוצר מנצח?
כזה שאנשים באמת ירצו לקנות, כזה שאנשים יודעים שהם רוצים..
ומצד שני, אנחנו בתור המוכרים יודעים גם מי רוצה אותו.
בקורס הזה תגלה את התהליך המלא שלנו למציאת מוצר מנצח המכיל בתוכו את כל הקריטריונים הנחוצים כדי לא רק להביא מוצר טוב, אלא גם כזה שישרת אותך למשך הרבה זמן, כזה שיציב בהכנסות וברווחים וכזה שקל לבנות סביבו מותג באמזון.
בקורס הזה תבין בדיוק איך למצוא את הקהל שלך, מה הוא רוצה לקבל (ומה לא) ואיך אתה יכול לתת לו בדיוק את מה שחיפש ובכך לבדל את עצמך משאר המתחרים.
לכל מוצר יש תכלית! כל מוצר נועד לצורך מסויים. אבל השאלה היא איך מזהים את הסיבה או הצורך לשלמה הלקוח רוצה לקנות מוצר שכזה.
נשאלת השאלה למה שהלקוח יבחר את המוצר שלנו על פני המתחרים?
מה שתגלה בקורס ב-3 שלבים פשוטים יפתח לך את השכל לתובנות חדשות שרוב המוכרים הקיימים באמזון לא יודעים (וכנראה שגם לא ידעו).
תגלה איך לבנות בסיס טוב ויסודי שיעזור לך למצוא מוצרים מנצחים שישרתו אותך להרבה זמן.
אז אם באמת חשוב לך לדעת איך להביא מוצר שטוב מהיסוד שלו..
ואם באמת חשוב לך לא “לזרוק את הכסף שלך לפח”…
הקורס הזה יעשה לך סדר בכל הבלאגן.
התחל את הקורס למציאת מוצרים מנצחים עכשיו