גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה
מהר מאוד הבנו שאין מנוס מלפתח מערכת שתהפוך רוכשים ללקוחות ככה שנוכל לשווק הצעה שונה בכל שבוע. קראנו לה…
קראו עודהבסיס של קמפיין ביקורות הוא כמובן להפוך את המכירות שלנו ללקוחות ולכן בפוסט הזה אנחנו נדבר על השלבים ליצירת קמפיינים מכווני ביקורות. בואו נצלול פנימה…
קראו עודנגמרו הימים שבהם לקוחות היו באים פשוט לקנות בלי לשאול שאלות, היום יש לקונים מלא אופציות וכל המוכרים מספרים להם שהם טובים ומדהימים.. המשך לקרוא..
קראו עודבעולם החדש שבו יש הזדמנויות חדשות לכל אחד לקום בבוקר ולהקים מותג פרטי משלו.. או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לזה “מיקרו מותגים“.. הנה מה שזה אומר..
קראו עודהגיע הזמן ליצור ליסט חדש ולטייב את כל האלמנטים כדי לייצר מקסימום מכירות. ויש 3 אלמנטים מרכזיים שמשפיעים בצורה ישירה על המכירות למוצר שלנו. הנה הם…
קראו עודבהדרכה זו תגלה מהם האלמנטים המרכזיים שיוצרים את הבסיס לכל מוצר שעושה מיליון דולר בשנה מאמזון? וגם.. למה אף אחד לא קונה את המוצר שלך באמזון ואיך לפתור את זה..
קראו עוד