אמזון למתקדמים

היי, שלום חברים. כאן שוב אורי פירוז והיום רציתי לדבר איתכם מדוע מוצר מנצח היום חשוב יותר מאי פעם ואיך פותרים באמת את בעיית ה-reviews, כי בסוף reviews חשובים. מי שיגיד לכם שלא, זה לא נכון. חשוב שיהיה איזה authority למוצר. ה-reviews מייצגים authority, מייצגים חשיבה וקונים, קוני עבר. ואיך פותרים את הבעיה הזאת כשבעצם קשה להשיג reviews היום?

קרא עוד

שאלה: אני בשלב סגירת החוזה עם הסינים. אשמח לדעת מה הסעיפים החשובים שאמורים להופיע בחוזה שלי עם הסינים. תודה. – מייקל

התשובה:

מייקל, מה שאמור להופיע בחוזה זה מה שאתה רוצה שבסופו של יום תהיה התוצאה הרצויה של מה שאתה הולך לקבל.

קרא עוד

שאלה: אנחנו מתלבטים אם להזמין במשלוח הראשון בין 300 ל-500 יחידות. השיקולים הם חיסכון משמעותי בהשקעה כספית, כמובן לעומת מניעת מצב שבו נגמרת לנו הסחורה והמשלוח השני עוד לא הגיע. מה ניסיונכם, סטטיסטית, לגבי כמות מכירות יומית בחודש או בחודשיים הראשונים? – יואב

התשובה:

יואב, זו שאלה שהיא נכונה, אבל יש לה יותר מדי אלמנטים שאתה צריך לקחת בחשבון כמו מה קצב המכירות הצפוי לך. לדעת אם בכלל למוצר יהיה ביקוש או שלא יהיה ביקוש.

קרא עוד

השאלה: מהי בדיוק התועלת בשבילי ממי שיקבל מוצר בחינם? למי אני מחלק מוצרים בחינם? – דרור

התשובה:

טוב, דרור, קודם כל זאת שאלה טובה, כי זה לא מסתדר עם ההגיון השיווקי. אם אני מחלק, איך אני מרוויח? אז למי זה טוב? זה טוב לך.

קרא עוד

השאלה: אמזון מחקו לי את המוצר כי הוא הפך ל”לא חוקי”. מה לדעתכם הדרך הנכונה למכור את השאריות? (בערך כ-400 יחידות) – רון

התשובה:

היי רון, קודם כל שאלה טובה, אבל יש הרבה הרבה כיוונים שאנחנו יכולים להתייחס לשאלה הזאת.

מה זה “לא חוקי”? “לא חוקי” בגלל שאתה מוכר משהו לא חוקי? “לא חוקי” כי אתה מוכר trademark או מוצר שמישהו אחר לא מאשר לך למכור? או “לא חוקי” בגלל שיש הרבה תלונות על המוצר שלך וזה פשוט לא מוצר טוב ואמזון פסלו אותו? אז יש המון המון סיבות.

קרא עוד

השאלה: כאשר אתם אומרים לספק לארוז, האם אתם מוסיפים משהו לקופסה של המוצר? והכוונה היא לא לפלייר או לפרסומות או לקופונים כאלה ואחרים, אלא הכוונה היא להוראות בטיחות או עוד דברים שיש חובה או לא חובה לשים במוצר. – ארטיום

התשובה:

ארטיום, התשובה היא שכן.

שוב, האם אתה שואל לא רק ברמה של הוראות בטיחות? זה מאד תלוי במוצר.

קרא עוד

השאלה: האם הברקוד שעל המוצרים צריך להיות גם על הקרטון? איך זה בדיוק עובד? אשמח להסבר. – איתי

התשובה:

קודם כל, אמזון מפיקים עבורך דבר שנקרא ASIN או FNSKU. זה בעצם ברקוד ייחודי של אמזון שאותו אתה חייב לשים על הקרטון החיצוני במקום שהעובד במחסן של אמזון, שיקלוט את הסחורה שלך יבוא ויסרוק את המוצר ויקלוט אותו למחסן של אמזון. אז הוא חייב להיות על הקרטון.

קרא עוד

השאלה: האם עדיף לעשות שתי בדיקות למוצר, אחת בסין ועוד אחת בארה”ב? או שאין צורך? – ארנון

התשובה:

זה מאד תלוי במוצר. התשובה היא שכן, תמיד כדאי. השאלה אם זה משתלם.

ואם זה משתלם, אז תעשה גם בסין וגם בארה”ב, לפחות בהתחלה, לפחות במשלוח הראשון כי רוב הבעיות קורות בעת המשלוח מסין לארה”ב וכדאי לשמור על המוצר באיכות גבוהה.

קרא עוד

שגיב שואל: אני כבר עם מוצר משלי באמזון, אשמח לעצות לשיווק וקידום המוצר. התשובה: היי שגיב, קודם כל זו שאלה מצוינת. אוקיי? אם אתה רוצה טיפים לקידום המוצר, אני מציע שתתחיל בבחירת מוצר מנצח, כי מוצר מנצח עם שוק שבאמת רוצה לקנות אותו יהיה לך קל למכור, אוקיי? אז אם לא בחרת מוצר שיש בו הרבה הרבה סיכויים שאנשים יקנו אותו וירצו אותו, תתחיל משם, בסדר? כי אחר כך כל הקידום וכל הטיפים שאני אתן לך יהיו הרבה הרבה יותר אפקטיביים.

קרא עוד

השאלה: האם ניתן לפתוח חשבון אחד באמזון לשני אנשים פרטיים שרוצים למכור? – צבי. התשובה: צבי, לא ניתן להקים חשבון לשני אנשים. ניתן להקים חברה שהיא שותפות של שני אנשים ולקשר אותה לאמזון. אז אם אתם מתכוונים לעבוד כשותפים, תקימו לשניכם חברה. תעשו שם שהיא שותפות ותממשקו אותה לאמזון. אמזון לא מאפשרים לשים הרבה שותפים בחשבון.

קרא עוד

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר