logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

אמזון למתקדמים

יצירת קמפיין שיווקי מלקוחות קיימים – חלק ב’ – הקמת קמפיין “הרחבת אחריות”

מהר מאוד הבנו שאין מנוס מלפתח מערכת שתהפוך רוכשים ללקוחות ככה שנוכל לשווק הצעה שונה בכל שבוע. קראנו לה…

קראו עוד

יצירת קמפיין שיווקי להשגת ביקורות והגדלת מכירות מלקוחות קיימים – ממעוף הציפור – חלק א’

הבסיס של קמפיין ביקורות הוא כמובן להפוך את המכירות שלנו ללקוחות ולכן בפוסט הזה אנחנו נדבר על השלבים ליצירת קמפיינים מכווני ביקורות. בואו נצלול פנימה…

קראו עוד

האבולוציה של המסחר באמזון ולמה נגמרו הימים של שיטות השיווק המסורתיות להשגת מכירות מהירות

נגמרו הימים שבהם לקוחות היו באים פשוט לקנות בלי לשאול שאלות, היום יש לקונים מלא אופציות וכל המוכרים מספרים להם שהם טובים ומדהימים.. המשך לקרוא..

קראו עוד

[אפקט כדור השלג] למה קידום המוצר שלך באמזון לא אפקטיבי ומה הפתרון?

בעולם החדש שבו יש הזדמנויות חדשות לכל אחד לקום בבוקר ולהקים מותג פרטי משלו.. או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לזה “מיקרו מותגים“.. הנה מה שזה אומר..

קראו עוד

איך למקסם מכירות עם 3 האלמנטים שיש לנו שליטה עליהם? וגם.. 10 השאלות שיעזרו לך לקבוע את המחיר האידיאלי למוצר”

הגיע הזמן ליצור ליסט חדש ולטייב את כל האלמנטים כדי לייצר מקסימום מכירות. ויש 3 אלמנטים מרכזיים שמשפיעים בצורה ישירה על המכירות למוצר שלנו. הנה הם…

קראו עוד

“5 האלמנטים המרכזיים שמכילים את הבסיס לכל מוצר שעושה מליון דולר בשנה באמזון!”

בהדרכה זו תגלה מהם האלמנטים המרכזיים שיוצרים את הבסיס לכל מוצר שעושה מיליון דולר בשנה מאמזון? וגם.. למה אף אחד לא קונה את המוצר שלך באמזון ואיך לפתור את זה..

קראו עוד

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר