אמזון למתקדמים

הגיע הזמן ליצור ליסט חדש ולטייב את כל האלמנטים כדי לייצר מקסימום מכירות. ויש 3 אלמנטים מרכזיים שמשפיעים בצורה ישירה על המכירות למוצר שלנו. הנה הם…

קרא עוד

בהדרכה זו תגלה מהם האלמנטים המרכזיים שיוצרים את הבסיס לכל מוצר שעושה מיליון דולר בשנה מאמזון? וגם.. למה אף אחד לא קונה את המוצר שלך באמזון ואיך לפתור את זה..

קרא עוד

היי, שלום חברים. כאן אורי פירוז ולא מזמן פנה אליי מישהו ואמר לי: “תגיד לי, איך אני יכול להיות הכי טוב בעולם ב-PPC או מקום ראשון בכל מילות המפתח שלי ב-PPC?”

קרא עוד

החל משנת 2016 חודש אוקטובר אמזון החליטו לעצור את כל מה שקשור במועדוני reviews. כלומר, עד אז היית יכול לבוא ולתת 100 יחידות, 200 יחידות, אלף יחידות מהמוצר שלך ולצפות לקבל בחזרה באזור ה-70-80% ביקורות.

קרא עוד

מה זה פיימביט? 0

פורסם בתאריךOctober 27th, 2017 על-ידי Lior Connelly

היי, שלום חברים. מה שלומכם? כאן אורי פירוז והיום רציתי לדבר איתכם על מה האפקט כשמישהו אחר בא ומדבר על המוצר שלך או שאתה מדבר על המוצר שלך?

קרא עוד

כשאנחנו למעשה היום באים להשיק מוצר, אנחנו מחפשים חברים, משפחה, אנשים שיקבלו את המוצר שלנו ולמעשה יבואו ויגידו שהם קיבלו את המוצר לשם ביקורת ושהם משאירים ביקורת..

קרא עוד

היי, שלום חברים. כאן אורי פירוז והיום רציתי לדבר איתכם על האיזון העדין בין חלוקות, רווחים ומכירות. זה סוג של שיטה שאני אוהב לקרוא לה שיטת הסולרו, ואני אספר לכם… אתם יודעים מה, אני פשוט אשאל אתכם…

קרא עוד

איך להסיר ביקורות שליליות? 3

פורסם בתאריךOctober 24th, 2017 על-ידי Lior Connelly

היי, שלום חברים, כאן אורי פירוז והיום אני רציתי לדבר על אחת הבעיות כי עיקריות, שאנשים שמקבלים ביקורת שלילית לא ממש יודעים איך להתמודד איתן. פנה אליי לא מזמן תלמיד, אני ככה אגיד בקצרה את מה שהוא שאל אותי: “אורי, קיבלתי ביקורת שלילית, איך אני מסיר אותה?”

קרא עוד

רוב האנשים שמוכרים באמזון ומנסים להזרים תנועה למוצר שלהם מפייסבוק, מגוגל, מיוטיוב , פונים אלינו ושואלים אותנו: “אורי, למה אני לא מצליח למכור מהמוצר שלי? אני מזרים אליו תנועה מעולה, אנשים עושים לי לייקים למודעות, אנשים משתפים, מקדמים, אבל אני לא מצליח למכור את התנועה הזאת…

קרא עוד

מה זה ספליטלי? 0

פורסם בתאריךOctober 17th, 2017 על-ידי Lior Connelly

תכירו את חוק המספרים הקטנים. זה אומר שמה אם הייתם יכולים לדעת שתמונה A עובדת יותר טוב מתמונה B במוצר שלכם? או כותרת X יותר טובה מכותרת Y וגורמת לאנשים יותר לקנות?

קרא עוד

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר