logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

אתר השותפים הראשון שלי – מחקר מילות מפתח – חלק שני

אתר השותפים הראשון שלי – מחקר מילות מפתח - חלק ראשון
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

הגענו לפוסט החמישי בסדרת הפוסטים להקמת אתר השותפים הראשון. בעיקרון, את ההדרכות אפשר לחלק ל-3 מחלקות ראשיות:

  • מחלקה ראשונה זו מחלקת המחקר ואיסוף המידע שכוללת מחקר מילות מפתח ובירור על מתחרים, מציאת מוצר לקידום, איסוף מידע על המוצר והרשמה לרשת השותפים.
  • מחלקה שנייה תהיה הכנת התשתיות שכוללת את הקמת האתר, הוספת תכנים ושיפור SEO בתוך האתר.
  • ומחלקה שלישית היא קידום האתר שכוללת את כל הדרכים המובילות לקידום האתר והגעה למקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.


כמו שאמרתי בפוסט הראשון, אין לי מושג כמה פוסטים עוד לפנינו כי לפעמים אני מתכנן לכתוב בפוסט אחד על מספר נקודות ופתאום אני שם לב שכבר כתבתי מלא על נקודה אחת ולהתחיל לכתוב על עוד נקודות באותו הפוסט זה קצת יותר מידי לספוג. אז המצב הוא שאני באמת לא יודע עוד כמה פוסטים לפנינו אבל אני יכול להסיק שככל שאתן יותר מידע מדויק ונרחב בנושא, ככה גם תבינו בצורה הרבה יותר ברורה ועמוקה את הרעיון שעומד מאחוריו.

בכל מקרה, הפוסט הזה הוא החלק השני של הפוסט מחקר מילות המפתח – חלק ראשון, שבו הסברתי שיש 5 אלמנטים מרכזיים לבחירת מוצר מנצח.

הספקתי לעבור בו על 3 הצעדים הראשונים שהם:

  • צעד ראשון – בחירת סוג המוצר
  • צעד שני – לדעת היכן לחפש מוצרים
  • צעד שלישי – הכנת רשימה של המוצרים שנרצה לקדם
אז כמו שאמרתי, תכנונים לחוד ומעשים לחוד. תכננתי להביא לכם בפוסט הזה את שני הצעדים האחרונים (והכי חשובים במחלקה הראשונה) שהם:
  • צעד רביעי – כלי מילות המפתח – בדיקת סטנדרטים ומילות מפתח ראשיות
  • צעד חמישי – התאמת ציפיות ונוסחה להצלחה (בירור כמות מתחרים ובירור חוזק מתחרים)

סרטון וידאו בנושא מחקר מילות מפתח נכון

אבל גם הפעם חרגתי בכמות המידע שתכננתי להעביר וצילמתי סרטון וידאו שמסביר בצורה נרחבת על כל מה שקשור למחקר מילות מפתח.
בסרטון אני מציג לכם את הסטנדרטים שעל פיהם אני עובד בכל פעם שאני מחפש מוצר חדש לקידום.
בין היתר אני מסביר על כלי מילות המפתח של גוגל ומראה לכם בדיוק איך אני מבצע מחקר מילות מפתח בעזרת אחת האתרים שהצגתי בצעד השני מתוך החמש.
בנוסף, אני מראה דוגמה למוצר שמצאתי אשר עונה לכל הסטנדרטים לקידום, אפשר לקרוא לו “המוצר האידאלי לקידום” (דרך אגב, גם אתם יכולים לקדם את המוצר הזה).

נהנים מהפוסט? עשו לרגע הפסקה ושתפו אותו עם חבריכם בפייסבוק

אם באמת חשובה לכם ההצלחה ואם חשוב לכם לראות תוצאות, כדאי לכם מאוד לצפות בסרטון הווידאו אשר ייתן לכם תמונה מלאה בכל הקשור למחקר מילות מפתח נכון ומדויק (אורך הסרטון 15 דקות).
(מומלץ לצפות באיכות גבוהה ובמסך מלא)

 מקווה שנהניתם מהצפייה בסרטון אבל יותר חשוב מזה, אני מקווה שהבנתם כיצד מבצעים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה. כמובן שיש עוד הרבה מידע בכל הנושא הזה אבל הרעיון הוא קודם כל להבין את הבסיס כדי שמפה יהיה הרבה יותר קל להתקדם הלאה.

מציאת מוצרים לקידום יכולה להיות עבודה מאוד מעייפת וארוכה אבל אסור לוותר ו”להעלים עין” בחלק מהסטנדרטים שהגדרנו כי הדברים הקטנים האלו הם מה שבעצם עושים את ההבדל הגדול.

בפוסט הבא בסדרת הפוסטים אני אחלוק איתכם את האסטרטגיה של פיה אני פועל לביצוע בירור על כמות וחוזק המתחרים בנישה ובמוצר שאנו רוצה לקדם. האסטרטגיה תיתן לכם תשובה מלאה לשאלה היא כדאי לקדם את המוצר או שאולי עדיף לזנוח אותו ולחפש מוצר אחר שעומד בסטנדרטים ושיותר קל לקדם אותו.

אם נחתתם לתוך הפוסט הזה ישירות מגוגל או מיוטיוב, אני מציע לכם לעבור על כל סדרת הפוסטים מהתחלה כדי לקבל מושג יותר טוב על כל הרעיון של הקמת אתרי נישה ובכלל, תוכניות שותפים.

פוסטים נוספים בסדרת אתר השותפים הראשון שלי:


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


8 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • אלי
    19/04/2013 at  09:31 Reply

    היי אורי

    נהניתי לראות את השיטה שלך לניתוח ובניה של אתרי נישה.
    לא מצאתי את הופרק החמישי לגבי בדיקת התחרות, יכול לשלוח לי לינק אליו.
    תודה

    • אורי לוי
      22/04/2013 at  15:23 Reply

      לצערי לא סיימתי לכתוב את כל התהליך והוא די נדחק הצידה..
      מקווה שיהיה לי זמן בקרוב להשלים אותו.

  • דרווין
    09/06/2013 at  11:13 Reply

    היי אורי,

    אני מאוד מודה לך על הסדרה הזו.

    התוכן בבלוג שלך הוא בהחלט תוכן נדיר מאוד ומעניין!

  • דרווין
    09/06/2013 at  11:16 Reply

    היי אורי,
    התוכן שלך שווה זהב! תודה רבה לך!

  • דניאל
    26/10/2013 at  23:12 Reply

    נהנתי לקרוא את הפוסטים שלכם ומצאתי אותם כבעלי ערך מוסף בשבילי , רציתי לעדכו שבינתיים גוגל בטלו את כלי מילות המפתח שהיה והשיקו כלי חדש – הכלי לתכנון מילות המפתח, אשמח לראות פוסט בנושא, תודה

    • אורי לוי
      28/10/2013 at  19:37 Reply

      לא יצא לי לקדם בחצי שנה האחרונה ופחות מתעסק עם קידום אתרים כרגע אז אני לא מכיר את הכלי החדש שאתה מדבר עליו אבל תודה על העדכון למען הקוראים האחרים 🙂

  • דניאל
    07/02/2014 at  09:14 Reply

    בכל מקרה לטובת הקוראים הנה הכלי החדש לביצוע מחקר מילות מפתח … הקישו בגוגל “מתכנן מילות המפתח” , בהצלחה לכולם 🙂

  • שחר
    26/03/2015 at  13:55 Reply

    הי אורי
    נהניתי מאוד מההדרכה,
    מתי יהיו הפוסטים הבאים בנושא?
    תודה וחג שמח שחר

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר