fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

תוכנית ליווי והכשרה מקיפה למסחר באמזון

הרשמו ותוכלו ללמוד כיצד לבנות עסק מצליח, רווחי ואוטומטי משלכם בעזרת אמזון

  • כ-70 אלף ש"חתקציב נדרש להקמת המותג
  • 12 חודשי ליווי מקיפיםליווי
  • ניתן להצטרף רק לאחר שיחת התאמהמצב זמינות

ניתן להצטרף רק לאחר בדיקת התאמה

חוות דעת

"כאדם סקפטי וחשדן, שלא מאמין בהצלחות האלה, אני שמח שהפעם הקשבתי לאינטואיציה שלי, קורס מדהים...רמת החומר מאד גבוהה אבל יחד עם זאת לא צריך שום ידע מוקדם ותמיד תקבל תשובה בקבוצת הפייסבוק."

חן

"הקורס עונה על כל הציפיות היו לי בתחילת הדרך והרבה מעבר לציפיות, הקורס מקצועי, מקיף, השקעתכם ניכרת ומוערכת. חברי הקבוצה משפתים ועוזרים וזה כיף גדול להיות חלק מהקהילה המשפחתית שנוצרה פה."

יניב

כל יום" שלא נרשמת לקורס הפסדת שלוש מאות דולר. חשבון מאוד פשוט. (וכל מילה נוספת מיותרת)"

מורן

אני תלמיד" בקורס של האורים. אם אתה באמת מעוניין למכור באמזון, ממליץ לך בחום להירשם לקורס!! הקורס מקצועי מאד ושני האורים הם אנשים מדהימים"

יואב

"אחלה תכנים, תמיכה בין התלמידים בקבוצה הסגורה, לומדים ללכת ביחד, בשאיפה להיות מסוגלים לרוץ לבד! שווה!"

גיא

"קשה קצת להאמין כאשר מדובר בכסף קל... אני נרשמתי לקורס ועדיין לא הגעתי לשלב המכירות, כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח לי שום דבר אבל מדובר פה ב2 חבר'ה מקצועניים ברמה הכי גבוהה שיש אם אתה מחפש למכור באמזון ולא לעשות טעויות שיעלו לך ביוקר זה המקום בשבילך, תכנים מעולים של 2 האורים יחס מעולה, תקבל תשובה מנומקת ומפורטת על כל שאלה שיהיה לך.. לא תצליח לתפוס אותם עם הלשון בחוץ. שווה לגמרי את ההשקעה של עלות הקורס. ממליץ בחום ואתה יכול גם ליצור איתי קשר בפרטי"

מיכאל

"זה לא קורס זה מקצוע לחיים. האורים הם תותחים ומקצוענים."

יניב

"ולכל מי שמתעניין, גם אני תלמיד בקורס של האורים ואני קורא כאן את כל מה שחבריי כותבים - כל מילה כאן נכונה, מדוייקת ובמקום, לכן אני רק אוסיף דבר אחד: זאת חוויה שאי אפשר לתאר במילים ופשוט צריך להיות שם כדי להבין אז אם אתה לא שם אתה באמת לא קיים !!! אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי על כל שאלה"

רן

אנו שמחים להציג את האקדמיה לאמזון של SoSimple: הדרך הנכונה והבטוחה ליצירת עסק מצליח ורווחי באמזון! אנו מציעים לכם את הקורס המקיף ביותר שיש בעברית להקמת חנות מכירות באמזון, החנות הגדולה בעולם!

אם אי פעם ניסית לייצר הכנסה באינטרנט, אם זה על ידי שיווק תוכניות שותפים, מכירת מוצרים פיזיים או דיגיטליים, איביי או אמזון, אתה בטוח מכיר את התחושה הזו שנראה שכולם סביבך מצליחים לייצר הכנסה גדולה ומתפרנסים בכבוד, ואתה היחיד שנשאר מאחור ולא מבין מה אתה עושה לא בסדר….ואז.. אתה מתחיל לקנות קורסים חסרי תוכן.. קורס ועוד קורס ועוד קורס.. מוציא אלפי (אם לא עשרות אלפי) שקלים, מבזבז שבועות שלמים, נופל בפח בכל שיטות שיווק שונות של כל מיני “גורואים” למיניהם.

ועם כל זה, אתה עדיין לא מצליח להבין איפה טעית ומה צריך לשנות כדי לייצר הצלחה?  תאר לעצמך עסק שמאפשר לך עצמאות כלכלית וגורם לכך שהכסף לא מהווה לך יותר מכשול בחיים. עסק אינטרנטי שבו אתה לא צריך להיות תלוי יותר בעבודה, עסק שמאפשר לך להתמקד נטו בצמיחה, כזה שתוכל להפוך אותו לכמעט אוטומטי ובמקביל לפתח דברים נוספים בתחומים שמעניינים אותך.

תאר לעצמך מצב שבו כל המידע הכי נכון ומדוייק היה חשוף לך בצורה מלאה ומאורגנת, וכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לפעול על פי השלבים האלו על פי הסדר ובתמורה – לראות תוצאות שיכולות לשנות לך את החיים מקצה לקצה.

זה היה יכול להיות נהדר נכון? מסתבר שאכן קיים קורס ראשון מסוגו שבאמת מאפשר לך לייצר הצלחה לטווח רחוק..

קורס “אקדמיה לאמזון” של Sosimple מציג בצורה מדוייקת את הדרך שבה אנו פועלים בעסקים שלנו, בדרך הנכונה ביותר כפי שאנו רואים אותה ושעזרה לנו ולתלמידים שלנו (בארץ ובחו”ל) להשיג תוצאות משמעותיות ולהקים עסק אמיתי עם תשתית נכונה שיכול להתקיים למשך שנים ומגיע להכנסות שרוב האנשים רק יכולים לחלום עליהן.

להבדיל מקורסים אחרים שקיימים, אנו מראים לך איך לבנות עסק רווחי מאוד במכירת מוצרים עם מיתוג ששייך לך על ידי מינוף הכוח של אמזון ובהשקעה של מספר שעות בודדות בכל שבוע.

מבנה הקורס

הקורס בנוי מ-8 מודולים כאשר בכל מודל ישנם למעלה מ-10 שיעורים.
סה”כ בקורס ישנן למעלה מ-40 שעות לימוד ובנוסף לכך אנו מעלים את הוובינרים המתקיימים באופן שוטף להעשרת הידע.

את הקורס מלווה קבוצת פייסבוק סגורה של תלמידים ותיקים בעלי חשבונות פעילים ורווחיים באמזון.

מבנה הקורס מבטיח עבודה מסודרת ושיטתית כדי להגיע למקסימום וצאות כאשר הקורס בנוי מ-8 מודולים ובכל מודול שיעורים פרקטיים המסבירים את התהליך באופן המפורט ביותר.

מודל 0 – מתכוננים
במודול זה נסייע לכם להיכנס למיינדסט הנכון – לשנות והכין את החשיבה כך שתדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים.
תכירו את הקהילה של התלמידים שסיימו את הקורס וכאלו שמתחילים ממש אתכם. תוכלו לשתף “תגים” המציגים באיזה שלב אתם נמצאים ותיחשפו לוובינרים מסכמים מלאים בידע רב.

מודל 1 – מכינים את הקרקע
תלמדו כיצד למנף את הידע והכח כדי לייצר מכירות רבות, תלמדו מדוע לא מדובר בעבודה יומיומית ובהיקף של משרה מלאה (ממש לא..) וכיצד מתנהלים עם הכספים באופן זול ובטוח.

מודל 2 – מציאת מוצר מנצח
אולי המודול החשוב ביותר בתהליך בו תיחפשו לשיטה שלנו לבחירת “מוצר מנצח”. שלב משמעותי ביותר שישפיע על התוצאות שלכם לאורך כל הדרך.

מודל 3 – בחירת ספק , מיתוג ושילוח
כיצד בוחרים ספק מתוך הכמות העצומה של הספקים הקיימת בסין? נחשוף בפניכם את טכניקת “המשפך” שתעזור לכם לבחור את הספק הזול והאיכותי ביותר ליצור המוצר שלכם. תלמדו כיצד לייצר מיתוג ייחודי ואיך מתבצע תהליך השילוח.

מודל 4 – יצירת עמוד מוצר מושלם ואיכותי
נלווה אתכם שלב אחרי שלב בבניית דף המכירה שלכם.  כיצד תיצרו דף מכירה שישכנע את הגולשים לבחור דווקא במוצר שלכם ואיך תשמרו את הלקוחות שכבר רכשו.

מודל 5 – השקת המוצר
תלמדו מהי הטעות הבסיסית שאנשים עושים בתהליך השקת המוצר. טעות שעליה הם מפסידים כסף רב.. תלמדו כיצד לייצר מכירות כבר בשבוע הראשון ואיך להשתמש בקידום הממומן כדי חשוף את המוצר שלכם לכמה שיותר גולשים.

מודל 6 – אסטרטגיות מתקדמות לקידום המוצר והגדלת המכירות
כיצד תשתמשו ברשתות החברתיות כדי ליצור תנועה ממוקדת ואיכותית לעמוד המוצר באמזון, תקבלו כלים מתקדמים שיגדילו את כמות המכירות ואיך להפוך את רשימת התפוצה שלכם לכלי מכירתי משמעותי.

מודל 7 – כלים נוספים להתמודדות בתהליך
נכיר לכם את הכלים שאנו משתמשים בהם על בסיס קבוע כדי ליצור אוטומציה לעסק ומפנים לנו את הזמן להתעסק בדברים החשובים. נלמד מהי הדרך להגדיל את הרווח נטו בכל מכירה מבלי להעלות לו את המחיר ומהו הסוד שלנו שילמד אתכם איך לשמור על 100% פידבקים חיוביים מלקוחות בחשבון האמזון שלכם – תקבלו טמפלט מוכח ועובד שיעזור לכם להפוך לקוחות לא מרוצים שרוצים החזר כספי לכאלו שמשאירים ביקורת 5 כוכבים למוצר שרכשו.

מודל 8 – גדילה ותחזוק נכון של העסק
במודל זה נלמד אתכם אילו דרכים קיימות לגדילה מחוץ לאמזון ואיך עושים זאת בדרך המאפשרת לשמור על אוטומציה בעסק. מהי מכירת המותג- באילו איזורים בעסק חשוב להתמקד כדי להכין את הקרקע למכירת המותג. עייפים מלעשות את העבודה השחורה שחוזרת על עצמה? גלו איך למצוא עובד שיתחזק עבורכם את העסק. העסק גודל? ההכנסות עולות? במודול זה תקבלו מאיתנו רקע להקמת חברה וחשבון בנק בחו”ל.

קבע איתנו שיחת התאמה

מרצים:
אורי לוי ואורי פירוז – יזמים ומקימי sosimple.
uris
סוחרים ותיקים באמזון אשר פיתחו שיטה ייחודית
לבחירה מדוייקת של מוצר והקמת עסק מצליח באמזון.

שאלה: האם האקדמיה לעסקים זה הקורס הנכון עבורי?
תשובה: האקדמיה לאמזון נבנתה בצורת “שלב-אחר-שלב”, מתחילים מהיסודות ומשם נתקדם צעד צעד לאורך כל המודלים. אם אתה עונה לאחת מההגדרות האלו, אנו מאמינים שהאקדמיה לאמזון היא בשבילך: אם יש לך ניסיון קודם במכירות בשיטת דרופשיפינג, ארביטרג’, מכירות באיביי, אמזון, מכירות של מוצרים פיזיים, דיגיטליים או כל אתר אי-קומרס אחר – ההדרכה הזו מושלמת בשבילך אם יש לך עסק בנישה קיימת עם ליין של מוצרים ואתה מעוניין להכניס אליו מוצרים נוספים בעזרת השיטה שלנו – ההדרכה הזו מושלמת בשבילך אם אין לך ניסיון קודם בשיווק ומכירות באינטרנט אבל יש לך רצון חזק להכנס לתחום ולהקים בו עסק עם ראיה לטווח רחוק ועם פוטנציאל רווחיות גדול – ההדרכה הזו מושלמת בשבילך.

שאלה: כמה כסף אוכל להרוויח במכירות באמזון?
תשובה: לצערנו אין סיכוי שנוכל לענות על השאלה הזו בצורה ריאלית. כל אדם הוא שונה, בעל קישורים אחרים, ובעל יכולת השקעה שונה של זמן, כסף וכו’.. ולכן לא ניתן לענות על השאלה הזו. כמה כסף שתרוויח תלוי לגמרי בך, בקישורים שלך ובמאמץ שתשקיע בקורס.

שאלה: איך אוכל לדעת שבקורס תשתפו כל הידע שלכם כדי שגם אני יצליח?
תשובה: כל הקורס נבנה על בסיס השיטה המדוייקת שבה אנו פועלים באופן קבוע בעסקים שלנו. את הידע הזה כבר העברנו לתלמידים קיימים שלנו וגם הם פועלים על פי אותה שיטה ומגיעים לתוצאות מדהימות. עם עקבת אחרי הקייס סטאדי שלנו, אתה בטח כבר יודע שהמטרה הראשית שלנו היא לחלוק כמה שיותר מהידע שצברנו במשך השנים.

שאלה: האם אני יכול ללמוד את כל התהליך בכוחות עצמי?
תשובה: כנראה.. אבל למה לך? לא היית מעדיף פשוט לקחת קיצור דרך וללמוד את מה שכבר עובד לאחרים? תבין, אנחנו טעינו בכל שלב בתהליך והשקענו עשרות אלפי דולרים בניסיונות לשכלל את השיטה (שעד היום עשתה לנו מאות אלפי דולרים) כדי שאתה לא תצטרך.. אבל היי.. אם אתה רוצה לבזבז מזמנך היקר ומהכסף שחסכת ולנסות להבין את הכל בעצמך, אתה בהחלט יכול.

שאלה: כמה זמן לוקח לעבור על כל החומרים בכל שבוע?
תשובה: הקורס מחולק ל-8 מודלים שנפתחים בהפרש של בין שבוע לשבועים מהקודם על מנת לאפשר לכל הסטודנטים להתרכז במודל הנוכחי. בנינו את הקורס עם חשיבה שיכול לקחת בין 8-12 שבועות לסיים לעבור על כל החומרים וליישם אותם. עם זאת, כפי שכבר ציינו זה משתנה מאדם לאדם. לכן, אנו ממליצים לקחת את הזמן כדי לעבור וליישם את כל התהליך במלואו מבלי לקפוץ קדימה ואחורה.

שאלה: כמה צריך להשקיע מבחינת זמן כסף ואנרגיה?
תשובה:
סכום השקעה ראשוני – בין $4000-$6000 20% כלים לשיווק – 80% קניית מוצרים. זמן השקעה – בין 2-3 שעות בכל יום בהתחלה ואחר אחר כך תוכל להחליט האם להשקיע עוד כדי להביא עוד מוצר ולגדול או להשקיע שעה בשבוע ורק לתחזק את העסק, או לא להשקיע כלל ולהכשיר עובד שיעבוד ויעשה זאת בשבילך (אנחנו נוגעים גם בזה).
ולגבי אנרגיה- ממליצים לשתות רד בול
:-)

שאלה: האם ההדרכות מועברות בלייב? מה אם לא אוכל להיות נוכח בשיעורים?
תשובה: אין לך מה לדאוג. כל התוכן של הקורס מוקלט מראש ולכן תוכל לגשת ולצפות בו מתי שתרצה וכמה פעמים שתרצה. ואם לא תוכל גם להופיע לוובינר שאלות תשובות השבועי, נשלח לך קישור לצפות בהקלטה שלו. בנוסף, תוכל לעבור על החומרים בקצב ובזמן שלך מבלי להרגיש לחוץ, כיוון שתהיה לך גישה 24/7 לתוכן באתר.

שאלה: האם תהיה תמיכה טובה שתענה לי לשאלות שאני אשאל?
תשובה: כמובן שתהיה תמיכה. אנו יודעים טוב מאוד שבלי תמיכה קשה להסתדר. ולכן פתחנו מספר אפשרויות לקבלת עזרה בתהליך. הנה הדרכים לקבל עזרה ותמיכה:

  • וובינר שיתקיים בסיום כל מודל שבו תוכל לשאול שאלות שרלווניות לשיעורים שבמודל.
  • קהילת פייסבוק פרטית למצטרפי הקורס שבה תקבלו מענה אחד מהשני, מאיתנו ומהתלמידים שלנו שכבר נמצאים בשלבים יותר מתקדמים בתהליך.
  • ואם יש לך שאלות אישיות שקשורות לחשבון או לכל דבר אחר, תמיד תוכל לפנות אלינו ישירות במייל [email protected] ואנו נשתדל לענות כמה שיותר מהר.

שאלה: כמה זמן יקח לי לעבור על התכנים בכל שבוע?
תשובה:
למידת התכנים בכל מודל, בכל שבוע (או שבועיים), לוקח באיזור ה 5-10 שעות (תלוי במודל) עם זאת, כשאתה רוצה לפעול ולבצע על פי מה שלמדת, זו שאלה יותר קשה לענות. אסביר: מדובר בתהליך בצורת שלב-אחר-שלב שיעזור לך לבחור מוצר מנצח, למתג אותו במטרה לייצר בעזרתו הכנסה באמזון. יחד עם זאת התוכן בקורס הוא לא משהו שעושים פעם אחת ונגמר. במקום זאת, ניתן להשתמש באותו תהליך בדיוק שוב ושוב בכל פעם שתרצה להביא מוצר חדש, וזה תמיד עובד.

לדוגמא, במודל 2 נלמד אותך איך למצוא מוצר מנצח על בסיס אלימינציה. כלומר, תיצור רשימה של מוצרים פוטנציאלים ומתוכם נלמד אותך לבחור את המוצר להמשך התהליך. בפעם הבאה שתבחר להביא מוצר, לא בהכרח תצטרך ליצור רשימה חדשה, תוכל לרענן את הרשימה הקיימת ולחסוך זמן רב בבחירת מוצר שני.

ואותו דבר פועל במודל 5 בו נראה לך כיצד לקדם את המוצר ולהזרים לו מכירות באמזון (במודול הזה תתחיל לייצר את הדולרים הראשונים שלך). ברגע שתשתמש באסטרטגיות שנלמד אותך, תוכל להשתמש בהם שוב ושוב בכל השקה למוצר חדש.

תיכננו את הקורס הזה במטרה לעזור לך להרים עסק אינטרנטי מצליח שמכיל מותגים ומוצרים משלך. זה לגמרי תלוי בך כמה מוצרים תרצה להביא ומתי להפוך את העסק ל”טייס אוטומטי”.

שאלה: האם אתם מתחייבים שנייצר הצלחה והכנסה בעסק הזה?
תשובה: התחייבות שלנו הוא שנלמד אותך בדיוק מה שאנחנו עשינו ולא נסתיר ממך כלום! ואין התחייבות טובה מזה (כמובן לאור העובדה שחשפנו את התוצאות שלנו ושהמון קורסים שאנחנו מכירים בחוץ מוכרים לך רק הבטחות בלי להראות תוצאות אמיתיות).

שאלה: במה אתה שונים מקורסים אחרים שמוצעים היום באינטנרט?
תשובה:
אנחנו לא מפחדים להגיד שמדובר בקורס הכי טוב ומקיף שקיים בארץ בתחום הזה. בנינו את הקורס הזה בצורה המדוייקת שבה אנו פועלים בעסקים שלנו, בדרך הנכונה ביותר כפי שאנו רואים אותה ושעזרה לנו ולתלמידים שלנו (בארץ ובחו”ל) להשיג תוצאות משמעותיות ולהקים עסק אמיתי עם תשתית נכונה שיכול להתקיים למשך שנים ומגיע להכנסות שרוב האנשים רק יכולים לחלום עליהן.

להבדיל מקורסים אחרים שקיימים, אנו מראים לך שלב-אחר-שלב איך לבנות עסק רווחי מאוד במכירת מוצרים עם מיתוג ששייך לך על ידי מינוף הכוח של אמזון ובהשקעה של מספר שעות בודדות בכל שבוע.

שאלה: אני יודע שאמרת שמודלים 0+1 נפתחים מיד לאחר ההרשמה, אבל מה אם לא אוכל להתחיל את הקורס בתאריך שנקבע?
תשובה:
יש לנו חדשות נהדרות.. תוכל לצפות בתכנים של הקורס בקצב שלך.

כך שאם לא תופיע ביום הראשון, או שיש לך תכנונים לנסיעה או חופשה כלשהי בשבועות הקרובים, אין שום בעיה. הנה למה: סרטוני הוידאו שבכל מודל הינם סרטונים שהוקלטו מראש. אנו נוסיף את מודל 0+1 לחשבונך מרגע הרשמתך ונמשיך להוסיף את המודלים במסגרת 3 חודשי הקורס – וברגע שיש לך גישה לתכנים, תהיה לך גישה ללא הגבלה 24/7 (גם לאחר סיום 3 חודשים הקורס – בעצם.. תמיד!).

(בנוסף, כל הוובינרים החיים שבסיום כל מודל מוקלטים כך שלא תהיה לך בעיה לצפות בהם בזמן החופשי).

עכשיו קבל את זה:

אם יש לך שאלות לאורך הדרך, אל דאגה! יש לנו קבוצת פייסבוק פעילה ותוססת שמלאה בעשרות אנשים שחווים איתך את התהליך ביחד וכולם נמצאים בדיוק באותו שלב שאתה נמצא בו. וגם אנחנו והתלמידים המתקדמים שלנו נמצאים שם על בסיס יומי כדי לתת מענה לכל השאלות שלך.

זה אומר, שברגע שיש לך שאלה, לא צריך לחכות יותר מידי כדי לקבל תשובה. פשוט שאל את השאלה ותקבל תשובה/תשובות במהרה.

Money_back

יש לנו 14 יום אחריות פלטינום עם 100% התחייבות!
נסה את האקדמיה לאמזון למשך 14 יום..…עם 100% אחריות וללא סיכון.
אם אתה לא מפיק תועלת מהתוכן, שלח לנו אימייל ל[email protected] לפני היום ה-14 ונשמח להחזיר לך את כל הכסף.
המשמעות היא שתוכל לעשות את 4 המודלים הראשונים של הקורס (חצי קורס) ואם אתה לא
מרוצה מהתוצאות שהשגת או מהתמיכה שקיבלת, תוכל לקבל את כספך חזרה, והחלק הכי טוב
הוא שאתה לא צריך להחליט כבר עכשיו לגבי האקדמיה לאמזון.
תירשם לקורס כעת לפני שההרשמה תסגר ותחליט אם זה בשבילך בתוך 14 יום.

אנשים חושבים שאנחנו משוגעים אם אנחנו עושים דבר כזה כי הם אומרים “מה אם אנשים ינצלו אתכם?”
ולזה אנו אומרים, למה להעניש 99% מהאנשים הטובים בעולם בגלל כמה אנשים מקולקלים?
וזו הסיבה שאנו שמחים להציע אחריות ל-14 יום.

מוכן להקים את העסק שלך ולייצר הכנסה נוספת?

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר