logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

שלב 9 – מכירות ראשונות באמזון כבר לאחר יומיים!!

שלב 9 - מכירות ראשונות באמזון
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

הגענו לשלב מספר 9! זה לקחת יומיים בלבד לייצר מכירות ראשונות בחשבון החדש שלנו באמזון ועם המוצר שבחרנו להביא!

בסרטון הזה ניתן לכם הצצה מבפנים לתוך החשבון שלנו באמזון ונראה לכם את המכירות הראשונות שעשינו בו מהמוצר שבחרנו להביא.

צפו בסרטון:

* מומלץ להעביר לאיכות 720P כדי להגביר את חווית הצפייה.

קבל את סדרת הסרטונים המלאה אליך לאימייל

 
 

מה בסרטון הבא?

בסרטון הבא אנו מגיעים לשלב מספר 10!

$1000 הכנסות – אבן דרך ראשונה הושגה 

המכירות ממשיכות לעלות וכך גם ההכנסות! שלב 10 הינו אבן הדרך הראשונה שלנו ובשלב זה נראה לכם את החשבון שלנו באמזון לאחר שכבר הגיע ל $1000 הכנסה ממכירות של המוצר שבחרנו.

שאלות?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות, תשתמשו בנו כדי לקבלת מענה לשאלות שלכם והגיבו מתחת לפוסט!


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


25 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • שחר
    04/05/2015 at  09:05 Reply

    היי

    משהו שלא ככ הצלחתי להבין…
    בנסיון להשוות חומרים אחרים שנתקלתי בהם
    באינטרנט לשלכם.

    האם אתם מיתגתם את המוצרים שיבאתם?
    ז”א ביקשתם מהספק שיכתוב משהו על המוצר,
    או שיארוז אותו עם אריזות של החברה שלכם?

    במידה ומיתגתם, האם רכשתם private label rights למוצרים, או משו דומה?

    תודה

    • אורי פירוז
      04/05/2015 at  11:42 Reply

      היי שחר
      1. כן מיתגהו אותם עם לוגו שלנו עליהם
      2.
      ” במידה ומיתגתם, האם רכשתם private label rights למוצרים, או משו דומה?”
      אנחנו בעלי המותג ובעלי הדומיין אין ממי לרכוש את זה רק לשלם על המיתוג עצמו במוצר שלנו

  • ורד שובל
    04/05/2015 at  15:40 Reply

    אני עוקבת אחרי הסרטונים כבר מההתחלה ונהנית מאד.
    מבינה שעל מנת להרוויח יפה השקעתם במשקפיים, המוצר הנבחר,
    כולל הובלה לפחות 8000$ …. האם אני צודקת ??
    זה ממש לא למתחילים
    ..
    מחכה כבר לראות אתכם מצליחים ביג טיים…
    ורד

    • אורי פירוז
      04/05/2015 at  16:12 Reply

      ורד תודה על המילים החמות
      למעשה ההשקעה שלנו על הכל כולל משלוח הסתכמה ב כ 2713$ אך כמובן השתמשנו בקשרים שלנו
      למשתמש המתחיל זה יעלה באיזור ה $3000-$3500

  • shimon
    04/05/2015 at  17:05 Reply

    The video is very short and you’re not explaining how you’re making it. I want to know if it’s possible to explain more in another video
    thanks again i am already waiting for the next one

    • אורי פירוז
      04/05/2015 at  20:09 Reply

      hi shimon
      I PM you in privete

      • דפנה
        04/05/2015 at  21:58 Reply

        הי אורי-ם,

        האם נתתם מוצרים חינם לטובת REVIEWS? האם התוצאות האלו הם בעקבות פרסום ממומן באמזון?
        איך יתכן שממוצר של דולר אחרי מיתוג הגעתם לעלויות של 2713$? חשבתי שרכשתם כ-1200 יח’, והייתי מצפה לחצי מהעלויות, האם תוכלו להסביר? אם כך להגיע תוך 3 חודשים ל- 3000$ זה להגיע בקושי ל- BRAKE EVEN…. סליחה שאני אומרת, אבל זה נשמע עצוב…………..
        הייתי מאוד שמחה שתשתפו את כולנו בתשובה לשמעון……….
        דפנה.

        • אורי
          05/05/2015 at  22:54 Reply

          משתתף בשאלות של שמעון דפנה ועומר… 🙂

          • אורי פירוז
            05/05/2015 at  23:29

            ראה תשובה מטה

        • אורי פירוז
          05/05/2015 at  23:25 Reply

          היי דפנה .
          לחלק מוצרים בשביל reviews ו פרסום ממומן באמאזון אמנם חלק מה טכניקות שהשתמשו בהם
          אבל אני מזמין אותך לנסות אותם בעצמך ולנסות לקבל תוצאות זהות.(ממש לא מאמין שתגיעי לתוצאות כאלו)
          1. לחלק מוצרים בשביל reviews אמנם דבר חשוב, אך למה לחלק בחינם שאפשר להרוויח עליהם . וזה מה שעשינו.
          2. כנראה תקבלי קליק וחצי מפרסום ממומן באמאזון ממוצר חדש זה ממש אבל ממש לא יתן לך תוצאות זהות כאלה אם אינך יודעת איך לעשות את זה נכון (וכן יש שיטה לעשות את זה נכון)

          אסכם ואומר שיש עוד המון המון שיטות להזרים מכירות באמזון כאשר כל אחת מהן פותחת את הצוהר לים של תנועה.

          באופן כללי..הסוד נמצא בעיקר במחקר המוצר ולדעת את המספרים בדוחות של אמאזון לטייב אותם ולפעול לאורם.

          וזו התשובה שנתתי לשימעון

          hey Sihimon
          it’s Ori Firouz

          i want to start by letting you know that
          our goal is to give our subscribers great content
          and we didnt expected such a big buzz from sharing our case study

          everyday more and more of our subscribers are contacting us
          in order to request for a personal couching and we are refusing
          since me and Ori levi agreed that we want to share our content with as many of our subscribers
          as possible.

          yes it’s only a case study and since we lack of resources (mainly time)
          we cant reveal all of the technics we used in order to make our product to
          soar and sell so fast.

          time is a valuable asset (and we dont have anough of it – No one does. i guess)
          and because of the above decision i hope you can understand that any hour that we will invest
          in your training we wont invest in our course.

          that is why i will have to refuse to train you personally.

          we also decided to launch our own course in which we are going to expand our
          subscribers knowlage and reveal to them many more tricks, tips & tools that we are using to launch our own products on amazon

          hope to see you inside.

          • משה
            06/05/2015 at  14:48

            כתבת:”באופן כללי..הסוד נמצא בעיקר במחקר המוצר ולדעת את המספרים בדוחות של אמאזון לטייב אותם ולפעול לאורם”.
            תוכלו לגלות איך עושים את זה?
            תודה

          • אורי לוי
            06/05/2015 at  15:24

            היי משה, כפי שציינו בתגובות קודמות לשלך, בעקבות דרישה רבה מצד העוקבים אחר הקייס סטאדי שלנו ובקשות רבות דרך פייסבוק, יוטיוב, תגובות באתר והודעות פרטיות, החלטנו ליצור קורס הרבה יותר נרחב שמכסה את כל ה”סודות” שלנו שעזרו לנו להגיע להיכן שאנו כיום ולחשוף אותם בפניכם בצורה הרבה יותר מסודרת ומדוייקת.

            מעבר לקורס, המטרה שלנו היא ליצור קהילה מיועדת של אנשים שמחפשים ליצור לעצמם הכנסה חודשית קבועה בעזרת אמזון ועוזרים אחד לשני להצליח להשיג תוצאות משמעותיות.
            עוד על כך ממש בקרוב 🙂

            בקצרה לשאלתך, מחקר מוצר עוזר לנו להבין איזה מוצר או מוצרים, מבין מליוני המוצרים שקיימים באמזון, הם המוצרים שהכי מתאימים להגדרה שלנו ל “מוצר מנצח”.
            ברגע שהבנו מיהו אותו מוצר מנצח, יהיה לנו הרבה יותר קל לשווק אותו ולמכור אותו בכמויות.

  • עומר
    04/05/2015 at  20:53 Reply

    תודה על כל הסרטונים נחמד שיש מישהו שפותח את זה בחינם כדי שנוכל לראות אם זה מתאים לנו.
    מה שכן, אם אני באמת רוצה לנסות להתחיל את זה אין פה שום הסבר של איך ממוצר חדש בעמוד מיליון אתם הופכים אותו למוצר שאנשים רואים וקונים.. הולך להיות כזה דבר או שהסרטונים רק באים להראות את התהליך?

    • אורי פירוז
      05/05/2015 at  23:28 Reply

      עומר תודה על המילים החמות
      נכון לעכשיו זה רק קייס סטאדי בקרוב ולאור ההתעניינות הרבה בתחום כנראה נשיק קורס מקיף

  • אבי
    07/05/2015 at  14:25 Reply

    היי
    האם היית ממליץ על ייעוץ עסקי כשלב התחלתי או לאחר הקמת העסק?

    • אורי פירוז
      07/05/2015 at  16:05 Reply

      היי אבי.
      רק לאחר שנקטטת בפעולה ויש לך קצת נסיון (ואולי כמה מאות מכירות)
      אני ממליץ לך ייעוץ עיסקי בשביל להשתדרג

      אם תיקח ייעוך ישר על ההתחלה פשוט תזרוק את הכסף שלך לפח
      כי אתה לא תדע מה לשאול את היועץ 😉

  • אורי
    31/05/2015 at  17:27 Reply

    תודה רבה על זרטונים מרתקים
    אשמח לקבל עוד מידע למייל הפרטי

    למה צריכים חשבון חדש לכל מותג?
    למה לא לעבוד על כל המוצרים בחשבון אחד ולחזק אותו?

    • אורי פירוז
      01/06/2015 at  00:39 Reply

      היי אורי
      לשאלתך
      לא צריך חשבון חדש לכל מותג
      איני יודע כיצד הגעת למסקנה הזאת.

      להפך הוא הנכון , אסור לפתוח יותר מחשבון מוכר אחד באמזון.

  • anat
    15/06/2015 at  16:43 Reply

    היי אורי
    האם פרסמתם את המוצר ואם כן איפה? האם באמזון, פייסבוק גוגל וכו’?
    האם עשיתם קידום מכירות כשלהו, באמזון או מחוץ לאמזון?

    • אורי פירוז
      16/06/2015 at  16:08 Reply

      כן בוודאי ענת
      וזה מה שאנחנו מלמדים את התלמידים שלנו בקורס שלנו

  • ygal
    12/06/2016 at  01:39 Reply

    היי לכולם,
    ישהרבה שאלות שאנשים שואלים ושצאתי את התשובות בסירטונים הקודמים.
    אורי למה אתה מתכוון שאתה מלמד איך מקדמים מוצר בקידום? תלמד אותנו בסירטונים הבאים או שצריך להגיע לקורס? כי עקב העבודה לא אוכל להגיע באופן אישי וזה מש ממש חבל.

  • ygal
    12/06/2016 at  01:41 Reply

    שכחתי להוסיף שאני מוכר באמזון ומצאתי מוצר מנצח 1 שמביא לי הכנסה יפה אבל ארצה לדעת איך מקדמי ודוחפים את העסק הרבה יותר קדימה חוץ מלמצוא ספק ולמתג אותו, איך ממש מביאים אנשים שידעו על המוצר?

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר