fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

שלב 7 – יצירת עמוד מכירה בסיסי של המוצר באמזון

שלב 7 - כיצד תכתבו בדף המוצר שלכם באמזון
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

הגענו לשלב מספר 7. בסרטון זה נציג לכם את עמוד המכירה שיצרנו באמזון. מדובר בעמוד בסיסי ללא יותר מידי תכנים או תמונות והוא נוצר רק לצורך קבלת התוויות ברקוד של המוצר, שאותה נשלח לספק על מנת שידביק על המוצרים.

הדבקת הברקודים על המוצר עוזרת לאמזון להבין באיזה מוצר מדובר ולמי הוא שייך וכך, ברגע שהמשלוח מתקבל באמזון הם יודעים לשייך אותו אלינו ולא למוכר אחר.

* מומלץ להעביר לאיכות 720P כדי להגביר את חווית הצפייה.

קבל את סדרת הסרטונים המלאה אליך לאימייל

 
 

מה בסרטון הבא?

בסרטון הבא אנו מגיעים לשלב מספר 8! בשלב הזה המוצר שלנו כבר הגיע למחסנים של אמזון ומתחיל להקלט אצלם במערכת. אוטוטו אנו מוכנים להתחיל לשווק ולמכור אותו!

שאלות?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות, תשתמשו בנו כדי לקבלת מענה לשאלות שלכם והגיבו מתחת לפוסט!


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


39 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • משה
    27/04/2015 at  07:53 Reply

    הי חברה,
    אמרתם שהסרטונים האלה הינם רק קייס סטאדי,
    ושיהיה בהמשך הדרכה מפורטת.
    רציתי לשאול מתי תהיה ההדרכה המפורטת,
    האם היא תעלה כסף, ואם כן כמה?

    • אורי פירוז
      27/04/2015 at  10:45 Reply

      היי משה
      אנחנו עדיין שוקלים לייצר קורס שמשנה חיים ומייצר הכנסה.
      עדיין לא הגענו להחלטה סופית (וגם לא התחלנו לייצר את התכנים לקורס – למען האמת)

      לגבי עלות – אני עדיין לא יודע אם בכלל נצא עם קורס
      אבל במידה וכן זה לא יהיה קורס זול בכלל.

      במידה ונשיק קורס אנחנו מתכוונים לשנות את החיים של מי שירשם לקורס שלנו במידה וכמובן הם יחליטו ליישם אותו.

  • חנה
    27/04/2015 at  09:46 Reply

    שלום!
    תודה רבה הסרטון מאד קצר וממצה עניין שלא ידעתי באמת איך עושים אותו.
    רציתי לשאול שאלה קטנה – אם אני לוקחת מוצר שיש עליו תחרות (לא בשמים, אבל תחרות.) איך מיתוג יגרום ללקוחות לקנות ממני? אני שמה עליו שם מותג שאני ממציאה, הלקוחות לא מכירים את זה עדיין.
    במה זה מתייחד?
    וגם – מי אמר שהמוצר שלכם יותר איכותי מאחרים? על זה אתם מתבססים אך ורק ע”י בדיקת הדוגמיות?
    תודה רבה!
    חנה

    • אורי פירוז
      27/04/2015 at  11:07 Reply

      היי חנה
      את בונה מותג מ – 0
      זה עוזר לך מכיוון שלעולם לא יהיה לך תחרות על המוצר שלך (עם המותג שלך) כי רק את מייצרת אותו
      נקודה למחשבה:
      תחשבי שגם את וגם מישהו אחר מוכרים נעלי נייק – מה מבדל אותך ממנו (התשובה היא כלום)

      לגבי שאלתך , איך זה יעזור ללקוחות לקנות ממך – התשובה היא שאת תשווקי את המוצר שלך כל כך חזק שיהיה לך נוכחות ענקית באינטרנט
      ואנשים יתחילו לתהות מזה המותג המגניב הזה שצץ לו כך
      ובמידה ומוצר שלך יקנה על ידי לקוחות ויהיה להם חוויה טובה ממנו את תקבלי באז באינטרנט שיביא עוד ועוד קונים (ממש כמו כדור שלג)

      כמה מותגים חדשים את מכירה שיצאו רק בשנתיים האחרונים בשיווק חדש ומיתוג חדש וכבר מוכרים יפה

      “וגם – מי אמר שהמוצר שלכם יותר איכותי מאחרים? על זה אתם מתבססים אך ורק ע”י בדיקת הדוגמיות?”
      מי אמר שנעלי נייק יותר איכותיות ממותג אחר לא מוכר שתקני בסין?
      וכן בדיקת דוגמית תיתן לך מושג טוב כמה המוצר שלך איכותי (את בסך הכל צריכה להיות שבעת רצון ממנו ולהאמין שמוצר הזה טוב מספיק כדי שאנשים יקנו אותו והוא יעשה מה שהוא מבטיח לעשות)

      • משה
        27/04/2015 at  15:07 Reply

        אורי
        כתבת לחנה:”שאת תשווקי את המוצר שלך כל כך חזק שיהיה לך נוכחות ענקית באינטרנט”
        ולא בדיוק הבנתי, הרי אמרת בסרטונים קודמים שאמזון הם שעושים את הפרסום והשיווק?

        • אורי פירוז
          27/04/2015 at  17:50 Reply

          נכון
          עם קצת עזרה מאיתנו 😉

          הרי לא הגיוני שכל אחד פשוט “יזרוק” את המוצר שלו באמזון וכולם יהיו מנצחים
          אנחנו צריכים לבוא עם יתרון שווקי ל פני המתחרים שלנו

          • אורי
            05/05/2015 at  22:47

            אז מה עושים? מגיבים לפוסטים בפורומים פעילים מאוד שאנשים יראו את שם המותג שלך?

          • אורי פירוז
            05/05/2015 at  23:28

            אורי עכשיו אתה מוזמן לתת לנו לינק חינם בפורום פעיל
            ליעד כבר הגענו. תודה

  • פיני חיימו�
    27/04/2015 at  11:48 Reply

    בסירטון האחרון יצירת ליסט באמזון לקבלת המדבקה, האם ברגע שיצרתי את הליסט פירסתי ללקוחות אמזון מוצר שעדיין לא מוכן באמצע תהליך?
    תודה,
    פיני.

    • אורי פירוז
      27/04/2015 at  15:02 Reply

      פיני – עדיין לא פירסמת את המוצר
      מכיוון שעדיין אמאזון לא קיבל את המלאי
      ולכן המוצר לא מפורסם

  • שחר
    27/04/2015 at  14:35 Reply

    תוכן מעולה,
    תודה לכם!

    האם תוכלו להרחיב בנושא יצירת UPC למוצר ?
    תודה.

    • אורי פירוז
      27/04/2015 at  15:05 Reply

      היי שחר
      השאלה שלך היא כללית מדי
      אשמח אם תוכל להסביר לי על מה ברצונך להרחיב בנושא

  • חנה
    27/04/2015 at  14:39 Reply

    שלום!
    עם מי אפשר להתייעץ באופן פרטי?
    ואיך?
    תודה!

    • אורי פירוז
      27/04/2015 at  15:06 Reply

      פני אלינו בצור קשר באתר

  • מוטי
    29/04/2015 at  06:13 Reply

    שלום אורי, תודה על הפוסטים!!!

    יש לי שאלה אחד
    איך אני כותב את ה’ Product description (זה בוואדי צריך להיות באנגלית)??

    • אורי פירוז
      29/04/2015 at  08:29 Reply

      היי מוטי
      כן זה צריך להיות באנגלית
      אנחנו נרחיב בהמשך
      אורי פירוז

  • יניב
    04/05/2015 at  11:47 Reply

    הי אורי,

    תקלתי בבעיה לרשום את המוצר באמזון.

    אני מנסה לרשום אותו תחת הקטגוריה שבה מצאתי את המתחרים, אבל הקטגוריה הזאת לא קיימת ברשימה שאמזון מציעים… מה גם שלא מצאתי קטגוריה אחרת דומה שמתאימה.

    מה עושים?

    • אורי פירוז
      04/05/2015 at  14:45 Reply

      היי יניב
      תבדוק שהקטגוריה הראשית היא מתאימה
      ושים לב שאתה משתמש במילת מפתח הראשית שלך טרם יצירת הליסטינג

      בברכה,

      אורי

  • shimon
    04/05/2015 at  17:10 Reply

    to mottey, you can go in to fiverr.com and for 5 dollars people will make you a description

  • אור
    18/05/2015 at  23:01 Reply

    אני בן 17.5 האם הגיל יכול להגביל אותיי ?

    • אורי לוי
      19/05/2015 at  19:58 Reply

      לצערנו כן.. אלא אם כן כל העסק יהיה על שם מישהו יותר מבוגר שיש לך את כל הפרטים שלו כולל פרטי אשראי

  • רן
    28/05/2015 at  07:23 Reply

    היי
    אחרי ששלחתם ברקוד לאמזון,איך הגיעו אליהם המישקפיים .
    אתם שלחתם להם סטוק או הספק שלח להם לא הבנתי את זה.

    • אורי לוי
      28/05/2015 at  09:51 Reply

      היי רן,
      את הברקוד לא שולחים לאמזון אלא מקבלים מאמזון ושולחים לספק כדי שידביק על המוצרים.
      לאחר מכן הספק מעביר את המשלוח לחברת השילוח והיא מעבירה את הסחורה לאמזון.

  • יניב
    18/06/2015 at  21:09 Reply

    הי אורים (;

    יש לי שאלה לגבי הבאת מוצר.

    אם אני רואה מוצר באמזון עם מותג מוכר עליו, ובאלי-באבא אני רואה את אותו מוצר (אבל בדיוק, כולל צבעים) רק ללא שם המותג – האם אני יכול להביא את אותו המוצר על ברנד משלי? זה לא נחשב העתקה? האם יש סיכוי שאמזון/המותג השני יבקשו ממני להוריד את המוצר בגלל שהוא זהה מלבד (מלבד השם של המותג)?

    תודה על הכל, אתם נפלאים!

    יניב

    • אורי פירוז
      27/06/2015 at  19:35 Reply

      יניב תקיש גוגל TESS
      תבדוק האם יש על המוצר פטנט
      תחפש בגוגל את אתר היצרן
      ואם אין, תוכל להביא את המוצר ולמתג אותו

  • avi
    14/07/2015 at  22:02 Reply

    קודם כל המון תודה על כל האינפורמציה.
    שאלה
    הצבתי את המוצר בדף ויופי , הגיע קונה. מה עכשיו? אני מבצע את המכירה? אני שולח? איך אני מתנהל בעצם מעכשיו?
    תודה, אבי

    • אורי פירוז
      15/07/2015 at  18:22 Reply

      במידה והמוצר שלך מנוהל ע”י אמזון FBA
      המוצר נשלח ישירות לקונה ואין צורך ממך לעשות כלום
      חוץ מכמובן לאסוף את הכסף ולחייך (ולהגיד תודה רבה לאמזון)

  • Gilad
    19/10/2015 at  14:54 Reply

    שלום ותודה על המידע הרב.
    רציתי לדעת אם אתם מכירים דרך להעביר ליסטינג ממוכר אחד לאחר.
    אני יצרן של מוצר שנמכר באמזון ע”י לקוח שלי, הליסטינג עובד טוב עם דירוג טוב של ריוויוז ובמיקום טוב בקטגוריה שלנו. אני הפסקתי לעבוד עם הלקוח ועכשיו אני רוצה לבדוק איך ניתן יהיה להעביר את הליסטינג לטיפולי.
    אני אודה לכם אם תוכלו להגיד לי מה הן הפעולות עלי לעשות. כמובן שהכל בתיאום מלא עם הלקוח שלי ובהסכמתו המלאה.
    תודה רבה

    • אורי פירוז
      11/11/2015 at  14:19 Reply

      גילעד פשוט תפתח חשבון ותשתלט על ה BUYBOX ברגע שללקוח שלך לא יהיה מלאי אתה אוטומאטית תשלוט בליסטינג

  • vered
    30/11/2015 at  09:29 Reply

    תודה על המידע

    לא הבנתי מדוע למעשה סרטון מס 7 יצירת דף מוצר – והפקת הבר-קוד ממוקם הרבה אחרי הזמן שיש להעביר לספק את הברקוד –

    הרי המוצר כבר נשלח –

    תודה

    ורד

    • Praveen Shekhawat
      03/07/2016 at  13:58 Reply

      היי ורד, ניתן גם לבקש מחברת צד שלישי או מאמזון לשים את הברקוד על גבי המוצר, אבל בעיקרון את צודקת. בהחלט אפשרי לבקש זאת גם מהספק.

  • דוד
    19/09/2016 at  07:33 Reply

    היי,
    אם אני מעוניין לרכב על ליסט קיים אך המוצר שלי הוא קצת שונה, לדוגמא הוא מוכר חולצה במידה 40 ואני מוכר במידה 45 או שהצבע שונה וגם לפעמים סוג הבד שונה, האם ניתן לשנות את אופי המוצר או שאני צריך לפתוח ליסט חדש?
    תודה

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  22:51 Reply

      זה לא אפשרי לרכב על ליסט קיים אם כך
      יש צורך ליצור ליסט נוסף חדש

  • לי
    20/09/2016 at  20:22 Reply

    היי
    רציתי לדעת איך יוצרים את דף המוצר עצמו ?
    ואצלי הדף נראה אחרת ואני לא מוצאת איך אני מגיעה לברקוד..אשמח לעזרה תודה

  • לי
    21/09/2016 at  23:05 Reply

    היי
    רציתי לדעת האם זה ממש חשוב איזה מוצר משווקים ראשון? האם המוצר חייב להצליח או שאפשר שהמוצר הראשון רק יעשה סיפתח שאחריו נעלה עוד מוצרים שהם יצליחו יותר

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  22:38 Reply

      לי אף אחד לא עובד חינם ומומלץ שהמוצר הראשון יצליח וירוויח
      זה נחמד לדחות סיפוקים אבל לא שאת יכולה להרוויח כבר מהשלב הראשון

  • דין
    09/02/2020 at  16:37 Reply

    בסרטון אחר שלכם הראתם שצריך לשלם לאתר כלשיהו על מנת ליצור את הברקודים, וכאן נראה שפשוט עושים את זה דרך אמזון ?? קצת מבלבל.. אשמח לתשובה

    • אורי לוי
      28/01/2021 at  20:30 Reply

      מאתר SPEEDYBARCODES קונים את הברקוד ומזינים אותו באמזון בעת יצירת הליסטינג. ואז אמזון מייצרים לנו ASIN

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר