fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

שלב 6 – תהליך שליחת המוצר מסין לאמזון ואילו אפשרויות קיימות למשלוח?

שלב 6 - משלוח המוצר מסין
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

הגענו לשלב מספר 6. בסרטון זה נסביר לכם על כל תהליך שליחת המוצר מהספק למחסנים של אמזון ואילו אפשרויות קיימות לשליחת ואיזו אפשרות הכי מומלצת מבין כל האפשרויות הקיימות.

כמו כל שלב בתהליך, גם השלב הזה קריטי להבנה כיוון שרק כך אפשר להבטיח שהמשלוח יגיע בשלום למחסנים של אמזון ללא תקלות בדרך (או לפחות עם מינימום תקלות). כמובן, שגם כאשר נוצרת בעיה עם המשלוח ניתן לפתור אותה אך המטרה היא להבין את סדר הפעולות לשליחת מוצר כדי למזער נזקים ולהקטין עלויות.

* מומלץ להעביר לאיכות 720P כדי להגביר את חווית הצפייה.

שלב 6 – חלק ב’ הרעיון המסדר (סרטון השלמה)

* מומלץ להעביר לאיכות 720P כדי להגביר את חווית הצפייה.

מה בסרטון הבא?

בסרטון הבא אנו מגיעים לשלב מספר 7! בסרטון זה נציג לכם את עמוד המכירה שיצרנו באמזון. מדובר בעמוד בסיסי ללא יותר מידי תכנים או תמונות והוא נוצר רק לצורך קבלת התוויות ברקוד של המוצר (הסבר לעומק בפוסט הבא)

שאלות?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות, תשתמשו בנו כדי לקבלת מענה לשאלות שלכם והגיבו מתחת לפוסט!

קבל את סדרת הסרטונים המלאה אליך לאימייל

 
 

גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


83 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • רחל
    23/04/2015 at  00:57 Reply

    היי
    האם אתם יכולים לתת לינק להנחיות של אמזון לגבי גודל ומשקל הקרטונים של המשלוח?

    תודה

    • אורי פירוז
      23/04/2015 at  07:46 Reply
      • רחל
        23/04/2015 at  13:30 Reply

        חג שמח 🙂
        יש לי כמה שאלות לגבי משלוח החבילות מהספק:
        1. נדמה לי שבלינק שנתת הם מתייחסים לגודל ומשקל האריזה של פריט בודד. האם הבנתי נכון?
        בכל אופן, אני התכוונתי להגבלת גודל ומשקל של הקרטון ששולח הספק ובתוכו המוצרים שלי. אז אנא חדד עבורי את הנקודה הזו.
        2. ניסיתי לשלוח 200 פריטים בקרטון (פריטים קלים מאוד וקטנים מאוד בגודל) – קיבלתי שגיאה שזו כמות גדולה מדי. לא הצלחתי להבין מה-help שלהם מה המגבלה. האם תוכל להפנות אותי גם לזה?
        3. האם חברת בדיקה כמו שפירו מתעסקת גם במעט פריטים? (למשל אם אני רוצה להתחיל רק עם 10 פריטים בהתחלה, כדי לבדוק את השוק שלי באמזון). האם העמלות שלהם גבוהות על פריטים בודדים? (סדר גודל של סנטים? דולרים בודדים? ).
        4. לפעמים אמזון דורשים לפצל את המשלוח שלי לכמה מחסנים שלהם. אם אני שולחת את הסחורה לאמזון דרך שפירו האם אני יכולה להמנע מכך, או שעדיין הם עשויים לדרוש פיצול למחסנים?

        תודה
        וחג עצמאות שמח (עם דגש על העצמאות 😉 )

        • דפנה
          23/04/2015 at  15:15 Reply

          רחל,
          אם הבנתי נכון, שפירו היא חברת שילוח כמו DHL שעובדת עם אמזון, ודואגת להסדרת עניני המיסוי, מולך. כמו ש- DHL בשילוח בינלאומי דואגת לגבות ממך את המכס כשאת מזמינה מוצר מסין לארץ.
          שפירו אינה חברת צד שלישי שבודקת עבורך את המוצר.
          חברת צד שלישי, עוסקת רק בבדיקת המשלוח, איכות המוצרים, ואריזתם בהתאם לכללים של אמזון.
          דפנה.

          • רחל
            23/04/2015 at  15:20

            תודה רבה דפנה 🙂

          • אורי פירוז
            24/04/2015 at  02:31

            דפנה DHL היא כמו שפירו אך יש לי פה סייג קטן

            שפירו מנקה את המכס DHL לא ממש עושה את זה (אלה אם את מסדירה איתם את הדבר)

          • גיא
            09/08/2016 at  01:51

            DHL זה משלח, שפירו הוא עמיל מכס.

        • אורי פירוז
          24/04/2015 at  01:59 Reply

          היי רחל
          1. כן
          2. הכמות המקסימאלית היא 100-125 בקרטון לא ניתן יותר , אך אם את מתעקשת תוכלי לפנות לשירות לקוחות של אמאזון לעזרה (לא ממליץ לך לעשות את זה – פשוט שימי 100-125 בקרטון)
          3. כן הם מתעסקים (כי כסף קונה הכל) אבל אני לא ממליץ לך להתחיל בכמויות כאלו הם מתעסקים בסחורה מעל 150 ק”ג .
          4. כן יש אופציה אך ממליץ לך בחום לעבוד לפי מה שהם דורשים ולכן לא ארחיב עליה , במשלוח הבא זה אמור להסתדר והם יבקשו ממך רק מחסן אחד.

          חג שמח!

          • Yaniv
            26/04/2015 at  20:26

            אורי ואורי אתם תופעה ! זה לא יאומן מה שקורה פה ! איזה חדות.. נסיכים אמיתיים.

          • אורי פירוז
            27/04/2015 at  15:07

            יניב תודה רבה

  • נדב
    23/04/2015 at  09:51 Reply

    שלום רב

    תודה על הסרטון אבל המידע שנתתם בסרטון זה הוא בעצם משהו שידוע , ציפיתי שתלמדו באמת בפועל איך שולחים את המוצרים לצד שלישי או למחסנים של אמזון.

    מה זה UPC שצריך למלא ששולחים את המוצר ?

    בנוסף מה קורה במידה והמוצר נמצא כבר בארץ איך אורזים אותו נכון ואיך שולחים אותו למחסנים של אמזון ?

    תודה רבה

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  01:43 Reply

      היי נדב
      1. בסירטון הנ”ל סקרנו את האופציות שיש לך לשלוח סחורה מסין לארה”ב דבר חשוב מאוד לעניות דעתי ולאור העובדה שבעתיד הדבר חוסך כסף רב מאוד (מאוד מאוד)
      בהמשך נחשוף כיצד יוצרים קשר עם הצד השלישי בארה”ב או חברות שילוח כמו שפירו על מנת להניע את התהליך.

      UPC הוא בעצם מספר ייחודי שינתן למוצר שלך (כמו שלאנשים ניתנת תעודת זהות)
      כאשר מזינים את ה UPC לאמאזון אז אמאזון למעשה מחולל לך ברקוד ייחודי למוצר (הברקוד הוא לאמאזון בלבד)

      למעשה כאשר המוצר שלך יגיע למחסנים של אמאזון עם הברקוד שאמאזון יצר בשבילך ונתת לספק להדביק על המוצר עוד בסין
      אז במחסנים באמאזון יזהו שאותו מוצר שייך למעשה לליסטינג שיצרת.

      לגבי כיצד אורזים את המוצר בארץ:
      1. חייב להדביק על כל יחידה של המוצר את הברקוד הייחודי שנוצר לך ע”י אמאזון
      2. לייצר משלוח באמאזון של הליסטינג שיצרת למחסנים של אמאזון
      במעמד היצור המשלוח בחשבונך אמאזון יצור לך PACKING LIST (זה בעצם דף שמדביקים על הקרטון שבתוכו ישנם מספר מוצרים עם ברקוד זהה )

      עוד מידע תוכל לקבל בקישורים הבאים
      http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/?nodeId=200243250
      http://www.onlinesellingexperiment.com/guide-to-creating-your-first-amazon-fba-shipment/

      חג שמח!

  • שחר
    23/04/2015 at  12:35 Reply

    שלום לכם.

    דבר ראשון, יישר כח.
    אני עוקב בצפיה רבה, אחרי כל סרטון וסרטון מהתהליך.
    תודה רבה לכם על השיתוף.

    2 שאלות שעולות לי עד כה, בהמשך לסרטון האחרון.:

    1. לא ככ ברור לי, מבחינת נושא בדיקת הסחורה, ואריזתה מחדש במידת הצורך בארה”ב , האם שפירו עושים זו?
    או שמדובר בצד שלישי נוסף בכל הסיפור.

    2. משהו שלא דיברתם עליו בשלב הזה אבל חשוב לי לשמוע מה יש לכם להגיד,
    נושא של החזרות מוצרים, האם תגעו בזה?
    הכוונה היא החזרה של מוצרים שלקוחות אמזון מחזירים בחזרה (הרי אמרנו שאין לנו נוכחות פיזית בארה”ב…)
    תודה.
    לאחר רכישה.

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  01:53 Reply

      היי שחר
      אנסה לענות על שאלותך:

      1. מדובר בצד שלישי נוסף שאותו נחשוף בסירטון השלמה בקרוב.
      2. מכיוון שאמאזון מנהל לך את כל המלאי – גם המוצרים חוזרים אליו למחסן במידה והלקוח החליט להחזיר – אמאזון מנהל לך את החזרות (אין כאב ראש כלל)

      מכאן ישנם 2 אופציות:
      א. אם המוצר ראוי למכירה שוב אז אמאזון מחזיר אותו למלאי (כמשומש אך תקין) ולמעשה קונה אותו ממך , אך מוכר אותו בשבילך (אתה רק מרוויח פה)
      ב. אם המוצר פגום אז אמאזון מאפשר לך או להשמיד אותו או לשלוח אותו לכל מקום שתרצה או שהוא שומר אותו במחסנים למשך זמן מוגבל ואז נפתר ממנו או מחיב אותך עלות אחזקה (מחיר מצחיק)

      המלצה שלי במקרה של פגומים היא לצבור במחסן של אמאזון כמות מסויימת ואז מכאן יש לך 2 אופציות:
      1. שלוח את כל הסחורה הפגומה לצד שלישי לשיקום והחזרה למכירה באמאזון (בעלות כמובן)
      2. לסגור עם הספק שאתה מחזיר לו את הסחורה לסין והוא מפצה אותך על העלות (אפשרי אך תלוי בעלות המוצר שרכשת)

      חג שמח!

  • shay
    23/04/2015 at  14:46 Reply

    חג עצמאות שמח
    מה לגבי הברקוד שצריך להדביק על המוצרים שנשלחים לאמזון
    באיזה שלב זה קורה האם זה היצרן בסין או אמזון עושה את השירות הזה בשבילנו
    תודה רבה

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  02:21 Reply

      את הברקוד צריך להדביק על המוצרים של אמאזון אחרי שעשית את הפעולות הבאות:
      1. קנית UPC ׁ(ברקוד ייחודי ) פה: https://speedybarcodes.com/
      2. יצרת את הליסטינג של המוצר שלך באמאזון.
      3. אמאזון יצר לך ברקוד ייחודי (שלח לך PDF עם הברקודים להדפסה) שאותו תוכל לתת לספק בסין להדביק על המוצר שלך.

      חג שמח!

  • משה
    23/04/2015 at  15:26 Reply

    הי
    אתם כל הזמן אומרים בסרט ” שלא יתפסו אתכם במכס”
    אני רוצה להבין מה זאת אומרת,האם הדרך שאתם מסבירים היא
    לא כ”כ נקיה עד שצריך להשמר שלא יתפס במכס?
    תודה

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  02:34 Reply

      חחחחח
      הדרך שלנו היא נקיה וחוקית לחלוטין
      בחו”ל כמו בארץ אם תשלח סחורה יכול להיות שהמכס יחליט לבדוק אותה ויכול להיות שלא!

      אין זה בידך

      אך צורות משלוח שונות מקטינות את ההסתברות שיבדקו אותך במכס (המשמעות היא פשוט עיקוב המשלוח ואולי הפסד של עוד כמה דולרים)

  • דפנה
    23/04/2015 at  15:46 Reply

    אורי-ם שלום,
    קודם כל, התהליך שאתם מציגים בסירטוני הוידאו-ים מרתק!, אני חייבת לציין שאני מכורה לסרטונים שלכם, מחכה להם בכליון עניים, מקדישה להם זמן שקט ורגוע, וצופה בהם בעניין רב, ועל הכל תודה רבה רבה!
    גם בעקבות הצפיה בסרטון זה צפו ועלו לי שאלות לא מעטות, ואשמח להתיחסותכם:
    1. לא ציינתם בסרטונים מה הכמות שהזמנתם מהמוצר. האם 500, 1000 או אולי 250? וכן, ספקים לא מתלהבים לבצע OEM (מיתוג) עבור לקוחות שמזמינים כמות קטנה, ומצפים שתזמין בין 1000 ל-3000 יחידות בשביל מיתוג….. איך מתמודדים עם זה…….
    2. האם בשליחה לצד ג’ לבדיקה, שבה למשל השתמשתם ב- DHL, דרשתם מהספק FOB? פשוט לא רשמתם את זה בסרטון……..
    3. האם על מוצר שמגיע לאמזון צריך להיות UPC, ASIN או שניהם? מי דואג להדביק את זה על המוצר? האם זה נעשה ע”י הספק? אם צריך ASIN, וזה מתבצע ע”י הספק, אז בכל זאת שלב 7 של יצירת הליסטינג צריך להיות קודם לשילוח של הספק הסיני…..
    4. היה ומוכרים 2 מוצרים שונים, מ-2 ספקים שונים בחבילה ללקוח של אמזון, כמו למשל במקרה שלכם של המברגון למשקפיים והמשקפיים מי אורז אותם ביחד לחבילה ללקוח? ומה העלויות של האריזה?
    5. לא ציינתם שמות של חברות צד ג’, ואת החברה שאיתה אתם עובדים, האם תוכלו לציין זאת?
    6. לגבי תמונות המוצרים, האם צילמתם את הדוגמיות או שיש לכם דרך אחרת לקבל צילומי איכות………….
    כל תשובה, תועיל ותעזור לי להתקדם אל המטרה,
    והמון תודה על השיתוף,
    דפנה.

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  02:53 Reply

      היי דפנה
      אפתח ואומר לך תודה על המילים החמות בזכות צופים כמוך יש לנו את הכח להמשיך ולחלוק

      1. הזמננו סה”כ 600 יחידות מאותו סוג של משקפיים ב 3 מידות עדשה שונות (200 מכל מידת עדשה)
      ההתמודדות היא פשוטה:
      א. להסביר לסיני שזאת רק הזמנה ראשונה שאנחנו בוחנים את המוצר ואם זה יצליח נזמין ממנו עוד הרבה ושאת מחפשת שיתוף פעולה לטווח ארוך (מאוד חשוב להגיד את זה).
      ב. בדרך כלל על הזמנה קטנה משלמים קצת יותר יקר (קחי את זה בחשבון שיש מחיר שונה לכמות שונה – את בסוף יודעת מה יש לך להשקעה)
      ג. בכמויות קטנות מוטב לפנות ל TRADING COMPANIES ב אליבהבה ולא לייצרנים (הגמשות שלהם הזמנות קטנות היא גבוהה יותר ויש להם יכולת לקנות כמויות קנות מיצרנים בגלל הקשרים הטובים שלהם)

      2.כן, הספק תמחר לנו את המוצר FOB על מנת לנקות את המכס בסין.

      3. ASIN I וUPC אלו שני מונחים שונים שמייצגים דבר אחד (שנ יהם זה ברקוד)
      UPC הוא תעודת זהות ייחודית שאת קונה פה : https://speedybarcodes.com/
      מזינה אותו בליסטינג שלך באמאזון
      ומקבלת ASIN שזה בעצם ברקוד של אמאזון (תעודת זהות ייחודית למוצרים של אמאזון) – זה פשוט קובץ PDF עם ברקוד של המוצר שלך שאת מותנת לספק בסין להדביק על המוצרים שלך (אגב כולם זהים)

      וכן את צודקת שלב 7 היה צריך להיות לפני אם כי אנחנו פה עדיין ברקע תאורטי (לא הסברנו פרקטיקה – זה CASE STUDY לא קורס)

      4. שני המוצרים השונים הוזמנו מאותו הספק ולכן הספק בעצמו אורז אותם
      אך במידה וחלטת להזמין משני ספקים שונים (דבר שאני לא ממליץ לך לעשות – לפחות לא בהתחלה) פשוט תבקשי מספק אחד לשלוח לספק השני לאריזה או למצוא לך את המוצר המשלים ולתמחר לך את זה (TREADING COMPANIES יודעים לעשות גם את זה).

      5. בסירטון השלמה בקרוב.

      6. בסירטונים הבאים אנחנו מרחיבים על זה.

  • כורך שלמה
    23/04/2015 at  16:59 Reply

    תודה רבה רבה
    מרתק
    מקצועי
    מצפה להמשך
    שלמה כורך

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  02:53 Reply

      תודה שלמה על המילים החמות
      חג שמח!

  • שלומי
    24/04/2015 at  00:06 Reply

    שלום,
    לא הסברתם איך עושים את כל התהליך
    אשמח לעזרה

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  02:56 Reply

      שלומי אנחנו נרחיב עוד קצת בסירטונים הבאים
      אך חשוב שתבין שזה רק CASE STUDY ולא קורס הדרכה

      אנחנו מאוד רוצים לחלוק ולשתף אך ישנו פער בין המשאבים שלנו (בעיקר זמן) והרצון שלנו לשתף מידע.

  • משה
    24/04/2015 at  12:42 Reply

    אורי ואורי היקרים,
    תודה רבה על השיתוף והסירטונים
    .כל הכבוד לכם וחזק וברוך!.
    האם תוכלו לפתוח עמוד או קבוצת פייסבוק מסודרת לשאלות ותשובות?

    • אורי פירוז
      24/04/2015 at  14:41 Reply

      משה זה רעיון מצויין
      אם כי נכון לעכשיו מפעת חוסר משאבים (זמן בעיקר) לתמוך בקבוצת פייסבוק אנחנו מעדיפים
      לתת מענה באתר בלבד לקבוצה הנוכחית ורק לאלו המגיעים אלינו לאתר.

      אולי בעתיד הקרוב המצב ישתנה

      • איתי
        27/04/2016 at  15:19 Reply

        שלום,
        קודם כל יישר כח על הסרטונים !
        יש לי כמה שאלות?
        1.לגבי המחסנים של אמזון בארצות הברית? אני רוצה לתת כתובת לספק שלי אך לאיזה מחסן מומלץ לשלוח את הסחורה ואיך אני מוצא את הכתובת??
        2. במידה ואני לוקח צד שלישי האם הם מספקים לי ברקוד
        תוויות FNSKU וUPC ??? האם הספק מספק אותם?

        תודה מראש.

        • Praveen Shekhawat
          03/07/2016 at  14:09 Reply

          1. אתה לא קובע לאיזלו מחסנים לשלוח אמזון קובעים זאת בשבילך
          2. אתה צריך לקנות UPC ולשבץ על המוצר שלך עדיף שהסינים דביקו לך את הברקוד ולא צד שלישי

  • רחל
    25/04/2015 at  14:13 Reply

    המון תודה אורי ואורי

    אתם נותנים ממש מידע נהדר עם המון ערך.
    מחכה כבר לסרטון הבא ומאחלת לכם הצלחה רבה 🙂

    • אורי פירוז
      26/04/2015 at  12:39 Reply

      היי רחל
      הסרטון הבא כבר כאן
      היום יצא חלק ב’ של שלב 6
      בהצלחה,

  • חנה
    26/04/2015 at  12:41 Reply

    קודם כל תודה רבה רבה על הסירטונים!
    אין לי כמעט זמן לצפיה בסרטונים (אני סובלת מאותו חוסר במשאבים כמוכם 🙂
    הסרטונים שלכם הם היחידים שאני כן מפנה זמן ע”מ לצפות בהם. אז יישר כח!
    רציתי לשאול – אכן אלו הן חברות צד שלישי וכיצד יוצרים עמהן קשר? מדובר בחברות כמו FEDEX , UPS, DHL ובעצם בחברות שילוח למינהן?
    ולגבי חברת שפירו – תוכלו לתת פרטים עליה? יך יוצרים איתה קשר?
    ושוב – המון תודה! תמשיחו ותצליחו!

    • אורי פירוז
      26/04/2015 at  13:18 Reply

      היי חנה קורץ
      בסרטונים שלנו אנו מתייחסים לחברות צד שלישי שנותנות לנו שירותים משלימים
      http://fbainspection.com – מאפשרת לנו לבדוק את המוצרים (כמות / איכות / תקינות / ניקוי מכס בארה”ב – טרם שליחתם לאמאזון)
      http://shapiro.com – שילוח מהספק בסין + ניקוי מכס בארה”ב ובסין (הם מתנהלים ישירות מול הספק).

      חברות שילוח כגון FEDEX ,DHL,UPS הינן חברות שילוח ולא חברות צד שלישי (כפי שאנו מתייחסים אליהן בסירטונים)

      מי שיוצר איתן קשר ומתנהל מולן הוא הספק בסין או שפירו.

      במידה ותרצי להיתנהל מול חברות שילוח באופן עצמאי
      אני מאמין שלכולם יש סניף בארץ ותוכלי להרים אליהם טלפון ולשאול
      אם כי במידה ותרצי לשלוח ישירות לארה”ב אני מאמין שתצטרכי לדבר עם הסניפים שלהם בארה”ב.

      לגבי איך ליצור קשר עם שפירו – במידה וצפית בחלק ב’ של שלב 6 אני מראה שם איפה הדף יצירת קשר איתם באתר
      אנחנו באופן אישי לא משתמשים בעוד שירותים שלהם למעט שילוח לארה”ב וניקוי המכס (מס) בארה”ב ולכן במידה
      ואת מעוניינת לדעת אילו עוד שירותים הם מציעים תוכלי פשוט לצור איתם קשר בקישור הבא:

      http://www.shapiro.com/contact-us/

      בהצלחה,

      אורי פירוז

  • שחר
    26/04/2015 at  14:45 Reply

    היי ,

    אחלה חומר כרגיל …
    בקשה:

    תוכלו לספק איזשהם תכתובות ספקים בסין?
    מ ALIBABA או ALIEXPRESS.

    ככה שאפשר יהיה לראות בעין את הדו שיח על MOQ `s (מינימום הזמנות)
    ואיך לנהל משא ומתן איתם בתכתובות האלה , על מה לדבר?
    ואיך לקבוע אם קיבלנו מחיר טוב?

    כמו כן , הייתי שמח לראות אותכם מדברים על ספקים באליבאבא,
    ואיך לבחור ספק נכון.

    תודה !

    • אורי פירוז
      26/04/2015 at  16:37 Reply

      היי שחר
      ההתכתבות עם כל ספק היא דבר אינדיוודואלי למוצר ולא ממש יעזור לך לראות התכתבות שלנו עם הספק
      מה גם שלא תיעדנו את ההתכתבות שלנו עם הספקים.

      חשוב להגיד שיש פה אלמנט של נסיון של הספק במכירת המוצר ויכולת לתת לך שירותים משלימים
      והכי חשוב להבין אותך ושאתה תבין אותו.

      במידה ותחליט שאתה הולך על זה ומחפש ספק רציני לכמעט כל מוצר שתבחר , אוכל להפנות אותך למשרד של TRADING COMPANY בסין שאני באופן אישי מקבל מהם שירות (מראש אומר שהם לא הכי זולים אך הנתון היותר חשוב הוא למצוא ספק שנותן מה שמבטיח ומבטיח מה שנותן),

      ב 99.99% בסין אתה מקבל על מה שאתה משלם עליו (יש אימרה ידועה ששמעתי פעם – הסיני יעדיף להביא לך זכוכיות מהזבל ולא את מה שקנית אם הוא מפסיד על העיסקה שלך)<— קבל את זה קקו מנחה.

      הוסיף ואומר שהיחסים עם הספקים הם דבר מאוד חשוב ולכן לי באופן אישי חשוב שכאשר אני מפנה לקוח אליהם הוא צריך להראות נכונות לקנות ורצינות רבה.

      בהצלחה.

  • Eyal
    26/04/2015 at  17:31 Reply

    היי אורי ואורי!
    1. אם המוצר נשלח דרך האוויר ונתקע במכס, איך יודעים שהוא נתקע במכס ואיך יוצרים קשר עם המכס על מנת לשלם?

    2. אם הספק בסין שולח את המוצר והוא נאבד בדרך, של מי האחריות ומה עושים במצב כזה?

    בתודה 🙂

    • אורי פירוז
      26/04/2015 at  19:04 Reply

      היי אייל
      1. הם יוצרים איתך קשר, חשוב שתיתן לספק דרכי קשר נכונים.
      2. במקרה כזה יש ביטוח על הסחורה (הספק יכול לבטח לך את הסחורה בעלות נוספת כמובן – זה נדיר שזה קורה)

  • Yaniv
    26/04/2015 at  19:50 Reply

    היי אורי,

    תודה על סרטונים – אין מילים ! אתם נסיכים אמיתיים.

    השאלה שלי היא –
    עדיין לא ייצרתם עמוד.
    שלחתם את המוצר לגוף שלישי לבדיקה. מה קורה עם הברקודים ?

    • אורי פירוז
      26/04/2015 at  21:58 Reply

      היי יניב
      אלו רק סירטונים שבהם הסברנו את הדרך למשלוח שבה השתמשנו (זהו רקע תאורטי)
      זמן הייצור הוא בערך חודש לכל מוצר שתבחר
      ולכן אני מאמין שאף אחד שעוקב אחרנו לא באמת סיים ייצור.
      (אבל זה לא מונע מאיתנו לחלוק עוד צוכן איכותי)

      בסירטונים הבאים נסביר כיצד יצרנו את ה LISTING באמזון.

  • לירן
    27/04/2015 at  01:29 Reply

    הי אורי ואורי,
    תודה רבה על תוכן איכותי ועל הנתינה מזמנכם וניסיונכם.. ישר כח
    בסרטונים לבחירת המוצרים אתם מזכירים את הנושא שאתם לא “מתרגשים” מתחרות ומכך שיש מס’ מוצרים בקטגוריה שמדורגים חזק. וזאת מכיוון שאתם יודעים לעשות שיווק טוב יותר מהם, ומוצרים טובים יותר.
    אך לא נגעתם בשתי הנקודות הללו (שלטעמי הן החשובות ביותר)
    אשמח אם תתיחסו לכך ביתר פירוט עם המלצות קונקרטיות.

    תודה רבה,
    לירן

    • אורי פירוז
      27/04/2015 at  10:36 Reply

      היי לירן
      את כל נושא השיווק של המוצרים מוקדם עדיין לחשוף

      וכן , אנחנו לא מתרגשים מתחרות
      אנחנו לא צריכים להיות הכי טובים – פשוט יותר טובים מהמתחרים שלנו!
      אף אחד לא יכול להבטיח שאנחנו נדורג כראשונים בקטגוריה , אך לאורך זמן אני בטוח שנוכל לחטוף פיסה גדולה מהעוגה (ואולי אפילו ראשונים בקטגוריה)

      גם פיסה קטנה מעוגה זה מספיק ויותר בשביל לייצר הכנסה לא רעה בכלל!
      ובסוף חשוב להבין שהמשחק הוא משחק של כמויות
      ויותר מוצרים שתייבא ככה הבסיס שלך יהיה יותר איתן

      כי בשורה התחתונה כמעט כל מוצר שנביא בשיטה שלנו יהיה רווחי בטווח של עד שנה (ואולי הרבה הרבה לפני)

      נקודה למחשבה…
      תראה לי השקעה או עסק או כל סוג הכנסה שאתה מכיר
      שיכול להפוך לך שקל ל 2 שקל (100% תשואה) בטווח של שנה(בהגזמה) וכמעט ללא סיכון כלל.

  • שלומי
    28/04/2015 at  07:58 Reply

    בוקר טוב,
    צריך לדבר עם צד ג’ ואם שפירו בטלפון או שיש אפשרות באימייל,
    אני מפחד שאני לא יסתדר אם האנגלית

    • אורי פירוז
      28/04/2015 at  07:59 Reply

      היי שלומי בוקר טוב
      אפשר גם באימייל וגם בטלפון
      שני הדרכים טובות

  • שי ניר
    29/04/2015 at  11:53 Reply

    ממה שקראתי באתר של fbainspection הם יכולים לטפל גם במכס ובעצם אפשר לעבוד רק איתם החל מהמשלוח מסין ועד ההגעה לאמזון כולל בדיקה ותוויות כמובן.

    1 – כלומר אם עובדים איתם אין צורך לעבוד גם עם שפירו?

    2 – אמזון בעצמם נותנים שירות של תוויות ואולי זה יותר קל וזול מלתת את זה לfbainspection?

    3- fbainspection מדגישים להגיד לחברת השילוח שישלחו את חשבון המכס אלינו ישירות כי אם שולחים אליהם זה כרוך בעלות טיפול נוספת.
    http://fbainspection.com/customs-duty-fees/

    אתם יכולים להרחיב איך בדיוק מורים לחברות השילוח על נושא המכס?
    והאם עדיף שהתשלום יעשה דרך fbainspection?

    תודה!

    • אורי לוי
      29/04/2015 at  14:36 Reply

      היי שי
      1. נכון נאוד – אתה עובד או עם שפירו או עם FBAINSPECTION
      2. הספק בסין בכלל שם את התוויות ואין יותר זול מהסינים
      3. נכון אבל עדיין עדיף שישלחו אליהם זה 35 דולר שיחסכו לך המון כאב ראש.

      “אתם יכולים להרחיב איך בדיוק מורים לחברות השילוח על נושא המכס?
      והאם עדיף שהתשלום יעשה דרך fbainspection?”
      אתה לא צריך להגיד כלום לחברת השילוח על המכס (במידה והספק בסין שולח לך את הסחורה לFBA INSPECTION ישירות (DOOR TO DOOR) – פשוט אתה מקבל מ FBA INSPECTION (במידה והחלטת לעבוד איתם ) חשבון של מכס לשלם + 35 דולר עמלה שלהם על הטיפול.

  • ליאב
    13/05/2015 at  00:43 Reply

    שלום,

    תודה רבה על הסרטונים , כל הכבוד!

    רציתי לשאול שאלה קטנה – את המוצרים שאתם שולחים לצד ג’ דרך הספק הסיני – לאיזה כתובת אתם שולחים ועל שם מי?

    תודה

    • אורי פירוז
      13/05/2015 at  09:53 Reply

      בדרך כלל לכתובת של FBAINSPECTION
      תוכל לראות בראש האתר
      http://fbainspection.com/
      על שימך או שם החברה שלך

  • יוסי
    15/05/2015 at  22:45 Reply

    שלום אורי,

    בקשר לסרטון מס 6, יש לי קצת חורים שחורים שאני לא ממש הצלחתי להבין ברמה הבסיסית. ואשמח להבהרות.

    1. האם לפני שליחת המשלוח מהספק הסיני לנמל, צריך לפתוח חשבון ב- FBA Ins?
    2. איך בדיוק אני מקשר בין FBA Ins לספק הסיני? כלומר, אילו מסמכים/ברקודים אני צריך להעביר לספק הסיני, על-מנת שיידע להביא את המוצר ל- FBA Ins? לאחר מסירת המסמכים, הם יבצעו את התהליך בעצמם?
    3. האם אני צריך להגדיר את המוצר באמזון ולשלוח ל- FBA Ins עוד לפני שאני מקשר אותם עם הספק הסיני?
    4. הבנתי ששפירו לא עושה בקרה על הסחורה. אך מה הוא עושה אם הסחורה מאוחסנת בקרטונים לא תיקניים של אמזון (מבחינת מידות, לא מבחינת הסחורה עצמה)?
    5. במקרה של החזרות מלקוח. איך בדיוק מתבצעת ההחזרה/פיצוי? האם אני אישית צריך להיות מעורב בכך, או שיש פרוצדורה אוטומטית שתטפל בזה במקומי?

    בברכה,
    יוסי

    • אורי פירוז
      16/05/2015 at  19:04 Reply

      היי יוסי אנסה להתייחס לשאלותך אחת אחת:
      1. כן
      2. אתה פשוט פותח חשבון ב FBA INSPECTION ופותח שם WORK ORDER) שבעצם מודיע להם שהולכת לנחות אצלהם סחורה מסין.
      לסיני אתה רק נותן את הכתובת של FBAINSPECTION והוא כבר ידע איך לשלוח את הסחורה לשם.

      הברקודים שאתה מעביר לספק הסיני לא קשורים לשילוח אלה למיתוג של המוצר ולעבודה שלאחר ש FBA INSPECTION יבדקו את המוצר וישלחו אותו לאמאזון
      אז אמאזון ידעו לקלוט את המוצר שלך ולקשר אותו לחשבון שלך (ממליץ לך לצפות בסירטונים שוב).

      3. בגדול התהליך הוא כזה.
      א. אתה מגדיר את המוצר באמאזון כליסטינג חדש.
      ב. אתה יוצר למוצר שלך ברקוד ייחודי ע”י אמאזון (ASIN)
      ג. אתה מוצא ספק בסין ומתחיל איתו את תהליך היצור ושולח לו את ה ASIN שקיבלת מאמאזון על מנת שיוכל להדביק על המוצר שלך כדי שאמזון ידעו לזהות אותו כאשר הוא יגיע אליהם.
      ד. אתה שולח את הסחורה לFBA INSPECTION מהספק הסיני כאשר הוא מסיים את תהליך היצור ובינתיים פותח באתר של FBA INSPECTION חשבון ו יוצר שם WO. (כדי שידעו שהסחורה בדרך).
      ה. לאחר שהסחורה הגיע לFBA INSPECTION ובדקה אותה אתה יוצר LABELS דרך חשבון האמזון שלך ונותן אותם לFBA INSPECTION.
      * יצירת ה LABELS היא בעצם אות השקמה לאמאזון להגיע לאסוף את הסחורה מ FBA INSPECTION. (כן כן אמאזון אוספים את הסחורה מFBA INSPECTION ע”H שליח של UPS)
      ו. FBA INSPECTION מדביקים את ה LABELS שיצרת להם על הקרטונים עם הסחורה שלך שעברה אצלהם בדיקה.
      ז. כמה ימים אחרי זה מגיע ל FBA INSPECTION שליח של UPS שאוסף את הסחורה מהם למחסנים של אמאזון.
      ח. כאשר הסחורה מגיעה ל FBA (המחסן של אמאזון) ברכותיי, הסחורה שלך יכולה להתחיל להימכר!

      4. בגלל זה אני לא ממליץ לעבוד עם שפירו במשלוח ראשון אלה עם FBA INSPECTION שיוכלו לעשות תיקונים בסחורה או בקרטונים במידת הצורך
      ובמשלוח הבא אתה תהיה כבר חכם יותר ומנוסה יותר (מה גם שאני עדיין ממליך לך להעביר את הסחורה דרך FBA INSPECTION) אם הכמות שלך קטנה 0- 3000 יחידות.

      5. אמאזון מטפל בזה במקומך
      מכיוון שאמאזון מנהל לך את כל המלאי – גם המוצרים חוזרים אליו למחסן במידה והלקוח החליט להחזיר – אמאזון מנהל לך את החזרות (אין כאב ראש כלל)

      מכאן ישנם 2 אופציות:
      א. אם המוצר ראוי למכירה שוב אז אמאזון מחזיר אותו למלאי (כמשומש אך תקין) ולמעשה קונה אותו ממך , אך מוכר אותו בשבילך (אתה רק מרוויח פה)
      ב. אם המוצר פגום אז אמאזון מאפשר לך או להשמיד אותו או לשלוח אותו לכל מקום שתרצה או שהוא שומר אותו במחסנים למשך זמן מוגבל ואז נפתר ממנו או מחיב אותך עלות אחזקה (מחיר מצחיק)

      המלצה שלי במקרה של פגומים היא לצבור במחסן של אמאזון כמות מסויימת ואז מכאן יש לך 2 אופציות:
      1. שלוח את כל הסחורה הפגומה לצד שלישי לשיקום והחזרה למכירה באמאזון (בעלות כמובן)
      2. לסגור עם הספק שאתה מחזיר לו את הסחורה לסין והוא מפצה אותך על העלות (אפשרי אך תלוי בעלות המוצר שרכשת)

      מקווה שזה עוזר

      • ברק
        26/05/2015 at  11:31 Reply

        היי אורי,

        1. לפי מה שהבנתי, לא משתלם בכלל לעבוד עם שפירו בכל מקרה במשלוחים יחסית קטנים (של מאות ואפילו אלפים בודדים), גם אם אני יודע בוודאות שהמשלוחים מהיצרן הסיני תקינים לחלוטין ועומדים בסטנדרטים, כי העלויות כפי שציינת מאוד גבוהות ($600 דולר ראשוני ++) ועדיף כבר FBAIns. תקן אותי אם אני טועה?
        2. FBAinspection היא גם חברת השילוח מהיצרן לא? לא הבנתי למה התכוונת שאתה שולח אליהם דרך פדקס או יופיאס בסרטון.
        3. יש לי קצת סלט עם ה – LABELS, ברגע שרכשת UPC, הוספת לחשבון באמזון, הם מייצרים לפי זה ASIN שאותו אתה שולח ליצרן להצמיד לכל מוצר, נכון? למה התכוונת בזה:

        “ה. לאחר שהסחורה הגיע לFBA INSPECTION ובדקה אותה אתה יוצר LABELS דרך חשבון האמזון שלך ונותן אותם לFBA INSPECTION.”

        באיזה LABELS מדובר כאן?
        דבר נוסף, אמזון יכולים לעשות זאת בעצמם נכון (0.2$ למוצר או משהו כזה)? במקרה והיצרן יותר יקר, איך במקרה זה אמזון מזהה את המוצרים שמשוייכים לליסטינג אם הם מגיעים ללא LABELS במקרה הזה?

        תודה רבה על ההיענות.

        • אורי פירוז
          26/05/2015 at  21:48 Reply

          היי ברק
          1. אתה צודק כאשר מדובר על כמויות קטנות ולא כבדות בכמויות גדולות שפירו יחסוך לך המון כסף.
          2. הספק הסיני בדרך כלל משתמש בפדקס או יופיאס FBAINSPECTION אינה חברת שילוח אם כי הם יכולים לסייע לך בשילוח אליהם מהספק הסיני (אך עדיף שתדבר עם הספק ישירות)
          3. http://goo.gl/4X6rzi

      • ברק
        26/05/2015 at  12:35 Reply

        דבר נוסף, לא ברור לי איך בודקים במדויק את כל עלויות השילוח מבעוד מועד – העלויות מהיצרן ל- FBAInsp ומשם לאמזון לדוגמא.
        אשמח אם אפשר להראות דוגמא מספרית עם חישוב העלויות (למוצר אחד), לפני ההזמנה.

        תודה

        • אורי פירוז
          26/05/2015 at  21:33 Reply

          היי ברק
          מאחורי חישוב עלויות למוצר מסתתר כמעט מודול שלם
          וזה כמובן מהווה בסיס רחב למציאת המוצר המנצח (והרווחי שלנו)
          ולכן לא אוכל לפרט לך בתשובה כאן

          מקווה לראותך בין המצטרפים לקורס

  • אורית
    24/07/2016 at  12:11 Reply

    כל הכבוד על העשייה והשיתוף. הסרטונים והמידע מקצרים תהליכים מתסכלים ומונעים טעויות

  • אנה
    24/08/2016 at  12:22 Reply

    היי אורי ואורי!!
    תודה על הסירטונים הם מעולים!
    האם תוכלו להמליץ על מחסן צד שלישי איתו אתם עובדים?

  • אריה
    24/08/2016 at  17:20 Reply

    שלום אורי ואורי
    כל הכבוד לכם אתם פשוט מלאכים
    חשבתי שהבנתי אבל לקראת סוף התגובות התבלבלתי עם UPC ו-ASIN. אני קונה ברקוד אחד ושולח לספק בסין שידביק על המוצרים? וגם שולח לספק בסין ASIN שקיבלתי מאמזון שידביק על המוצרים? תודה עח הסדר בבילבול

  • [email protected]
    06/09/2016 at  13:56 Reply

    היי אורי,
    תודה על ההדרכה הנפלאה.
    לא הבנתי בדיוק את עניין המדבקות:
    יש מדבקות להדבקה על הארגז [שולחים לספק או לFBAins?
    יש מדבקות שמדביקים על כל יחידת מוצר. מי מדביק? הספק או FBAins?
    אשמח להסבר נוסף
    תודה
    שרגא

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  23:07 Reply

      הסיני מדביק את המדבקות על המוצר
      בגדול – אתה מקבל מאמזון מדבקות להדבקה על מוצר – נותן לסיני להדביק על המוצר שלך

  • דוד
    19/09/2016 at  07:28 Reply

    שלום אורי ואורי
    אתם מדהימים!

    שאלה: האם על כל מוצר צריך שיהיה שני ברקודים, גם UPC וגם Asin?
    האם אני יכול להשתמש עם Upc של מישהו, לדוגמא רוצה למכור חולצה אז נכנס לאמזון ומוצא איזה ברקוד של חולצה?
    האם fba ispection מתעסקים עם כמויות קטנות כמו עשרים יחידות, אני חושב לחלק את ההשקעה להרבה מוצרים.

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  22:53 Reply

      יש צורך רק בברקוד אחד לכל מוצר
      לא ממלית להתחיל עם כמות קטנה של יחידות כי ברגע שנגמר המלאי GAME OVER
      וצריך להתחיל את הקידום מחדש

  • ניב
    24/09/2016 at  15:40 Reply

    היי אורי ואורי,
    קודם כל חייב לציין שאתם מסבירים בצורה נפלאה,
    אני אשמח אם תוכלו לתת כמה דוגמאות לחברות צד שלישי שאתם מכירים ומניסיונכם הרב מדובר בחברות שניתן לסמוך עליהם ועלותם לא גבוהה כלכך.
    בנוסף, עוד דבר שלא כלכך הבנתי הוא כאשר הספק מבצע משלוח אקספרס ישירות לכתובת חברת הצד שלישי, אז אין לי כלל כאבי ראש של המשלוח, נכון?
    ובעתיד ה”כאב הראש” היחיד שיהיה לי הוא לתאם מול שפירו איסוף של המוצר מהספק עד לאמזון? למה במשלוח שני לא צריך לבדוק את האריזה? כמו שציינת סינים יכולים הרי לטעות שוב.. ואז יכולה להיווצר בעיה כמו שציינת.

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  22:37 Reply

      היי ניב שאני שמח שאתה נהנה מהתכנים
      חברות תד שלישי מומלצות
      https://fbainspection.com/
      professionalfba.com
      שפירו

      לשאלתך – מומלץ לשלוח לצד שלישי כן זה חוסך כאב ראש

      במשלוח השני כבר ביססת מערכת יחסים עם הספק וסביר להניח שתקבל את מה שהזמנת במשלוח הראשון
      אם תרצה לבדוק שוב אני מציע לעשות בדיקה עם סוכן שיבדוק את הסחורה בחנות המפעל ושלוח ישירות לאמזון

  • שיר
    09/12/2016 at  08:42 Reply

    שלום
    שהתכתבתי עם הצד השלישי בקשו ממני EIN) מה זה האם אני חייבת אותו

  • עמית
    11/12/2016 at  19:53 Reply

    קודם כל, תודה רבה על הסרטונים המעניינים והמועילים מאוד!
    רציתי לשאול האם שפירו ומה שהגדרתם “צד שלישי” אלו חברות נפרדות? שפירו לא בודקים גם את המוצרים? הם חברת שילוח בלבד?

    תודה רבה,
    עמית

  • אירה
    08/02/2017 at  09:17 Reply

    הי אורי,
    כמה שאלות על החלק ב’:
    1. האם ה-FBAINSPECTOR שולח לבד את הדברים אחרי שהוא בדק אותם למחסן של אמאזון? כמה הוא לוקח על השירות הזה?
    2. האם הוא מנקה את המיסוי?
    בעצם איך המוצר מגיע מהם למחסן של אמאזון?

  • שאדי אבו חמ
    21/05/2017 at  20:43 Reply

    אורי ואורי אתם תתותחים ומה שאתם משתפים מהנסיון שלכם לא ברור מאלוי.
    השאלה שלי היא האם אתם מעברים קורס בנושא מסחר באמזון מפורט וממוקד? ואם כן
    מה היא עלות הקורס? אשמח אם תצרו איתי קשר או במייל או לטל” 0523990826

  • תמי דולפין
    22/05/2017 at  19:00 Reply

    ראשית תוספת לתודות על ההשקעה והשיתןף…..
    שאלה – פניתי לשפירו לגבי משלוח ארשון של 300 יחידות קטנות… מדובר ב 6 ארגזים קטנים של 25 קג….. שפירו טוענים שלא עובדים עם משלוחים קטנים<??????
    מה עושים

  • שלמה
    02/06/2017 at  00:45 Reply

    היי אורי ואורי ,
    קודם כל אין עליכם ! כל כך הרבה סבלנות ואריכות רוח בהסברים מפורטים שעושים המון סדר …תודה !
    חייב שתעשו לי סדר בנושא צירוף שני פריטים למשלוח.כזכור המלצתם לבדל את המוצר הראשי בטוויסט אך לא הצלחתי להבין כיצד אפשר לארוז את שני המוצרים יחד אצל הספק הסיני…? ומה קורה שלרוב ניתן למצוא מוצר משלים אצל ספק אחר …האם אפשר לשלוח את שני המוצרים לצד שלישי הן לבדיקה והן לאריזה ביחד? האם שפירו עושה זאת ?מה לגבי ברקודים האם לכל מוצר ברקוד נפרד ואז אורזים את המוצרים יחד ומוציאים ברקוד שלישי ?האם אפשר לשלוח את שני המוצרים בנפרד לאמזון ולבקש מאמזון שבכל הזמנה יצרפו למוצר הראשי את הבונוס המצורף ?מדובר בנקודה מאוד חשובה ואשמח אם תחדדו את העניין הזה כי על זה בנוי עיקר הבידול והטוויסט שעליו דיברתם באחד הסרטונים ולא ממש מובן כיצד לעשות את תהליך האריזה בצורה נכונה .
    הרבה תודה וישר כוח !!!
    שלמה

  • איתי
    15/06/2017 at  12:27 Reply

    שלום,

    אשמח לדעת אם יש לכם הסבר לshipping label שצריכה להיות על הקרטונים (master (
    האם יש תבנית מסויימת?
    האם הברקוד שעל המוצרים צריך להיות גם על הקרטון ?

  • נועם
    22/07/2017 at  21:21 Reply

    היי
    כבר תקופה הולכים עם סרטונים שלכם יד ביד והם באמת נהדרים.
    שאלה לי יש לי מוצר אחד ב3 צבעים שונים מה אני עושה עם הupc והasin? איך אני יוצרת דף אחד עם שלושת הצבעים ועדין אימזון ידע מה צבע המוצר הנבחר.

  • ניר
    05/09/2017 at  12:15 Reply

    היי אורי,
    קודם כל הסירטונים שלכם מדהימים ועזרו לי להבין הרבה.
    אבל התהליך עצמו צעד אחר צעד לא ממש מובן לי.

    ואם יש לי ספק אמריקאי, זה משנה משהו מבחינת כל התהליך?

    • אורי לוי
      08/02/2018 at  21:19 Reply

      לא ממש משנה.. בד”כ זול יותר לעבוד עם ספקים סינים אבל גם אמריקאי יכול לתפוס טוב.

  • אור רומנו
    18/09/2017 at  10:26 Reply

    יש לי שאלה:פתחתי חשבון באמזון הוספתי את כל הפרטים ודבירתי כבר עם ספק לגבי קניית מוצר ושליחה למחסנים של אמזון,עכשיו בשלב הבא אני צריך לשלוח את המוצר לאמזון ואז לפרסם את הפריט למכירה או שקודם אני מפרסם את הפריט ואז שולח לאמזון?

    • אורי לוי
      08/02/2018 at  21:18 Reply

      היי אור צפה בסדרת הסרטונים הזו תעשה לך המון סדר והיגיון: http://sosimple.co.il/launch6

  • יאיר
    15/10/2017 at  12:07 Reply

    כל הסרטונם פשוט מדהמים
    אם אני רוצה לשלוח דרך האויר ישרות לאמזון, בלי צד שלישי, איך אני משלם מס בארה”ב?תודה רבה

    • אורי לוי
      08/02/2018 at  21:13 Reply

      היי יאיר ותודה על הפרגון!
      לגבי שאלתך צריך להתעייץ עם חברת שילוח (ממליץ על רפאל אלבז חפש בפייסבוק) כיוון שהמיסים משתנים מקטגוריה לקטגוריה ועוד מספר פקטרוים שמשפיעים. בברכה אורי

  • עינת
    12/11/2017 at  17:24 Reply

    היי אורי,
    אנו סטארטאפ שמוכר כבר בחנויות אמזון בארה״ב ואירופה. יש לי כמה שאלות:
    1. אם אני שולחת את המוצרים ע״ג פאלטה- האם יש סטנדרטים מסוימים שאמזון מבקשים?
    2. אני יודעת שיש מעין כרטיס שניתן לקנות בארה״ב תמורת $800 לשנה והוא מאפשר לך פטור ממכס למרבית המשלוחים שתייבא- יודע להרחיב על זה? איך בדיוק מתרחש התהליך ולמי פונים?
    3. אתה מכיר מחשבון מסוים שניתן להכניס בו את קוד המוצר, משקל וגודל והוא יחשב את עלות המכס המשוערת?
    תודה ואחלה סרטונים!

  • אנה
    26/04/2018 at  22:55 Reply

    הזמנתי מספק בסין 1,000 יחידות ממוצר מסויים… איך כדאי לבקש מהספק לשלוח את המוצרים? יותר בקופסא על מנת שיהיה פחות ארזים או פחות בקופסא על מנת שיהיה יותר ארגזים? הכוונה שלי מבחינת התשלום על האיחסון… איזו אפשרות תהיה יותר זולה?

  • טל
    17/05/2018 at  07:34 Reply

    שלום רב. כמה זמן אמור לקחת למשלוח להגיע מסין לארהב \ אמזון . הספק הסיני אמר לי 40 יום. האם זה הזמן?
    תודה לעונים

  • ארז ל
    27/05/2019 at  15:34 Reply

    שאלה לגבי שילוח האם שפירו הוא המשלח הרשמי של אמזון האם זו הדרך הזולה ביותר לשלוח מסין

    • אורי לוי
      28/01/2021 at  23:17 Reply

      צריך לבקש הצעת מחיר ממספר משלחים ולהשוות

  • יצחק
    26/01/2020 at  22:25 Reply

    תודה רבה מיוחדת על כל הסרטונים המיוחדים
    רציתי לשאול, ברמת העיקרון יש אופציה לשלוח ישירות לאמזון ע”י חברת שילוח ולא דפקה שפירו או FBAINSPECTOR? ושוב תודה

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר