fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

שלב 3 – מציאת מוצר מנצח – חלק א’

קייס סטאדי חלק 3א
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

[ninja-popup id=2335 autoopen=true]

הגענו לשלב אולי הכי חשוב בכל התהליך. שלב שאם לא נעשה אותו כמו שצריך, יהיה לנו מאוד קשה אחר כך להתקדם.

השלב הזה כמובן הוא בחירת המוצר המנצח שלנו שאיתו נמשיך לשלבים הבאים וננסה לייצר ממנו הכנסה בסך $3000 בעזרת אמזון.

התכנון המקורי שלנו בקייס סטאדי הזה היה להראות לכם בעיקר תקצירים של הפעולות שכבר עשינו כדי לא לעייף אתכם יותר מידי בתהליך. בעקבות העובדה שפונים אלינו הרבה אנשים דרך התגובות, דרך הפייסבוק, דרך עמוד “צור קשר” ודרך יוטיוב, החלטנו שאת שלב מספר 3 – “מציאת מוצר מנצח”, תוכלו לצפות במלואו.

מה תלמדו בסרטון?

לאחר שסיימתם לצפות בסרטון הקודם “7 הדגשים המרכזיים לבחירת מוצר מנצח למכירה באמזון” כבר קיבלתם הבנה על הכיוון של המוצרים שנרצה לחפש.

כפי שכבר ציינתי, הסרטון הזה הוא לב ליבה של כל השיטה שלנו. בסרטון הדרכה זה נלמד אתכם את הדרך המלאה שאותה אנו עוברים בכל פעם שמחליטים להביא מוצר חדש. וגם הפעם, אנו פועלים בדיוק באותה הדרך ואותה השיטה על מנת למצוא את המוצר המנצ הבא שלנו.

אז לסיום:

1. אם עדיין לא עשיתם זאת – צפו בסרטון הקודם
2. פנו לעצמכם שעתיים שלמות בלי רעש מסביב ותקשיבו לסרטון במלואו
3. תרשמו הערות ושאלות
4. נסו לפעול על פי השיטה שלנו והכינו רשימת מוצרים פוטנציאלים

* מומלץ להעביר לאיכות 720P כדי להגביר את חווית הצפייה.

הורידו את הטבלה ישירות אליכם למחשב

[sociallocker id=”2412″]
לחצו להורדה – רשימת מוצרים פוטנציאלים שמצאנו
לחצו להורדה – תבנית המוצרים – גרסא חדשה!
[/sociallocker]

מה בסרטון הבא?

בסרטון ההדרכה הבא נציג לכם את הרשימה המעודכנת שלנו של 70 המוצרים הפוטנציאלים החדשים שמצאנו ומתוך הרשימה הזו נבחר את המוצר המנצח שאיתו נמשיך לשלבים הבאים. שווה לחכות!


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


22 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • שירלי לאונ�
    07/04/2015 at  08:05 Reply

    מאוד מעניין ו”עושה סדר” סידרת השעורים שלכם.

    לגבי מציאת המוצר חייבים לציין שיש קטגוריות שלמות שאמזון לא מאפשר להכנס ולמכור דרכם באופן אוטומטי.
    כל מה ששייך לpersonal care. jewelry ומוצרי מכולת (אוכל) כמעט חסומים. וכן אופנה. (יתכן שיש עוד קטגוריות).
    יש צורך באישור אמזון להכנס לקטגוריות אילה. וחבל על הזמן בחיפוש בקטגוריות אילה.

    מצפה להמשך הסרטונים שלכם.

    • אורי לוי
      07/04/2015 at  10:22 Reply

      אהלן שירלי, תודה על הבהרה. אכן יש מוצרים שאמזון לא מאפשרים למכור בהם כיוון שהרבה מאוד אנשים כבר מוכרים בקטגוריות האלו ואמזון רוצים לנקות את השטח לפני שמכניסים מוכרים חדשים לאותן קטגוריות.
      עם זאת, יש לציין שרוב הקטגוריות שאמזון חוסמים לא רלוונטיות אלינו – כמו מוצרי מזון תכשיטים אופנה ועוד..

      • שירלי לאונ�
        08/04/2015 at  23:28 Reply

        חיפשתם שם מברשות שיער – לא יתנו לכם להעלותם למכירה כי זה שייך לpersonal care ולהכנס לקטגוריה הזאת צריך לעבור מסכת לא פשוטה והרבה חודשים עד שמאשרים את זה.

        • אורי לוי
          09/04/2015 at  14:43 Reply

          גם המשקפיים זה באותה קטגוריה של Personal Care
          והתקבלנו אליה ללא בעיות מיוחדת
          ובודאי שהדבר לא לקח לנו מספר חודשים

  • שי ניר
    08/04/2015 at  12:42 Reply

    תודה רבה אורי ואורי!
    למדתי הרבה מהסרטונים שלכם.
    אני עוסק הרבה שנים ב pay per click ב adwords , facebook ads ולאחרונה גם amazon.
    שמתי לב שאתם עובדים הרבה עם google trends.
    שהוא מצוין לגילוי trends…
    לחיזוי ביקושים בצורה יותר ספציפית ממליץ בחום על adwords keyword planner.
    שנותן לכם כמות חיפושים וקליקים יומית וגם חיזוי אחוזי המרה, מילים קשורות ועוד.
    מחכה לסרטונים הבאים:)

    • אורי לוי
      09/04/2015 at  17:04 Reply

      היי שי, שמחים לשמוע שאתה נהנה!
      אגב, גוגל טרנדס פחות רלוונטי אלינו כיוון שאנו לא מחפשים לקדם את המוצר בגוגל.

  • Vered
    11/04/2015 at  16:56 Reply

    הי אורי ואורי (עם ז)
    נהנית מאד מהסרטונים שלכם ומתחילה ל”שחק” בידע שלמדתי מכם.
    לא מוצאת היכן הראיתם איך לשנות מדינה באמזון (או בגוגל). אני מקבלת הכל בשקלים.
    אנא תשובתכם המהירה.
    תודה מקרב לב
    ורד

    • אורי פירוז
      11/04/2015 at  17:14 Reply

      היי ורד
      לא הבנתי את כוונתך “איך לשהות מדינה האמאזון (או בגוגל)”
      אמאזון וגוגל הם שני פלטפורמות שונות לחלוטין אשמח אם תשלחי לי צילום מסך
      כדי שאוכל לסייע.

  • יוסי
    14/04/2015 at  12:53 Reply

    היי אורים (חצי מאורים ותומים…)
    ראשית, אני רוצה להודות לכם על התוכן המרתק שאתם חולקים בנדיבות כזו…
    יש לי שתי תהיות:
    1. למה עדיף שה reviews יהיו במספר נמוך?
    2. לפי מה שראיתי עד כה, נראה שאמזון, בסופו של דבר, ישתלט על כל התחומים והמוצרים הרווחיים והמוצלחים…
    שוב תודה

    • אורי לוי
      14/04/2015 at  15:00 Reply

      היי יוסי
      1. פחות Reviews משמעותו פחות תחרות (אנחנו מעדיפים שיהיה תחרות כי זה אומר שיש ביקוש אבל לא ניכנס למלחמות שלא נוכל לנצח בהם)
      2. ימים יגידו, אני מאמין שלא. מכיוון שבמידה והדבר יקרה , אף אחד לא ירצה למכור יותר באמאזון (אי אפשר לנצח מונופול) לכן אמאזון לא יהיה רווחים מעמלות על מכירות מספקים חיצוניים כמונו (דבר שמהווה את רוב הרווחים של אמאזון)

      • מאיה
        24/05/2015 at  22:09 Reply

        היי אורים,
        אתם נהדרים, המון תודה על כל החומרים שאתם חולקים עמנו!!

        שאלה:
        אני מבינה שאנחנו רוצים שתהייה תחרות אך לא גדולה מדי.
        אשמח לדעת מהו “מספר האצבע” שלנו (כמה Reviews אנחנו רוצים לראות כדי להחליט שזאת תחרות סבירה עבורנו)?

        • אורי פירוז
          25/05/2015 at  08:45 Reply

          היי מאיה
          שאלה נהדרת
          כלל האצבע אומר 800 רוויוס מקסימום
          אבל שבעמוד הראשון למילת מפתח הראשית צריך להיות לפחות 2 מוצרים עם פחות מ 60 רוויוס

  • רחל
    22/04/2015 at  01:32 Reply

    היי אורי ואורי
    כאשר חיפשתם מוצרים שהם בדירוג גבוה ברשימת הבסט סלרס לא התייחסתם לנושא שיכול להיות חשוב מאוד להצלחת המכירות: שילוב מוצר מסויים בקטגוריה מתאימה, שיכולה בהחלט להשפיע על המכירות. למשל, משקפי הקריאה רשומים בחלקם תחת קטגוריה של הלבשה ואחרים תחת קטגוריה של בריאות וטיפוח אישי. יכול להיות שמוצר שמדורג תחת הלבשה במקום 3100 יכול לתפוש מקום 300 כשהוא מקוטלג יותר נכון. האם זה נושא שכדאי לבחון אותו לעומק לפני ש”פוסלים” מוצר שמדורג נמוך? אולי דווקא יש פוטנציאל להתחרות במוצר כזה כשהוא מקוטלג יותר טוב?
    (באופן מוזר רוב משקפי הקריאה שבחנתם בסרטון מקוטלגים תחת shoes בקטגוריה הראשית :). בכל אופן, נכון להיום כשבדקתי באמזון הם מקוטלגים יותר “נורמלי” )

    • אורי פירוז
      22/04/2015 at  07:54 Reply

      אני חושב שהתשובה נמצאת בגוף השאלה

      מכיוון שפעם הם מדורגים תחת קטגוריה א’ ופעם תחת קטגוריה ב’
      אנחנו לא באמת מסתכלים תחת איזה קטגוריה המוצר מדורג
      אלה רק בודקים שיש למוצר אינדיקציה חוזרת להיות BEST SELLER

      אחר כך אנו מצליבים את המידע עם עוד המון מקומות לקבל אינדיקציה מבוססת יותר
      למידע שמצאנו , בידיעה שהכלים שיש לנו (בשיווק) יעזרו לנו להיות מדורגים גבוהה

  • ליאור
    28/07/2015 at  22:07 Reply

    למה לכל מוצר יש 3 BSR ?
    (דירוגים)
    לאיזה דירוג להתייחס אם הראשון הוא 4000 השני 50 והשלישי 200000?

    • אורי לוי
      08/08/2015 at  22:18 Reply

      היי ליאור
      מתייחסים לדירוג בקטגוריה הראשית של המוצר בלבד

  • יהודה דדוב�
    30/09/2015 at  19:20 Reply

    בס”ד

    באיזה קטגוריה זה תרופות הומיאופטיות? תודה.

    • אורי פירוז
      12/10/2015 at  08:39 Reply

      תבדקי באמזון
      זה מצויין שם

  • sara
    02/11/2015 at  22:04 Reply

    היי, סתם תהיתי , למה צריך לקנות כל כך הרבה סחורה ולהמר , ימכר לא ימכר , אם קניתי , ולא ידעתי בדיוק איך לעשות לזה כמות טובה של רוויוז , חוות דעת על המוצר , ואני לא טובה בלקדם את המוצר שלי , אז בעצם באתי לפרנס במקום להתפרנס, למה לא קנות 10 /20 מוצרים ולראות איך הולך , ולהתקדם לפי הקצב, אחרי הכל במדינה הזו אין אנשים עם כסף [הרוב, ] לכולם יש איזה חיסכון קטן לבר מיצווה , לחתונה , לא מי יודע מה , ולהכנס להימור , ומה אם חשבתי שהמוצר הזה יהיה שלגר , ומסתבר שהוא שלגר רק במוח שלי ?

    • אורי פירוז
      11/11/2015 at  14:11 Reply

      שרה שלום
      את לא מאמרת , השיטה שלנו מבוססת על מחקר מקדים שבסופו את תוכלי לדעת האם להזמין סחורה או לא ולהרוויח.
      הסיבה שאת מזמינה הרבה מלאי היא בגלל שיש רק חוק אחד שחשוב לדעת בנושא ניהול המלאי באמזון הוא: שאסור שיגמר לך המלא לעולם!!” ברגע שהמלאי נגמר , המוצר שלך מת!

      שרה, אמזון זה עסק לכל דבר וכדי להקים עסק צריך השקעה. לא לכולם זה מתאים – מי שאומר לך שיש לו פיתרון להביא עסק שמכניס מליונים בלי להשקיע שקל – פשוט משקר

  • ezra yanuv
    03/03/2016 at  18:27 Reply

    אתם מגישים את החומר נפלא. ניתן להבנה עם ההצלחות והבעיות. וזה טוב ומכובד. זה לא קל. דרושה יוזמה של איש מסחר וכלכלה. דרוש גם זמן. אי שם אתפנה ואנסה להיכנס לזה. תודה. אמשיך להבין ולקלוט. עזרא

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר