מה זה ספליטלי? 0

פורסם בתאריך October 17th, 2017 על-ידי Lior Connelly

שלום חברים, כאן אורי פירוז והיום רציתי לדבר איתכם על משהו.

והמשהו הזה אומר זה חוק המספרים הקטנים. זה אומר שמה אם הייתם יכולים לדעת שתמונה A עובדת יותר טוב מתמונה B במוצר שלכם? או כותרת X יותר טובה מכותרת Y וגורמת לאנשים יותר לקנות? נגיד, אם מכותרת X קונים אחד ל-10, מכותרת Y קונים 2 או 3 אנשים מתוך 10. מה אם הייתם יכולים לדעת אם X יותר טוב מ-Y בצורה מוחלטת? אם הייתם יכולים לדעת את זה, הייתם יכולים להשתפר. ואם הייתם יכולים להשתפר, הייתם יכולים לדעת מה משפיע. כי ברגע שאתם יודעים מה משפיע אתם יכולים להשתפר. ולצערי, לא הרבה אפשרויות מאפשרים לנו לבוא ולמדוד את אחוזי ההמרה שלנו או את אחוזי המכירה שלנו באמזון.

הכלי היחיד שאני מכיר, קוראים לו ספליטלי. ספליטלי זה כלי שאני באופן אישי התחלתי לאחרונה להשתמש בו. ואני רוצה להמליץ עליו בחום, בסדר? כי ברגע שאתם תתמקדו בו… אני לא אכנס קצת לביט ולבייט. ברגע שאתם תדעו ש-X יותר טוב מ-Y, אני מדבר על תמונה, וש-X יותר טוב מ-Y, אני מדבר על כותרת, וש-X יותר טוב מ-Y, אני מדבר על בולט-פוינט, וש-X יותר טוב מ-Y, אני מדבר על תיאור המוצר שלכם, ברגע שאתם תדעו ש-X יותר טוב מ-Y, אתם תדעו להשתפר. אתם תדעו להתקדם, אתם תדעו לקחת את ה-X הזה ואחר כך לשנות אותו ל-Z, שהוא יהיה יותר טוב מ-X. ואתם תגדילו את אחוזי ההמרה שלכם באופן קונסיסטנטי ותדעו איזה מילים ממיסות את הקהל שלכם.

אני אספר לכם סיפור. היה לי מוצר מתחום ה-House, דברים שאנשים מחזיקים בבית, הם משתמשים בהם ביומיום, משהו בסגנון של נייר טואלט, והשתמשתי בכותרת שלי שם במילה, שכתבתי שם “Grocery Shop”. וברגע שרק שיניתי את המילה הזאת ל-“Marketplace”, לקחתי ושיניתי את המילה Grocery Shop ל-Marketplace, הגדלתי את אחוזי ההמרה שלי בכמעט 10% למוצר שלי, בגלל מילה אחת.

וגיליתי מהר מאד שברגע ששיניתי את המילה הזאת ל-Marketplace, הבנתי שזה השפה שהקהל שלי משתמש בו ולכן הוא הרגיש יותר קרוב למוצר שלי מאשר למוצרים של המתחרים שלי, שהשתמשו ב-Grocery Shop, כי אז העתקתי פשוט את מה שהם אמרו. ושיניתי את זה ל-Marketplace. זה היה ממש בלי כוונה, כי פשוט שיניתי את המשפט הזה ואז לא זכרתי אם זה היה grocery shop או marketplace. שיניתי את זה ל-marketplace ובאם! האפקט היה פשוט מדהים.

ובאותו רגע אני הבנתי שיש משמעות למילים, יש משמעות לתמונות, יש משמעות לספליט-טסטינג. לפעמים שינוי קטן יכול להוביל לאפקט גדול. אגב, השינוי הקטן הזה של המילה הזאת הכניס לי עשרות אלפי דולרים ויש משמעות מאד מאד גדולה לשינויים הקטנים ולמדידה שלהם. אז תשתמשו בספליטלי, תמדדו את התוצאות שלכם, תתקדמו קדימה, תדעו מה עובד, מה לא עובד, וככל שתעשו יותר ממה שעובד, ככה אתם תייצרו יותר ותצליחו יותר.

אז תתחילו לספטלט. שיהיה לכם בהצלחה, חברים.

יש לך שאלה בנושא אמזון? הוסף אותה בתגובות מתחת לסרטון ונענה עליה בוידאו הבא שלנו.

רוצים לקבל עוד פרטים בנושא מסחר באמזון? הנה מספר המלצות בחינם:

1. 12 השלבים על-פיהם פעלנו ובעזרתם הגענו ל-$6000 במכירות באמזון בתוך חודשיים בלבד!

צפה כעת בחינם: http://sosimple.co.il/cs

2. הדרכה בחינם! איך למכור מוצרים פיזיים באמזון ולייצר מכונת מכירות אוטומטית משלך, מבלי להתעסק עם מלאי, שילוח ושירות לקוחות

צפה כעת בחינם: https://goo.gl/zSdVLM

3. עשה לנו לייק לעמוד הפייסבוק כדי לקבל להצטרף לשידורים החיים שלנו בפייסבוק סביב אמזון:https://www.facebook.com/sosimple4u/

4. עקוב אחרי הערוץ שלנו ביוטיוב כדי לקבל סרטונים מעניינים נוספים בכל יום:

https://www.youtube.com/channel/UCjx-on4RcEzQWY3_GwrrmXw?sub_confirmation=1

5. הצטרף לקהילת המוכרים העצומה של האקדמיה לאמזון של SoSimple (עם קרוב ל 6000 אנשים ויםםם של תוכן טוב ועדכונים חמים!)

https://www.facebook.com/groups/sosimpleOpen/

0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר