fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

פתוח לקריאה בחינם: הנה התחזית המלאה להצלחת המותג שלך באמזון בשנת 2019 והלאה…

  • facebook
  • chat
  • whatsapp
writer image

מאת: אורי פירוז, סוחר באמזון פרייבט לייבל (מותג פרטי) כ-13 שנה ועם למעלה מ-850 מותגים שונים. מוביל דעה, המנטור של המנטורים ויוצר האקדמיה לאמזון של SoSimple.

תאריך: 17/04/2024

פספסת אחד או יותר מהשיעורים הקודמים? גש מפה לשיעור #1לשיעור #2, לשיעור #3, לשיעור #4, לשיעור #5, לשיעור #6, לשיעור #7, לשיעור #8

בפוסט הזה אנחנו נתקדם ונקים את ההצעה הבאה והעיקרית שלנו (קמפיין רוויוס) שיוצג ללקוח לאחר 7 ימים (מיום הרכישה) כאשר המטרה שלנו בקמפיין הנוכחי היא להגדיל את הרף כדי לגרום ללקוחות שלנו ליצור איתנו אינטראקציה מיוזמתו.

זוהי הלבנה השניה (Block 2) בהקמת שיווק צל למותג הפרטי שלכםלאחר שתסיימו לממש את הפוסט הזה אתם תוכלו להגיד בגאווה שאתם נמצאים בבלוק 2 (רמה 2) בשיווק הצל שלכם.

 

אם עדיין לא קראתם את הפוסט הקודם עשו זאת כעת… תגלו כיצד להקים קמפיין הגדלת אחריות שיופיע ללקוחות שרכשו מאיתנו מיד לאחר הרכישה.

בפוסט הנוכחי אנחנו נלמד כיצד נוכל למשוך את הלקוחות שלנו לכדי יצירת התקשרות איתנו בעזרת מוצר פיתיון חינמי – ולאחר שהם יקבלו את מה שיש לנו להציע אנחנו ננצל את תחושת הוקרת התודה שלהם כדי לקבל ביקורת למוצר המקורי שלנו באמזון.

ככה זה נראה על גרף הזמן:

והיופי בכל סדרת הקמפיינים שאנחנו מקימים עכשיו הוא שהם הבסיס לתשתית שתשרת אותנו המון המון זמן אך ההקמה שלהם היא חד פעמית..

בלי הרבה מילים ניגש ונראה כיצד אני מקים את הקמפיין דרך ReviewsKick.com

צפו בהדרכה..

חלק א’ – התקנת התשתיות לקמפיין:

חלק ב’ – פרסום הקמפיין בצורה נכונה בפייסבוק:

לחץ להורדה: קבצים רלוונטים לקמפיין ביקורות

היופי בקמפיין הזה הוא שניתן לשכפל אותו יותר מפעם אחת..

אני אוהב לייצר קמפיינים זהים שנראים ככה על מנת לנסות פיתיונות שונים:

קמפיין עם מוצר פיתיון (2) נוסף: שיוצג החל מהיום ה 14 – במשך עוד 14 יום.

קמפיין עם מוצר פיתיון (3) נוסף: שיוצג החל מהיום ה 21 – במשך עוד 14 יום.

קמפיין עם מוצר פיתיון (4) נוסף: שיוצג החל מהיום ה 28 – במשך עוד 14 יום.

וכאן בעצם אנחנו מסיימים את בלוק השני ללקוחות שרכשו את המותג שלנו.

אם עדיין לא הבנתם מהם בלוקים – בלוקים הם למעשה קמפיינים שיוצגו ללקוחות שלכם או ללקוחות פוטנציאלים שלכם…

אם יישמתם את מה שלימדתי בפוסט הזה יש לכם:

קמפיין 1- להגדלת אחריות (בלוק 1)

וקמפיין 2 לקבלת ביקורות (בלוק 2)

היופי הוא כמובן שתוכלו לשכפל את בלוק 2 כמה פעמים שתרצו…

יש כמובן עוד בלוקים אבל לסדרת הכתבות הקרובה זה מספיק בשביל קמפיין צל בסיסי – מכאן אנחנו נלך לקמפיין השלישי שלנו בלוק 3.

שעליו נדבר בכתבה הקרובה יצירת קמפיין שיווקי להזרמת תנועה חיצונית ורכישות למותג שלנו מחוץ לאמזון.

עברו כעת לקמפיין השלישי והאחרון בסדרה הזו…


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


5 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר