פתוח לקריאה בחינם: הנה התחזית המלאה להצלחת המותג שלך באמזון בשנת 2019 והלאה…

writer image

מאת: אורי פירוז, סוחר באמזון פרייבט לייבל (מותג פרטי) כ-13 שנה ועם למעלה מ-850 מותגים שונים. מוביל דעה, המנטור של המנטורים ויוצר האקדמיה לאמזון של SoSimple.

תאריך: 25/03/2019

פספסת אחד או יותר מהשיעורים הקודמים? גש מפה לשיעור #1לשיעור #2, לשיעור #3, לשיעור #4, לשיעור #5, לשיעור #6, לשיעור #7

בפוסט הקודם בסדרת ההדרכות פתחנו חשבון באתר ReviewsKick.com והמערכת העלת את כל הלקוחות שרכשו מאיתנו בעבר לקהל של Custom Audience של פייסבוק ויצרה לנו 12 קהלים לכל Asin.

לפני שניגש להקמת קמפיינים/הצעות שיוצגו ללקוחות שלנו באופן הבא..
נעצור לרגע כדי להבין כיצד הולך להיראות הקמפיין הגדלת אחריות שלנו:

1. לאחר רכישת המוצר באמזון הם יראו באופן אוטומטי וכמעט מיידי מודעה שמציעה להם להגדיל אחריות למוצר שרכשו.

2. ברגע שילחצו על המודעה יופנו לעמוד שיבקש מהם פרטי הזמנה ואימייל עם פרטי האחריות המורחבת (עם אימות אמיתי של הפרטים).

3. אחרי שהם ימלאו הם יופנו לעמוד תודה בו תהיה להם את האפשרות לתקשר איתנו במספר דרכים.

 

שלב 1 – הפעלת הקמפיין באתר שלנו בתוך ReviewsKick ועריכתו שיתאים להצעה שלנו:

שלב 2 – יצירת מודעה בפייסבוק שתוביל לקמפיין שיצרנו באתר והגעה (טירגוט) הלקוחות הרלוונטיים שרכשו מאיתנו ב 14 יום האחרונים.

לחץ להורדה: קבצים רלוונטים לקמפיין הרחבת אחריות

בפוסט הבא אנחנו ממשיכים להצעה הבאה שלנו עם קמפיין ביקורות שתוצג ללקוח לאחר 7 ימים ושבסופה המטרה היא שהלקוח ישאיר לנו ביקורת למוצר שלנו…

אורי לוי
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.