fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

איך פיתחתי ומיתגתי את המוצר הראשון שלי למכירה באמזון?

מוצר באמזון
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

[ninja-popup id=2335 autoopen=true]

לפני חצי שנה החלטתי לנטוש כמעט הכל. פרוייקטים שהתחלתי לעבוד עליהם, רעיונות שעמדו בפתח ומטרות נוספות שהיו בשלבי תכנון. לפני חצי שנה בערך הבנתי שאני חייב לעשות בחירה ושזה כמעט בלתי אפשרי ליצור מספר פרוייקטים במקביל כיוון שזה דורש המון ואנרגיות. מעבר לזה, הבנתי שכדאי לי לבחור את הפרוייקט שהכי מעניין אותי ולשים את מירב המאמצים עליו.

שאר הפרוייקטים? הם יחכו. אני לא ממהר לשום מקום. בתקופה הזו (ועוד קצת לפניה) למדתי ועדיין לומד כל מה שאני יכול על מכירת מוצרים באמזון. איך הדברים עובדים שם? מהי הדרך הכי טובה למכור מוצרים? אילו מוצרים יותר נמכרים ואילו פחות? אילו שיטות מכירה קיימות באמזון ואיזו הכי רווחית? באיזו אסטרטגיה כדאי לבחור ולמה? ובסופו של דבר התמקדתי בשאלה הראשית – איך לבחור מוצר מנצח?

מה זה אומר בכלל מוצר מנצח? מה הוא כולל? ואיך יודעים היכן להתחיל בכלל? על כל השאלות האלו ועל עוד רבות הייתי חייב לענות לעצמי כדי להבין בדיוק את מה שאני רוצה למצוא.

הקדמה לפוסט – בפוסט הזה אני הולך לדבר על התהליכים שקרו לי בחודשיים – שלושה האחרונים. אתחיל ואספר לכם קודם קצת פרטים על המוצר האישי שלי ואיך הגעתי למצב כזה שבכלל יש לי מוצר שהוא שלי ולמה גם לכם כדאי לעשות זאת? לאחר מכן אספר לכם קצת על המוצרים אני מוכר כיום (מבלי לחשוף אותם כרגע),  אספר גם על הרווחים שלי ועל הרווחים הפוטנציאלים שעתידים להגיע וגם, מה התכנונים לשנה הקרובה ממספר בחינות? לבסוף, יש לי הצעה מאוד מעניינת למי שרוצה לשמוע. הצעה שבהחלט יכולה לשנות לכם הרבה דברים בחיים (בצורה חיובית כמובן).

על המוצר שפיתחתי ומיתגתי

תמיד ידעתי שכחלק מתהליך הלימוד שלי על אמזון, אני חייב ליצור לעצמי לפחות מוצר אחד שיהיה שלי. וזה היה עוד לפני שידעתי את כל הסיבות לכמה זה חשוב והכרחי לתהליך ההתקדמות וגידול הרווחים.

היום כשאני מסתכל אחורה, אני כל כך שמח שהחלטתי להתחיל את התהליך הזה כבר לפני מספר חודשים כי בתקופה שבה אמזון נמצאת וכמות הרווחים שהיא מייצרת בכל חודש, כל יום שעובר זה הפסד כספי גדול מאוד. ככה לפחות אני רואה את הדברים.

כדי שגם אתם תראו כך את הדברים, הנה 5 עובדות מאוד מעניינות על אמזון 2014:

  1. יש לאמזון במערכת מעל 200 מליון כרטיסי אשראי של אנשים לרכישה מזורזת בלחיצת כפתור אחת
  2. אמזון מקבלת מעל 580 מליון כניסות חודשית מגולשים! (מעל 19 מליון כניסות ביום)
  3. אמזון מוציאה מעל 5 מליון דולר בחודש על פרסום באינטרנט
  4. סכום רכישה ממוצעת של לקוח (סך עלות המוצרים לקנייה אחת) הוא 220 דולר (באיזור ה-800 שקל)
  5. והעובדה האחרונה והכי מטורפת – הרווח של אמזון בשנת 2013 היה 74.5 מיליארד דולר!!

נהנים מהפוסט? עשו לרגע הפסקה ושתפו אותו עם חבריכם בפייסבוק

 

אם זה לא גורם לכם לעוף מהכיסא אז אני לא יודע מה כן. כשאני ראיתי את העובודת האלו, ידעתי שאני חייב לפעול עכשיו מבלי לבזבז זמן מיותר.

וזה בדיוק מה שעשיתי. ב-3 החודשים האחרונים נכנסתי להילוך גבוה והתחלתי לפעול לקראת יצירת מוצר משלי שימכר באמזון. מוצר שבימים אלו סיים את שלב הייצור בסין ועושה דרכו באונייה למחסנים של אמזון.

למה גם אתם רוצים שיהיה לכם מוצר משלכם?

  • אף אחד לא יכול להתחרות בכם כיוון שרק לכם יש את המוצר הזה
  • אין יד מתווכת בדרך – העלות היא ישרות למפעל שמייצר את המוצר ולכן הרווח הפונטציאלי הרבה יותר גדול (100% ממנו הולך אליכם)
  • אפשרות להתפתח מחוץ לאמזון – ניתן למכור את המוצר שלנו גם בחנויות אחרות כמו Ebay או Wallmart או במידה ויש לכם מספר מוצרים – ליצור אתר מכירות שמוכר את המוצרים ישירות מבלי להסתמך על שום חברה אחרת.
  • יש לכם מוצר משלכם! – אתם קובעים את צבע שלו, את האיכות שלו, מה יהיה כתוב על האריזה ועל המוצר, איזה לוגו יהיה לו, מה יהיה השם שלו, המחירים שלו ועוד הרבה מעבר..

אני חייב להגיד שכל הסיבות שרשומות פה באמת שוות את ההשקעה אבל הסיבה הראשונה שמשכה אותי פנימה היא עצם המחשבה שיהיה לי מוצר ששייך אך ורק לי ויש לי את הזכות הבלעדית עליו.

קצת על המוצרים אני מוכר כיום באמזון

כיום יש לי 4 מוצרים שאני מוכר באמזון. 2 מוצרים ששמתי לפני חצי שנה בתור ניסיון לראות האם הם יכולים להצליח להמכר בכמויות. בדיעבד אם הייתי יודע אז את מה שאני יודע כיום על הדרך לבחירת מוצר מנצח, לא הייתי מתאמץ איתם בכלל. אבל זה חלק מהדרך ואני שמח על כך.

מוצר נוסף הינו המוצר עליו דיברתי בפוסט הראשון בנוגע למכירות באמזון. מדובר במוצר שהוא לא שלי אבל יש לי בלעדיות למכור אותו באמזון. את המוצר הזה אני מוכר גם באיזור החצי שנה ולאחרונה החל להמכר בצורה די משמעותית. מכיוון שהוא לא מוצר שלי, השוליים (הרווחים) עליו קטנים יותר כיוון שצריך גם לשלם לחברה של המוצר במחיר שגם הם ירוויחו מהעסקה.

עם כל זה, אפשר להגיד שאם הדברים ימשיכו בצורה הזו, אפשר להתפרנס בכל חודש אך ורק מהמוצר הזה ללא עבודה נוספת.

והמוצר האחרון – הבייבי שלי :), המוצר ששייך אך ורק לי ובזמן כתיבת שורות אלו עושה את דרכו לאמזון. קצת קשה לחזות מראש את קצב מכירת המוצר אבל על פי איך שזה נראה, צפוייה לו הצלחה וגדילה לאורך הזמן.

מה התכנונים לשנה הקרובה?

כפי שאמרתי, אני למעלה מחצי שנה מנסה את מזלי באמזון אבל רק לאחרונה באמת התחלתי להבין איך הדברים עובדים שם ואיך לבחור את המוצרים הכי חמים כרגע. היו לי חודשים יותר טובים ופחות טובים אבל אני מרגיש שכל חודש שעובר אני יותר ויותר מבין דברים וגם רואים את זה בגידול תמידי בהכנסות שכמעט מוכפלות בכל פעם.

התכנון שלי הוא שעד סוף השנה יהיו לי 5 מוצרים. 1 עם בלעדיות (זה שדיברתי עליו), עוד אחד שכרגע בדרך לאמזון ועוד 3 מוצרים חדשים שאני עדיין לא יודע מה הם ואיזו נישה אבל זה התכנון.

אחרי “שקרעתי את התחת” בניסיון להבין וללמוד את כל התהליך של יצירת המוצר שלי, אני מרגיש שיש לי מספיק הבנה בכדי לצאת לדרך עם מוצר חדש אבל הפעם בשליש מהזמן של המוצר הקודם.

גם אם המוצר הראשון בסופו של דבר לא יהיה להיט (למרות שאני צופה שכן), הוא עזר לי לבנות תשתית מאוד חזקה למוצרים הבאים אחריו. אם זה בשאלות מוכנות למפעלי הייצור, חיפוש אחר חברות שילוח מתאימות (באוויר ובים), יצירת לוגו, אתר, קידום, תמונות, תכנים ועוד הרבה דברים מעבר. היסודות כבר מוכנים וכעת נותר לרכב עליהם עם מוצרים נוספים ומהסיבה הזו אני יכול להרשות לעצמי לכוון לעוד 3 מוצרים חדשים.

אני רוצה להאמין שבתוך שנה מהיום הרווחים שלי באמזון יהיו באיזור ה $50,000 בחודש.

בפוסטים הבאים (יהיה מתי שיהיה) אנסה להכנס איתכם קצת יותר לעומק לגבי התהליך הנכון של הדברים. ננסה לענות לשאלות כמו איך מתחילים? מה צריך להיות השלב הראשון בתהליך? מהן הפעולות שעל פיהן צריך לפעול כדי ללכת בדרך הנכונה? מה סדר הפעולות הנכון? ועוד הרבה שאלות כאלו ואחרות.

כעת נותר לי לבקש מכם 3 דברים:

  1. האחד הוא שאם קראתם עד לנקודה זו, סימן שזה מעניין גם אותכם. ולכן גם צפויות להיות לכם שאלות רבות – אני מבקש שתשאלו את השאלות שלכם, השאירו תגובה מתחת לסרטון עם כל שאלה שעולה לכם בראש. אני תמיד משתדל לענות לכל השאלות ששואלים.
  2. הדבר השני שאני מבקש הוא שתשתפו את הפוסט הזה עם כמה שיותר אנשים. פשוט לחצו על כפתור הלייק שמתחת. תודה!
  3. והדבר האחרון – אם כל נושא אמזון / פיתוח מוצרים משלכם מעניין אתכם, הירשמו בחינם לרשימת הדיוור של Sosimple  (באיזור האפור מתחת) כדי שתוכלו לקבל עדכונים נוספים ישירות לאימייל מיד כשייצאו.

יש לי עוד מלא מידע ודברים מעניינים שאני רוצה לחלוק אתכם, אז הישארו דרוכים לעדכונים בקרוב!


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


24 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • מוטי
    13/04/2014 at  09:09 Reply

    הכותרת מתחילה עם איך פיתחתי ומיתגתי את המוצר הראשון שלי, אבל אני לא ראיתי אותך מסביר כיצד??

    • אורי לוי
      13/04/2014 at  10:12 Reply

      היי מוטי, אם היה אפשר לספר בפוסט אחד את כל ה “איך”, אז כולם כבר היו עשירים היום לא? הפוסט הזה הוא חלק מסדרת פוסטים שכבר התחלתי ויבואו עוד אחריו ובמהלכם ארחיב ואכנס יותר ויותר לעומק בכל הנושא הזה.

      לפעמים אני אוהב לשתף אתכם בדרך שאני עובר ולפעמים זה פוסט יותר ממוקד הסברים.

      מקווה לראות אותך גם בהמשך הסדרה. אורי

  • מוטי
    13/04/2014 at  10:24 Reply

    תודה

  • בועז
    13/04/2014 at  11:54 Reply

    מזמן לא קיבלנו איזה ערך ממך.היית חסר.מאחל לך המון בהצלחה.ממה שאני יודע עליך אתה תסתדר גם ללא האיחולים שלי.בהצלחה רבה בכל זאת וחג שמח!
    בועז סתם אחד העוקבים אחריך!.

    • אורי לוי
      13/04/2014 at  12:01 Reply

      בועז תודה רבה לך על התגובה החמה. משתדל תמיד לספק ערך.
      תמשיך לעקוב כי עוד הרבה התפתחויות צפויות בעתיד הקרוב.
      חג שמח

  • Meni
    13/04/2014 at  14:26 Reply

    אוקיי, ומה המוצר שפיתחת? כי מילים זה מעולה
    אבל יש לי הרגשה שאתה הולך למרוח אותנו כמה עשרות אימיילים ואז להציע לנו
    איזה קורס וידאו או משהו כזה ב2000₪, אני טועה?
    תשתדל לא למחוק את התגובה ולענות לעניין.

    • אורי לוי
      13/04/2014 at  14:36 Reply

      היי מני, קודם כל אני לעולם לא מוחק תגובות אלא אם כן התגובה לא נאותה ולא ראויה לפרסום.
      לשאלתך: זה הגיוני שיהיו לך ספקות ומחשבות כאלו. קודם כל אין לי תכנון כרגע לעשות קורס ולמכור לכם אותו.
      אם אראה שיש בזה הצלחה גדולה לאורך זמן וזה באמת ישנה לי את החיים אז אולי בעתיד כן אצור קורס כזה. כרגע אני נהנה לשתף אתכם בידע בלי שום תמורה.
      ואם כבר, אז איך שאני רואה את הדברים, אתה צריך לשמוח ולרצות שאצור קורס כזה כדי שגם לך תהיה את ההזדמנות להצליח כמוני וללמוד ממני.

      יש מספר סיבות שאני לא מפרסם את המוצר. אחת מהן היא מכיוון שהוא עדיין מוצר חדש שנמצא בשלבים הראשונים שלו ואני לא רוצה שעמוד המכירה באמזון יושפע מהכניסות שלכם לעמוד מבלי באמת לרכוש אותו. במונחי SEO זה נקרא CTR – Click through rate וזה בעצם היחס בין כמות האנשים שנכנסו למוצר לבין כמה מתוכם שבאמת רכשו.

      מקווה שעניתי לך על השאלות.

  • גל
    13/04/2014 at  17:50 Reply

    היי אורי,
    תודה רבה על הפוסט.
    רציתי לשאול למה בחרת לייצר את המוצר דווקא בסין ובאילו קשיים עיקריים נתקלת.
    אשמח אם תפרט בתשובה מעט על איך ידעת איזה מפעל ייצור לבחור כשהוא נמצא כל כך רחוק ואתה פה..

    תודה רבה,
    גל

  • מוטי
    31/08/2014 at  20:16 Reply

    שלום!
    מתי הפוסטים ממשיכים?
    זה כבר עבר הרבה זמן מאז הפוסט הזה.

  • אושרת
    26/09/2014 at  21:16 Reply

    היי אורי אני נתקלת בהרבה סימני שאלה באמזון האם אוכל להתייעץ איתך

    • אורי לוי
      14/10/2014 at  16:47 Reply

      היי אשרת, שלחי לי אימייל ל [email protected] ואנסה לעזור

  • טל
    03/11/2014 at  19:43 Reply

    אשמח אם תוכל לפרסם פוסט על שיטת FBA איך שולחים ואיך עובד מבחינת מיסים עבור מוכר לא אמריקאי

  • סורין
    04/12/2014 at  09:52 Reply

    היי שמי סורין ורציתי לשאול אותך כמה שאלות תוכל לפנות אלי בפרטי

  • סורין
    04/12/2014 at  09:56 Reply

    אני מעוניין להתייעץ איתך על כמה דברים. תוכל לפנות בפרטי?

    בברכה

    סורין

  • ליאם
    08/12/2014 at  12:19 Reply

    שלום ,
    רציתי לדעת כמה עמלה לוקחים באמזון על מכירה ?
    לדוגמא: באייבי לוקחים 10 % על כל מוצר שנמכר פלוס עמלות פייפאל .

    בנוסף , במידה ובוחרים בחשבון אמריקאי כמה הם לוקחים עמלה ?

    • אורי לוי
      02/01/2015 at  11:04 Reply

      זה משתנה בין הקטגוריות לכן תלוי מה אתה מוכר. בנוסף העמלה משתנה בהתאם לאם אתה מוכר דרך FBA או לא

  • סורין
    17/12/2014 at  18:40 Reply

    היי ניסיתי ליצור איתך קשר דרך האתר שלך לא חזרת אלי אולי
    תוכל לחזור אלי בפרטי

    אני מעוניין להתייעץ איתך

    בברכה

    סורין רגנשטרייף

  • אריאל
    06/02/2015 at  02:15 Reply

    שלום, האם אתה ממליץ על קורס מכירות אונליין או לנסות לעשות דברים לבד?

  • efi
    28/03/2015 at  23:48 Reply

    שלום אורי ולכולם
    אני לא סקפטי לגבי היכולת בסופו של דבר למכור באמזון או בכל אתר אחר
    השאלה שאני היא כזאת:
    1: האם אני יכול לשלוח מוצרים שנימצאים אצלי? ולא להשתמש בשרותי אחסנה ושילוח שלהם
    2:האם יש מסלול חינמי באתר למכירת מספר מוצרים בחודש עד שנלמד טיפה
    תודה מראש על התגובה ובכלל שפתחת בפנינו את ההכרות עם העולם הזה
    אפי.

    • אורי לוי
      29/03/2015 at  09:55 Reply

      אהלן אפי
      1. ניתן לשלוח מוצרים שנמצאים אצלך בבית. גם אני עשיתי זאת בהתחלה.. תוכל לקרוא עוד בפוסט הזה
      2. יש 2 מסלולים – הראשון בתשלום חודשי של $40 עם חודש ראשון חינם והמסלול השני בחינם לחלוטין ללא עלות חודשית אבל עם עמלות יותר גבוהות של אמזון בכל מכירה שלך. – קרא עוד פה

      בהצלחה!

  • שלומי
    05/10/2016 at  13:56 Reply

    הבנתי שאפשר לרכוש מוצרים מאיביי והעביר אותם דרך fba של אמזון לרוכשים, בעצם הספק הוא איביי איך אני עושה זאת?

    • אורי לוי
      14/11/2016 at  22:27 Reply

      היי שלומי
      מה שאתה מדבר עליו נקרא ארביטראז
      אנחנו לא עושים ארביטרז – וגם לא ממליצים לעשות זאת
      אמזון לא ממש אוהב את התחום ולא מעודד אותו

  • שני
    02/01/2018 at  10:48 Reply

    היי אורי. אני מעצבת ומפתחת מוצרים.
    איך מתמודדים עם מוצרים שאתה מייצר אישית (לדוגמא עם שם של אדם) אותם אי אפשר לשלוח למחסנים של אמזון כי הייצור הוא לפי הזמנה

    • אורי לוי
      08/02/2018 at  21:07 Reply

      היי שני ממליץ לך לבדוק את אתר https://www.etsy.com/il-en/ בשביל סוג כזה של מוצרים בברכה אורי

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר