מידע כללי על רשימות תפוצה
רשימת תפוצה, מהווה כלי מהותי ובעל חשיבות עצומה, לעתיד העסק וקידומו, על כן קיים צורך להקים, לטפח ולהרחיב את רשימת התפוצה של עסקכם.
כמו כן יש לעשות שימוש נכון ומושכל ברשימת התפוצה, בכדי להגדיל את מספר הלקוחות של עסקכם ולמנף אותו למחוזות שלא הכרתם בעבר.
על רשימת התפוצה להכיל לא רק את שם הלקוח ומספר הטלפון שברשותו, אלא כמה שיותר אינפורמציה על הלקוח כגון: כתובת המייל שלו, גילו ואזור מגוריו, אך החוכמה הגדולה ביותר וזו שהופכת את הרשימה לכלי כל כך עוצמתי, היא היכולת לארגן ולסדר את רשימת התפוצה, על פי חשיבות אסטרטגית לעסק וכמו כן יש לעדכן ולחדש את הרשימה באופן תמידי.
ראוי לציין שניצול מאגר הלקוחות יניב הכנסות רבות לעסקכם, משום שרוב ההכנסות החודשיות מגיעות מלקוחות קיימים במאגר העסק. זוהי בעצם הדרך הטובה והיעילה ביותר לקדם את עסקכם ללא השקעה מיותרת של כספים וזמן.
השלבים ליצירת רשימת תפוצה מנצחת
אז מהם השלבים שעליכם לקיים על מנת לקדם את עסקכם בעזרת רשימת תפוצה, אתם שואלים? אל דאגה אנחנו כבר ננחה אתכם שלב אחר שלב איך עושים זאת. והינה זה מתחיל:
- בראש ובראשונה, השלב החשוב ביותר, כאמור, הוא הקמת רשימת תפוצה ואם עוד לא השכלתם להקים אחת כזה כזאת משלכם אז זהו הזמן!!! שוב נציין שישנה חשיבות רבה לארגון נכון של הרשימה על מנת להקל על עבודת הקידום דרך מאגר זה וכמו כן על עדכן והוספת לקוחות חדשים למאגר.
את מאגר הלקוחות אפשר תחילה לאסוף מחברים, לקוחות וותיקים, ספר טלפונים, חשבוניות וכל דרך יצירתית העולה על רוחכם, אשר תתרום לגדילת מאגר הלקוחות וכתוצאה מכך גם לגדילת מספר הלקוחות הפוטנציאליים של עסקכם.
- עדכון שוטף זאת דרך מצוינת לתקשר עם רשימת התפוצה שלכם. תחזוק הקשר עם לקוחות על בסיס קבוע בהכרח יביא למינוף העסק, כמו כן קיום יחס חם ואישי עם הלקוחות יגרום לקרבה שלכם עם הלקוחות, כך שהלקוחות ייהנו ויצפו לשמוע מכם ולהתעדכן. כמו כן יבנה אמון וביטחון מצד הלקוחות, אשר יגרום להם להגיע לעסקכם לקבלת שירות או מוצר ללא כל ספק והרהור במקצועיותכם. כל שעליכם לעשות זה לשלוח לכל רשימת התפוצה של עסקכם דיוור אלקטרוני, על בסיס קבוע, כלומר כל תקופה שתקבע מראש על ידכם, מקובל לשלוח מייל פעם בשבוע וזאת על מנת להישאר בתודעת הלקוח, אך יחד עם זאת לא להעיק ולנדנד יותר מידי, כל פעם להתמקד בנושא אחד ולפרט עליו. ניתן לשלוח במייל טיפים, מאמרים ומידע מקצועי בתחום העיסוק של עסקכם, דבר המעיד על מקצועיות.
- טיפוח ועידוד הלקוחות על ידי מתן הטבות, הנחות ומתנות, הם תמיד מעשה חכם ומחוכם שמצליח לעבוד על כל אחד, כי מי לא אוהב לקבל מתנות?! לקוח מרוצה תמיד ירוץ ויספר על השירות או המוצר שרכש מעסקכם וימליץ ויפאר אותו לכולם. הקידום הטוב ביותר שעסקכם יצליח להשיג הוא לקוחות מרוצים שימליצו לחבריהם על עסקכם וכך המידע יעבור מפה לאוזן ועסקכם יהפוך לבעל שם במקצוע. מיותר לציין שכל הלקוחות החדשים שיתווספו, יוזנו לרשימת התפוצה של עסקכם ויתחילו לקבל דיוורים אלקטרונים וחוזר חלילה.
תודה על כל המידע . שאלות : 1. איך בדיוק מנהלים ושומרים רשימת דיוור בצורה מהירה ? אולי ברשימת אנשי קשר אבל שם לא כולם שייכים לרשימת דיוור ? 2 .איך עושים עמודות בוורדפרס ? בפורום אמרו לי בקיצור : “css ” .
3 . מה דעתך על e-book כדרך להרוויח כסף , לדוגמה ,אצלך e-book מדריך וורדפרס . יש כאלה הרבה בקליקבנק .
תודה רבה . מתי .
היי מתי, רשימת דיוור בדרך כלל נבנת בתוך תוכנה של רשימות תפוצה. בנוסף היא מאפשרת שליטה בהרבה מאוד דברים נוספים.
כנס ללינק הזה ותתנסה בחודש מתנה בחברת הדיוור רב מסר.
לגבי שאלה 2- CSS זה שפת קוד המאפשרת לעצב את האתר בדיוק כפי שתרצה לדוגמה: עמודות. ישנן תבניות יותר גמישות המאפשרות יצירת טורים נוספים גם ללא ידע בתכנות. תוכל לחפשם במאגר התבניות של וורדפרס.
לגבי 3- אני לא חושב שמספיק e-book כדי למכור אותו בקליקבנק. דרושה קצת יותר השקעה ויכולת שיווק גבוהה מאוד. אם אתה מחפש לשווק מוצר אולי כדאי להתחיל עם הקהל הישראלי ומשם להמשיך הלאה.
אני מנסה להיכנס לסרטוני ההדרכה וכל פעם מתבקש לרשום את פרטיי. פעם אחת לא מספיק? חוץ מזה אין לי ססמא.
שלח לי הודעה דרך עמוד צור קשר עם הבעיה.