fbpx
logo

גלה איך הגענו מ-$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון לחץ כאן להדרכה

3 דרכים לייצר חסינות מפיתויים באינטרנט

3 דרכים לייצר חסינות מפיתויים באינטרנט
  • facebook
  • chat
  • whatsapp

כמות הפיתויים וניסיונות השכנוע לעשיית כסף קל באינטרנט היא פשוט עצומה. פרסומות שקופצות לנו על המסך, מודעות בפייסבוק, אימיילים ומה לא? החכמה בשיווק באינטרנט זה להבין שכל אלו לא יביאו להצלחה, אלא להיפך, זה רק יבזבז זמן שבו ניתן לעשות משהו שבאמת מקדם אותנו.

בכנות, אתם באמת יכולים להגיד שאתם תמיד ממוקדים במטרה? שלא קורה לכם מידי פעם שפתאום קיבלתם אימייל מעניין שסחף אתכם לכיוון שונה לחלוטין? או אולי החלטתם לבדוק “לשנייה אחת” את ההודעות שלכם בעמוד הפייסבוק?

אני בטוח שקרה, קורה ויקרה, בסופו של דבר כולנו בני אדם.

אני לא יכול לספור את כמות הפעמים שנסחפתי לכל מיני להסחות דעת כאלו ואחרות עד שבשלב מסוים הבנתי שהזמן שלי לא מנוצל בכלל, שהיום שלי נשרף ברגע וההרגשה היא של עוד יום מבוזבז. החלטתי לשים לזה סוף ונקטתי במספר דרכים שאולי ישמעו לכם בנאליות וידועות אבל היי, אני ניסיתי אותן וזה עזר לי מאוד.

דרך מספר 1 – לברור אימיילים שלא תורמים

הדבר הכי לא טוב שיכול לקרות זה להיות רשום לעשרות רשימות תפוצה ולקבל בכל יום עשרות אימיילים שנרשמתם אליהם לפני מי יודע כמה זמן והסיבה שאתם ממשיכים לקבל אותם היא כי התרגלתם לקבל אותם. אימיילים כאלו לא תורמים לכם בכלום חוץ מאשר בזבוז זמן יקר בקריאה שלהם וכניסה לקישורים שבהם. עשו זאת:

  • עברו על רשימת האימיילים ובדקו ממי אתם מקבלים אותם.

  • תשאלו את עצמכם האם המידע שהם מספקים תורם כרגע לנושא שאותו אתם לומדים או מתעסקים.

  • במידה ולא – הסירו עצמכם מרשימת התפוצה. תמיד תוכלו לחזור בשלב מאוחר יותר.

אני אומר שאם אי אפשר למחוק את הבעיה, עדיין אפשר להעלים אותה. ובמקרה הזה, לעשות סדר בתיבת הדואר שלכם. כך אתם מונעים מעצמכם בזבוז זמן בקריאת תוכן מיותר ובכניסה לאתרים שלא יואילו בשום דבר לקידום הפרוייקט.

דרך מספר 2 – להקציב זמן לרשתות החברתיות

אין ספק שהרשתות החברתיות הפכו לחלק משמעותי מחיי האינטרנט שלנו. פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, גוגל פלוס, הם פשוט אוכלי זמן. רגע אחת השעה 7 ורגע אחרי כבר הגיע 8. הרעיון הוא לא לבטל לחלוטין את “זמן האיכות” שלכם אלא ליצור רשת בטיחות שתעצור אתכם כשצריך. הרשת כלולה משני שלבים:

  • קביעת זמן מוגדר – הגדירו זמן בו אתם מרשים לעצמכם לגלוש באתרים אלו. אני ממליץ על בין 5-20 דקות ביום. כמובן, כל אחד והזמן שיבחר לעצמו אבל הרעיון הוא לא לעבור את הזמן שהגדרתם. איך עושים זאת? אני משתמש בתוכנה חינמית שהורדתי למחשב שמאפשרת לי למדוד זמנים, ברגע שהזמן נגמר התוכנה קופצת לי מול העיניים ומשמיעה רעש. הורידו את התוכנה בחינם.

  • לאחר שהזמן תם, צאו מהחשבון של האתר שבו גלשתם. לדוגמא אם גלשתם בפייסבוק, בצעו יציאה מלאה מהאתר כדי שמאותו רגע לא תוכלו לקבל עדכונים מסיחי דעת (מלבד דרך האימייל אבל אתם כבר יודעים מה לעשות 🙂 )

דרך מספר 3 – מיקוד, מיקוד, מיקוד

לדעת בדיוק מה אתם רוצים להשיג זה לא פחות חשוב משתי הדרכים הקודמות. גם אם אתם נשמרים בפני שני הפיתויים הקודמים שהזכרתי, ללא מיקוד תקפצו בכל יום ממטרה אחת לאחרת.
חשוב לזכור שאי אפשר לראות תוצאות ביום אחד ולפעמים זה לוקח הרבה זמן והשקעה אז כדי לא להתייאש בכל פעם מחדש תהיו חייבים להתמיד ולהישאר דבקים במטרה שהצבתם.

שבו עם עצמכם שעה שלמה ותרשמו בדיוק מה אתם רוצים להשיג, תוך כמה זמן תשיגו את זה ומהם השלבים בדרך להשגת היעד. ברגע שתדעו את שלושת התשובות לשאלות אלו, תהיו ממוקדים ככל האפשר ושום דבר לא יוכל להסיט אתכם מהשגת היעד שהגדרתם.

הגענו לחלק האחרון בפוסט שבו אני מעוניין לשמוע מכם – באילו דרכים אתם משתמשים בשביל ליצור חסינות מפיתויים ברשת? האם אתם משתמשים בדרכים שהצגתי? והאם אתם מוצאים אותן שימושיות?


גלה איך הגענו מ -$0 ל $6116 ב-74 ימים בלבד בעזרת אמזון!


9 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • אלומה
    16/04/2012 at  18:07 Reply

    טיפים מצוינים,
    תודה!

  • תוהב
    16/04/2012 at  18:16 Reply

    תודה תודה תודה

  • זיו
    16/04/2012 at  20:03 Reply

    אתה לא קצת יורה לעצמך ברגל ? 🙂
    הרי אם אתה רוצה לפרוץ לתודעה של אנשים ו/או למכור דברים, והם ישתמשו בטיפים שנתת אז יהיה לך הרבה יותר קשה לקדם את עצמך, לא?
    אפילו שאתה רוצה להיות מאלו שנותנים תוכן איכותי ודרכים אמיתיות להרוויח כסף, ולא סתם להקפיץ באנרים שאנשים יקנו וזהו, עדיין אתה צריך שכן יהיו רשומים לרשימת התפוצה שלך, יכנסו לפרסומות שאתה מציג וכן הלאה

    • אורי לוי
      17/04/2012 at  08:46 Reply

      הקמתי את הבלוג הזה במטרה לתת כמה שיותר ערך וידע לאנשים. מי שמתחבר לבלוג ולמה שהוא נותן כן ירצה להמשיך ולקבל מידע כיוון שהמידע רלוונטי לאותו אדם ותורם להצלחה שלו.
      הרעיון של הפוסט הזה הוא לא לגרום לך לצאת מכל רשימות התפוצה, להפסיק לגלוש באתרים וכו’.. המטרה היא לכוון אותך להתמקדות במטרה שלך הראשית.
      אם לא הייתי חושב שהפוסט הזה יעזור לאנשים אז לא הייתי רושם אותו.
      תודה על התגובה.

  • מיכל
    17/04/2012 at  09:12 Reply

    טוב לדעת שעדיין קיימים אנשים בעולם שלא רק חושבים על האינטרס האישי שלהם
    ובאמת רוצים לעזור לאחרים ולהפיץ את הידע שלהם לכל העולם.
    אז תודה רבה על הפוסט הזה, קיבלתי טיפים מצוינים לניהול הזמן שלי….
    המשך כך 🙂

    • אורי לוי
      17/04/2012 at  12:14 Reply

      שמח לשמוע שהפוסט עזר לך
      תודה על התגובה

  • אליהו גיגי
    20/04/2012 at  17:01 Reply

    היי אורי לוי.
    איזה כיף למצוא את התלמידים של מכללת קליקים גם כאן.
    עכשיו לעניין הכן כן ללא שום ספק שברשת האינטרנט הפיתויים שמסיחים את הדעת הם מרובים, ו
    בנוסף מה שהכי מרגיז זה ש 99% מהאנשים שמנהלים רשימות תפוצה שולחים לרוב מיידע לא יעיל, ועצות לא מועילות.
    מעטים האתרים שבאמת עוזרים

    • אורי לוי
      20/04/2012 at  17:12 Reply

      מסכים איתך לחלוטין. לפעמים אנחנו נרשמים לכל מיני רשימות תפוצה במטרה לקבל איזשהו ערך מהן אבל בפועל מקבלים אימיילים לא שייכים ומכירתיים. בנוסף, לפעמים יותר מידי מידע גם יכול לבלבל במקום לתרום.
      נ.ב אני לא תלמיד של מכללת קליקים אבל אני נהנה לעזור בפורום לאנשים שמתקשים אשר רק התחילו את דרכם בשיווק באינטרנט.

  • אתר השותפי�
    27/07/2012 at  01:47 Reply

    […] הדרך היא מה שמובילה אותנו יד ביד, היא מה שמושכת אותנו פנימה בכל פעם שמשהו משתבש. במהלך הדרך תחוו הרבה תחושות מעורבות, תחושות הצלחה, תחושות כישלון, תחושות של חוסר ידיעה ושל בזבוז זמן. […]

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר