למה עדיף להוציא עוד קצת כסף ולהשאר עם אימייל של לקוח פוטנציאלי בכיס? 0

פורסם בתאריך November 2nd, 2017 על-ידי Lior Connelly

היי, שלום חברים. כאן אורי פירוז ולא מזמן פנה אליי מישהו ואמר לי: “תגיד לי, איך אני יכול להיות הכי טוב בעולם ב-PPC או מקום ראשון בכל מילות המפתח שלי ב-PPC?” אמרתי לו: “אופציה ראשונה זה לפשוט את הרגל. אופציה שנייה זה להשלים עם העובדה שאתה לא יכול להיות תמיד מקום ראשון בכל הדברים ולהשתלט על כל הקטגוריות ב-PPC, כי לא משנה כמה טוב אתה, תמיד יהיה מישהו שיהיה מישהו טוב ממך ויעשה את זה טוב ממך.”

ורציתי לדבר איתכם היום על למה חשוב לנו להשקיע אולי עוד קצת כסף ולקבל אימייל של בנאדם כדי שנוכל לשמור אותו כלקוח שלנו ולא להשתמש ב-PPC. עכשיו, PPC זה חובה. שלא תבינו אותי לא נכון. זה לא שיש לנו בכלל את הפריבילגיה לא להשתמש ב-PPC, אבל אנחנו נעשה ב-PPC כמיטב יכולתנו ואנחנו נשתדל להזרים את התנועה השוטפת שלנו או לשמור על העקומה של קשרי הלקוחות שלנו דרך אימיילים אמיתיים של לקוחות, כי מה לעשות, הכסף נמצא ברשימה.

עכשיו, בואו ננסה להבין מה קורה כשאנחנו מכרנו מוצר והוצאנו 4 דולר ב-PPC בתוך אמזון, הוצאנו 4 דולר בשביל להביא מכירה. מה קרה? מה קרה עכשיו כשהבאנו מכירה ומה קרה ללקוח אחרי שהבאנו לו את המכירה? למי שלא מבין כל כך הרבה ויודע על שיטת הבלאסט, שאנחנו דיברנו עליה בווידאוים קודמים, התשובה היא שלא קורה כלום. הוא הביא את המכירה וזהו, נגמר. אין לו עוד אפשרות להגיע כל כך ללקוח.

אבל, מה אם הייתי מחליט להוציא עוד קצת כסף ולהשיג את האימייל של הלקוח הזה, של אותו לקוח שקנה ממני? להביא אותו דרך פייסבוק, להביא אותו דרך מנגנון אחר, שבו אני גם אוסף את האימייל שלו. מה הייתי יכול לעשות בפעם הבאה? הייתי יכול לתקשר איתו עד שהוא יקנה, הייתי יכול לדבר איתו באימייל ולהביא לו פאנל יותר ארוך.

כי מה קורה בכל הפרסום הממומן באמזון? ברגע שהוא לחץ על המודעה יש שתי אופציות: שהוא קנה או שהוא לא קנה. ואני מבטיח לכם שבאותם 4 דולר שאתם הוצאתם עד שהבאתם את המכירה, יש הרבה שלא קנו. אבל, מה אם הייתי יכול להביא את האימיילים שלהם וליצור איתם קשר ולדבר איתם ולייצר איתם תקשורת ולדעת גם איך אני יכול להשתפר ולהשתפר. מה אז? האם ה-4 דולר האלה לא היו שווים לי יותר? התשובה היא שכן. לפעמים שווה לבוא ולהשקיע עוד כמה שקלים או עוד כמה דולרים ולהביא אימייל של לקוח, כדי שאחר כך נוכל לדבר איתו, לתקשר איתו, לבקש ממנו ביקורת, לבקש ממנו לקנות את המוצר הבא שלנו, לתת לו מתנות, לתת לו הפתעות ובסוף לבקש ממנו דברים. ככל שהתקשורת שלנו עם הלקוחות שלנו היא תקשורת יותר הדוקה, יותר צמודה, ככה הסיכוי שנפיק מהלקוח הזה הרבה הרבה יותר בטווח הארוך.

וזהו. זה מה שיש לי להגיד על הדבר הזה. אז היתרון פה הוא לא על איך אפשר להיות הכי טוב, אלא זה איך אפשר לייצר את ה-engagement הכי טוב עם הלקוחות שלנו ולהיות בעצם כאלה שנוכל לחזור ללקוחות שלנו פעם אחר פעם אחר פעם כדי שנוכל לייצר יותר מאותו לקוח שקנה מאיתנו או שפוטנציאלית עתיד לקנות מאיתנו.

תודה שהקשבתם לי וניפגש בפעם הבאה. להתראות.

יש לך שאלה בנושא אמזון? הוסף אותה בתגובות מתחת לסרטון ונענה עליה בוידאו הבא שלנו.

רוצים לקבל עוד פרטים בנושא מסחר באמזון? הנה מספר המלצות בחינם:

1. 12 השלבים על-פיהם פעלנו ובעזרתם הגענו ל-$6000 במכירות באמזון בתוך חודשיים בלבד!

צפה כעת בחינם: http://sosimple.co.il/cs

2. הדרכה בחינם! איך למכור מוצרים פיזיים באמזון ולייצר מכונת מכירות אוטומטית משלך, מבלי להתעסק עם מלאי, שילוח ושירות לקוחות

צפה כעת בחינם: https://goo.gl/zSdVLM

3. עשה לנו לייק לעמוד הפייסבוק כדי לקבל להצטרף לשידורים החיים שלנו בפייסבוק סביב אמזון:https://www.facebook.com/sosimple4u/

4. עקוב אחרי הערוץ שלנו ביוטיוב כדי לקבל סרטונים מעניינים נוספים בכל יום:

https://www.youtube.com/channel/UCjx-on4RcEzQWY3_GwrrmXw?sub_confirmation=1

5. הצטרף לקהילת המוכרים העצומה של האקדמיה לאמזון של SoSimple (עם קרוב ל 6000 אנשים ויםםם של תוכן טוב ועדכונים חמים!)

https://www.facebook.com/groups/sosimpleOpen/

שתף את האהבה

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn
0 תגובות

השאר תגובה

כתובת המייל לא תפורסם

*

התחבר לאזור האישי

הזן פרטים

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

הדרכה בחינם: 4 השלבים שחובה להכיר לפני שמתחילים למכור באמזון  

x